Przetargi.pl
Budowa w Słupsku kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w ramach zadania pn. „Budowa kolumbarium na Cmentarzu przy ul. Zachodniej i Rabina dr. Maxa Josepha”

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa w Słupsku kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w ramach zadania pn. „Budowa kolumbarium na Cmentarzu przy ul. Zachodniej i Rabina dr. Maxa Josepha”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Budowa w Słupsku kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w ramach zadania pn. „Budowa kolumbarium na Cmentarzu przy ul. Zachodniej i Rabina dr. Maxa Josepha”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) Układ konstrukcyjny: Kolumbarium zaprojektowano jako obiekt wolnostojący o powierzchni zabudowy 25,20m2 i zróżnicowanej wysokości, nieprzekraczającej 3,26m, w technologii tradycyjnej – murowanej, monolitycznej. Ściana główna o długości 26,42m oraz ściany boczne o długości 3,14m po obu stronach zostaną posadowione na odsadzce projektowanej ściany oporowej. Jako zadaszenie zaprojektowano dwuspadową atrapę daszku (długości dwóch dachówek) z dachówki „karpiówki” ułożonej w podwójną koronkę. Usztywnienie muru zapewnią słupy monolityczne narożne spięte wieńcami na wysokości spodu i góry nisz. Wypełnienie konstrukcji będą stanowiły cegły klinkierowe. Każda nisza będzie zamykana płytą granitową Impala gr. 2cm, mocowaną do ramy stalowej ocynkowanej. Płyty przykręcane do ramy śrubami ze stali nierdzewnej. W dolnej części nisz zaprojektowano granitowe parapety o wysięgu 7cm. 2) Słupy monolityczne zaprojektowano jako żelbetowe z betonu konstrukcyjnego B25 i stali konstrukcyjnej A-III (34GS) i A-I (St3S) – zbrojenie zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi szczegółowymi 3) Wieńce monolityczne. Wieńce zaprojektowano jako żelbetowe, z betonu konstrukcyjnego klasy B25, zbrojonego następującą stalą konstrukcyjną: a) zbrojenie podłużne – pręty o średnicy 12 mm ze stali żebrowanej A-III gatunku 34GS i wytrzymałości fd=305 MPa. Otulinę prętów głównych zaprojektowano wielkości 3 cm z każdej strony. Łączenie prętów podłużnych wieńca należy wykonywać na zakład, łącząc je ze sobą przy użyciu cienkiego drutu lub przy pomocy spawu, zachowując zakład długości minimum 36cm, b) zbrojenie poprzeczne (strzemiona) – pręty o średnicy 6mm ze stali gładkiej A-I gatunku St3S i wytrzymałości fd=215 MPa. Strzemiona w kształcie prostokąta zaprojektowano w rozstawie co 25 cm. Strzemiona należy łączyć z prętami podłużnymi za pomocą cienkiego drutu lub przy pomocy spawu, Świeżo ułożony beton w wieńcu należy zagęścić ręcznie lub mechanicznie do takiego stopnia, aby nie powstały w nich pustki powietrzne, które doprowadzają do osłabienia tych elementów konstrukcyjnych. Wieniec żelbetowy można poddać dodatkowym obciążeniom zewnętrznym tj. wykonaniu na nim murów po upływie minimum 14 dni licząc od dnia ostatniego zagęszczenia mieszanki betonowej w wieńcu. 4) Ściany klinkierowe. Wypełnienie konstrukcji nośnej zaprojektowano jako murowane z cegły ceramicznej klinkierowej kształtowej, cegły klinkierowej pełnej 250x120x65cm kolor KALAHARI lub podobne, na zaprawie szybkowiążącej do cegły klinkierowej (zgodnie z PN-B-03002:1999). Łączna grubość muru 61cm. Mur wykonać z zastosowaniem środków przeznaczonych do produktów klinkierowych, zgodnie z wytycznymi producenta. Ścianę pokryć płynem hydrofobizującym przeznaczonym do ścian z klinkieru. W przypadku zabrudzenia czyścić preparatem przeznaczonym do powierzchni z klinkieru. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów materiałów ceglanych do 10%. Uwaga: Nie stosować zaprawy cementowej. 5) Zadaszenie. Zadaszenie muru zaprojektowano jako dwuspadowe z dachówki karpiówki, kładzionej w podwójną koronkę. Kąt pochylenia zadaszenia 35º. Odwodnienie nie jest wymagane. 6) Elementy wykończeniowe. Okładzinę muru stanowi cegła klinkierowa w kolorze ceglastym. Pokrycie dachowe zaprojektowano z dachówki ceramicznej karpiówki, kryte w podwójną koronkę w kolorze ceglastym. Uwaga: Kolorystyka i rodzaj materiałów jak dla istniejącego kolumbarium. 3. Szczegółowy zakres robót określają projekt budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opracowane przez Michała Tyszkę (prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Konstrukcje Budowlane Michał Tyszka, ul. Powstańców Warszawskich 1/2, 76-200 Słupsk) oraz przedmiar robót. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i terminem określonym w SIWZ. W szczególności roboty należy prowadzić w sposób gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji projektowej i SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty/prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Nazwy własne, które występują w SIWZ określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń. Jeżeli projekt budowlany lub Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 7. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 2) zapewnienie posiadania przez pracowników Wykonawcy wszystkich wymaganych prawem uprawnień i ubezpieczeń, 3) zastosowanie sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zastosowanie się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 4) zapewnienie, aby osoby, którymi posługuje się Wykonawca przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie robót realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie robót realizowanych dla Zamawiającego, 5) zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego; 6) zabezpieczenie całego terenu (ogrodzenie itp.) podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych w sąsiedztwie obszaru objętego robotami; 7) utrzymanie terenu budowy w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy; 8) prowadzenie dokumentacji budowy (w tym zakup dziennika budowy) i zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. oraz zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy inwentaryzacji powykonawczej w formie pliku graficznego bmp lub tiff bez kompresji – 1 egz.; 9) zapewnienie czystości w otoczeniu terenu, na którym wykonywane są roboty i uporządkowania go (oczyszczenia z pozostałości materiałów, innych zanieczyszczeń) po zakończeniu robót; 10) ponoszenie odpowiedzialności za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili protokolarnego przejęcia tego terenu do czasu oddania obiektu; 11) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia; 12) ponoszenie odpowiedzialności za szkody i zniszczenia spowodowane na przekazanym terenie i prowadzącym do placu budowy – w tych elementach terenu i jego urządzeniach, które będą użytkowane po zakończeniu robót (np. zieleńce, krzewy, drzewa, ciągi pieszo-jezdne, mała architektura itp.), oraz dokonanie na własny koszt napraw uszkodzeń, powstałych w związku z wykonywaniem robót; 13) prowadzenie robót budowlanych wykonywanych w bezpośredniej bliskości drzew i krzewów w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie zniszczyć pni i koron drzew, krzewów oraz ich systemu korzeniowego; 14) zapewnienie kontroli jakości wykonywanych robót i stosowanych materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem; 15) przekazanie Zamawiającemu wyników badań materiałów (atestów, aprobat, certyfikatów itp.) przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót 16) zaopatrzenie placu budowy w wodę, energię elektryczną, ewentualne ogrodzenie oraz pozostałe niezbędne elementy placu budowy – we własnym zakresie, a także zainstalowanie na własny koszt liczników wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót, wyposażenie pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót; 17) koszty wywiezienia i utylizacji materiałów zbędnych oraz składowania i dowozu materiałów nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są ujęte w cenie oferty; 18) zapewnienie bieżącej czystości w otoczeniu terenu, na którym wykonywane są roboty oraz uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści itp.) po zakończeniu robót; 19) w ramach wynagrodzenia umownego, Wykonawca zapewni i zrealizuje:P a) pełną obsługę geodezyjną budowy, w tym mapę zasadniczą po zakończeniu robót, b) wszelkie badania i pomiary, przeglądy i odbiory wynikające z zapisów dokumentacji projektowej i STWiORB, niezbędne do wykonania kompletnego obiektu budowlanego i przekazania go Zamawiającemu. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego/Inspektora Nadzoru badań sprawdzających, które nie potwierdzą osiągnięcia wymaganych parametrów, określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB, koszt wykonania tych badań poniesie Wykonawca. 20) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym i działania na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia. 21) Zawarcie, na czas realizacji zamówienia, nie później niż do dnia poprzedzającego dzień, w którym ma nastąpić przekazanie terenu budowy, umowy lub umów ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją zamówienia. 22) Wywiezienie i zutylizowanie na własny koszt i własnym staraniem materiałów rozbiórkowych nienadających się do powtórnego użycia. 23) Przekazanie Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót atestów, aprobat, certyfikatów itp., dotyczących realizacji zamówienia.8. WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia; 2) organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót; 3) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jakość i terminowość wykonania umowy oraz wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót/prac, w tym dostawy urządzeń; 4) stosowanie sprzętu i materiałów ochrony osobistej oraz organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewniać prawidłowe wykonanie robót; 5) materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) 6) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zadania. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 992, z późn. zm.). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty; 7) przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt; 8) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za wypadki i szkody wynikłe w czasie wykonywania robót, jak również za wszelkie szkody i zdarzenia powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót; 9) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia; 10) całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe; 11) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia dróg, chodników, elementów małej architektury (np. ławki, kosze na odpady), drzew, krzewów, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, a w przypadku zieleni do jej odtworzenia; 12) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze miejsce i charakter robót. 13) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych robót w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 14) na Wykonawcy spoczywa obowiązek uregulowania roszczeń osób trzecich, związanych z pogorszeniem się stanu nawierzchni dróg dojazdowych i technologicznych, złym stanem oznakowania tymczasowego robót, będących następstwem ruchu jednostek transportowych i sprzętu Wykonawcy; 15) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania wszystkich procedur formalno-prawnych, związanych z wprowadzaną zmianą lub/oraz robotami dodatkowymi, koniecznymi do wykonania w celu usunięcia powstałych wad. Usunięcie wad nastąpi na koszt Wykonawcy; 16) prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych w miejscach zbliżeń do drzew i krzewów, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub korzeni i części nadziemnej krzewów powinny być wykonane ręcznie, w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony; 17) przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 9. GWARANCJA I RĘKOJMIA NA WYKONANE ZAMÓWIENIE. 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, przy czym okres gwarancji na urządzenia zainstalowane zgodnie z dokumentacją projektową będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. Okres gwarancji na wykonane zamówienie stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze 40 % i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XIV SIWZ. 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady fizyczne na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 3) Zamawiającemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi niezależnie od roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji na wykonane zamówienie. 10. ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawców osób na stanowiskach robotniczych wykonujących wszystkie prace w zakresie przedmiotu zamówienia dotyczące robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia tj. pracowników wykonujących czynności zasadnicze oraz prace pomocnicze w zakresie robót betoniarskich, murarskich i kamieniarskich odpowiednio pod nadzorem Wykonawcy lub podwykonawców. Osoby te zobowiązane są do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę i winny być zatrudnione co najmniej na czas wykonywania określonej czynności. 2) Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie w formie wykazu osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawców przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób i czynności jakie będą wykonywały przy realizacji zamówienia, podpisane przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawców oraz przedłoży do wglądu, wyłącznie na żądanie Zamawiającego, poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawców kopie umów o pracę zawartych pomiędzy Wykonawcą/podwykonawcami a osobami wymienionymi w oświadczeniu (wykazie). 3) W przypadku zmiany w zatrudnieniu osób skierowanych do wykonywania wymaganych robót w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo aktualizować oświadczenie (wykaz) i przedkładać je na bieżąco Zamawiającemu, jednak nie później niż w ciągu 7 dni po dokonaniu zmiany w zatrudnieniu, przedstawiając do wglądu, wyłącznie na żądanie Zamawiającego, kopie umów o pracę wynikających ze zmian w zatrudnieniu. 4) Kopie umów, o których mowa w ppkt 2 i 3 niniejszego punktu powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), tj. w szczególności1 bez adresów, numerów pesel pracowników itp. Imiona i nazwiska nie podlegają anonimizacji. /1 Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 niniejszego punktu czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób, wykonujących wskazane w ppkt 1 niniejszego punktu czynności, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ).Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych, gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215400-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt 1 ppkt 1) niniejszego rozdziału, 3)w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III.3) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III.4 niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników, do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach