Przetargi.pl
Budowa w mieście Wałcz: a). nowej drogi w rejonie os. Piastowskiego, b). przebudowie i rozbudowie ul. Sienkiewicza, c). budowie drogi ul. Bracka, wraz z budową infrastruktury technicznej w formule partnerstwa publiczno - prywatnego

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2584471 w. 46 , fax. 067 2582618
  • Data zamieszczenia: 2015-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2584471 w. 46, fax. 067 2582618
    REGON: 00052712100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa w mieście Wałcz: a). nowej drogi w rejonie os. Piastowskiego, b). przebudowie i rozbudowie ul. Sienkiewicza, c). budowie drogi ul. Bracka, wraz z budową infrastruktury technicznej w formule partnerstwa publiczno - prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem partnerstwa jest wspólna realizacja przez Gminę Miejską Wałcz oraz wybranego partnera prywatnego przedsięwzięcia polegającego na: wykonaniu nowej drogi gminnej położonej w rejonie osiedla Piastowskiego (część I przedsięwzięcia), nowej drogi gminnej stanowiącej ul. Bracką (część II przedsięwzięcia), oraz przebudowaniu i rozbudowaniu ulicy Sienkiewicza (część III przedsięwzięcia) - wraz z infrastrukturą towarzyszącą i elementami zagospodarowania terenu - położonych na terenie Miasta Wałcz. Zamawiający dopuszcza zastosowanie alternatywnych rozwiązań technicznych. Zamawiający dopuszcza realizację robót z zastosowaniem innego rodzaju nawierzchni. Partner prywatny zobowiązany będzie do kompleksowej realizacji przedmiotu przedsięwzięcia, w tym w szczególności do: wykonania robót budowlanych oraz poniesienia w całości albo w części wydatków na jego realizację lub poniesienia ich przez osobę trzecią. W odniesieniu do nowej drogi gminnej położonej w rejonie osiedla Piastowskiego (dotyczącej części I przedsięwzięcia) Partner prywatny zobowiązany również będzie do wykonania projektów wykonawczych. Projekty wykonawcze (dotyczące części I przedsięwzięcia) oraz roboty budowlane dotyczące pełnego zakresu przedsięwzięcia zostaną zrealizowane na podstawie Dokumentacji Projektowej przekazanej przez Podmiot Publiczny. W okresie trwania partnerstwa Partner prywatny będzie zobowiązany do utrzymywania i zarządzania drogami objętymi przedsięwzięciem, zapewnienia ich ciągłej dostępności w szczególności poprzez ich utrzymywanie w stanie niepogorszonym ponad normalne zużycie na poziomie zapewniającym możliwość niezakłóconego korzystania z nich w sposób zgodny z przeznaczeniem określonym w umowie, oraz poprzez bieżące dokonywanie niezbędnych napraw i remontów. 2.Podmiot Publiczny zobowiązany będzie do współdziałania w osiągnięciu celu przedsięwzięcia, w szczególności przez wniesienie do przedsięwzięcia składnika majątkowego poprzez użyczenie nieruchomości, na których ma być realizowane przedsięwzięcie oraz wydanie ich partnerowi prywatnemu, przekazanie Partnerowi Prywatnemu Dokumentacji Projektowej dotyczącej realizacji poszczególnych części przedsięwzięcia, oraz przeniesienie na niego pozwoleń na budowę. 3. Wynagrodzeniem partnera prywatnego będzie płatność zryczałtowana w formie opłaty za dostępność. Wysokość płatności podmiotu publicznego będzie uzależniona od rzeczywistej dostępności przedmiotu partnerstwa. 4. Partner prywatny ponosić będzie większość ryzyka budowy oraz większość ryzyka dostępności. 5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedsięwzięcia zostaną zdefiniowane po etapie dialogu konkurencyjnego. 6. Zakładany okres trwania partnerstwa ok. 8 - 12 lat. 7. Zakładany termin realizacji robót budowlanych objętych partnerstwem określono w sekcji II.2) niniejszego ogłoszenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości - 100 000,00 PLN. Wadium będzie wymagane na etapie składania ostatecznej oferty, po przeprowadzonym dialogu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy podmiotem publicznym i partnerem prywatnym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach