Przetargi.pl
Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zad. Załuski Lipniewo Etap III, gm. Andrzejewo, pow. ostrowski

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-409 Ostrołęka, ul. Poznańska 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7603226 , fax. 029 7604657
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce
    ul. Poznańska 19 19
    07-409 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7603226, fax. 029 7604657
    REGON: 00058558400103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zad. Załuski Lipniewo Etap III, gm. Andrzejewo, pow. ostrowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Drenowanie gruntów ornych na pow. 88,82 ha poprzez wykonanie rurociągów drenarskich z PCV o średnicy 5 cm - 63694 m, rurociągów ceramicznych o średnicy 5 - 12,5 cm - 12278 m, średnia rozstawa drenowania 12,0 m, głębokość drenowania 0,9 m, długość rowów odpływowych 396 m Do obowiązków Wykonawcy będzie również należało: - wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (wg wzoru - zał. nr 4) Tablica (o wielkości min 70x90 cm) powinna być umieszczona przez Wykonawcę niezwłocznie po rozpoczęciu robót oraz wykonana z materiału, który wytrzyma minimum 5 lat od daty zakończenia inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie zł: osiem tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formie: - pieniężnej - przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Ostrołęce w banku PeKaO S.A. Nr 54 1240 1691 1111 0010 1603 5327 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW Ostrołęka - pokój 16, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, a także spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp i niniejszej specyfikacji tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizowali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali drenowanie użytków rolnych o powierzchni co najmniej 160 ha. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje lub protokóły odbioru końcowego lub inne). b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, - osoby wskazane do realizacji zamówienia (przewidziane na stanowisko kierownika budowy) muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności wodno - melioracyjnej z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. udzielą gwarancji na wykonane roboty - 5 lat. Oferty składane wspólnie. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania (nazwę) o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, daty udzielenia pełnomocnictwa. 3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców 4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a. oferowane warunki realizacji zamówienia muszą być złożone na załączonym formularzu ofertowym (form. nr 1) podpisanym przez Pełnomocnika. b. do oferty zostaną dołączone dokumenty wymienione w pkt X a) 2-5 dotyczące każdego Wykonawcy (Wspólnika), podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli i Pełnomocnika oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt X a) 1,6-11, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, o których mowa w pkt IX 2 i 3, podpisane przez Pełnomocnika. c. wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika jeżeli jest to wskazane w umowie konsorcjum lub pełnomocnictwie. Jeżeli nie ma - dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien wymieniać w treści wszystkich wyko-nawców. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (złożony w ofercie) musi być podpisany przez Pełnomocnika. 5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespon-dencję itp. 6. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez jednego ze wspólników lub od wszystkich wspólników łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie. 8. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy wspólników (patrz pkt XIX SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3) oraz zmiany - Dz U Nr 188/2008, poz. 1155 wykonawcy złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. 6 (w formie oryginału) 2. Podpisanego oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy pzp. - form. 7 (w formie oryginału) 3. Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6. Wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonali drenowanie użytków rolnych o powierzchni co najmniej 160 ha) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty opisane w pkt. IX 2a zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbiorów lub inne) - zgodnie z form nr 2. 7. Wykazu osób (na stanowiskach technicznych), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - form nr 3.W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o udostępnieniu tych osób. 8. Uprawnienia budowlane dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, wymienionej w wykazie osób, o którym mowa w pkt 7 wraz z zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Oświadczenie o posiadanym sprzęcie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - wg formularza nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 10. Informacji Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia) - (nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa wyżej w pkt IX 2 i 3, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. b) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie ro-dzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz U Nr 87, poz. 605 oraz zmiany Dz U Nr 188/2008, poz. 1155), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. X a) 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w pkt 1), 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo ofert, a w pkt 2) - 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X b) 1) - 3) niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach