Przetargi.pl
Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zad. Drewnowo II, etap 1,gm. Boguty Pianki, pow. ostrowski.

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-409 Ostrołęka, ul. Poznańska 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7603226 , fax. 029 7604657
  • Data zamieszczenia: 2014-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce
    ul. Poznańska 19 19
    07-409 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7603226, fax. 029 7604657
    REGON: 00058558400103
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zad. Drewnowo II, etap 1,gm. Boguty Pianki, pow. ostrowski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przyszłego zadania inwestycyjnego pn: Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zad. Drewnowo II, etap 1, gm. Boguty Pianki, pow. ostrowski na wykonanie melioracji gruntów rolnych na powierzchni ok. 199 ha oraz rowy w tym: odbudowę - 3,6 km i budowę - 1,1 km. Powierzchnia planowana do melioracji wynika z wniosków złożonych przez właścicieli gruntów oraz opracowanego rozpoznania potrzeb melioracji i obejmuje tereny wsi: Godlewo Wielkie, Godlewo Mierniki, Godlewo Milewek, Żebry- Laskowiec, gm. Nur oraz Kunin Zamek, Kamieńczyk Wielki, gm. Boguty Pianki, pow. ostrowski. Szczegółowy zakres w tym dokłada powierzchnia zakwalifikowana do melioracji, podstawowe dane inwestycji, proponowane rozwiązania projektowe oraz inne informacje pomocne do opracowania zakresu zamówienia określa Rozpoznanie potrzeb melioracji oraz aneks do rozpoznania stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia dotyczyć będzie terenu objętego zadaniem 1 przedstawionym w aneksie do rozpoznania potrzeb melioracji. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1. Materiały do wystąpienia o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko/karty informacyjnej przedsięwzięcia w zależności od potrzeby opracowania - 4 egz. Przygotowując materiały do wystąpienia o uzyskanie decyzji środowiskowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wpływ/ oddziaływanie przedsięwzięcia na cele ochrony wód w rozumieniu art. 4.1. w związku z art. 4.7 Ramowej Dyrektywy Wodnej. 2. Operat wodnoprawny - 4 egz. 3. Operat dendrologiczny drzew i krzewów - 4 egz. 4. Projekt budowlano- wykonawczy - 5 egz. 5. Przedmiar robót - 4 egz. 6. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 egz. 8. Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz. 9. Projekty branżowe w przypadku kolizji z uzbrojeniem terenu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, decyzjami- 4 egz. 10. Inne opracowania, których potrzeba sporządzenia wyniknie w trakcie trwania procesu projektowania - 4 egz. 11. Oświadczenia właścicieli nieruchomości dotyczące wyrażenia zgody na czasowe zajęcie gruntu dla potrzeb wykonania robót; 12. Pełną dokumentację techniczną w formie zapisu elektronicznego w formatach powszechnie stosowanych na płycie CD w wersji PDF a ponadto pliki tekstowe w wersji np. Microsoft Office Word, przedmiar robót w wersji np. Microsoft Office Excel - 3 egz. W świetle obowiązujących przepisów, a w szczególności zgodnie z postanowieniem art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2013r poz. 1409 z późn. zm.) autor projektu zobowiązany jest sprawować nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie projektu budowlano- wykonawczego w zakresie: - stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, - udziału w komisjach i naradach technicznych. - wizytowania placu budowy przez cały czas jej trwania na wezwania Zamawiającego - potwierdzenia przeprowadzonego nadzoru wpisem do dziennika budowy. Mając powyższe na uwadze Zamawiający nie przewiduje zawarcia dodatkowej umowy na nadzór autorski w związku z tym ewentualny koszt sprawowania nadzoru autorskiego Wykonawca może uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji do czasu zakończenia realizacji robót łącznie z okresem gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest również do: - nieodpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek w dokumentacji, stwierdzonych przez Zamawiającego lub organy wydające decyzje administracyjne niezbędne do realizacji zadań w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - nieodpłatnego uzupełnienia dokumentacji zgodnie z wymaganiami organów wydających w/w decyzje oraz Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W opracowanym projekcie melioracji wskazanych gruntów należy zapewnić: - regulację stosunków wodnych w profilu glebowym, stabilizację poziomów wód, na optymalnej dla uprawianych roślin głębokości, stworzenie możliwości uprawy (wykonania wszystkich niezbędnych robót polowych: przygotowania gleby, sadzenia lub obsiewu, nawożenia, pielęgnacji lub ochrony) w ustalonych terminach optymalnych roślin, bez opóźnień, bez wystąpienia ryzyka pojawienia się utrudnień lub zwiększenia kosztów związanych z uprawą; -zwiększenie możliwości pełnego wykorzystania potencjału produkcyjnego gleb, przy głębszej strefie penetracji korzeni roślin w profilu glebowym; -poprawę warunków komunikacyjnych na obszarze objętym inwestycją. Dotyczy to szczególnie budowli przejazdowych, gdy (po ich przebudowie) powstaną możliwości przejazdów ciężkich maszyn stosowanych w rolnictwie (np. kombajny, rozrzutniki o większych rozstawach kół, etc.) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy. W przypadku korzystania z podwykonawcy, wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, którą będzie on wykonywał. Dokumentację wraz ze wszystkimi załącznikami Wykonawca winien wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy a w szczególności: ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2013r poz. 1409 z późn. zm), z dnia 18 lipca 2001 r., Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. Nr 145 z późn. zm.), z dnia 17 maja 1989 r., Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Z 2010, Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.), z dnia 27 kwietnia 2001 r., Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, z późn. zm.), z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389, z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U.10 Nr 213 poz1397 z późn. zm ). oraz zgodnie z DYREKTYWĄ 2000/60/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 23 października 2000 r. ustanawiająca ramy wspólnotowego działania w dziedzinie polityki wodnej. Posiadane dokumenty, opracowania do wykorzystania: Rozpoznanie potrzeb melioracji użytków rolnych zawierające: Koncepcję rozwiązań projektowych w tym: (charakterystyka rejonu inwestycji, potrzeby wodne i analiza możliwości ich pokrycia, charakterystyka przyrodniczo melioracyjna, przewidywane oddziaływania inwestycji na środowiska, proponowane rozwiązania techniczne), Mapa roślinności i uwilgotnienia (1:5000), Mapa gleb i użytkowania(1:5000), Mapa istniejących i wnioskowanych urządzeń melioracyjnych(1:5000), Operat glebowy zawierający opisy odkrywek, zestawienie ocen potrzeby odwodnienia dla profili glebowych, zestawienie wyników analiz laboratoryjnych, zestawienie powierzchni konturów glebowych, charakterystykę własności gleb, zestawienie własności jednostek glebowych. - Wnioski rolników o wykonanie melioracji szczegółowej - Oddział posiada również udostępnione przez Gminę Boguty Pianki mapy wysokościowe w skali 1 :2000 opracowane w 2013 roku przez Centralny Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Warszawie załącznik nr 3 do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w formie: - pieniężnej - przelewem na konto zamawiającego WZMIUW w Warszawie Oddział w Ostrołęce w Banku PKO Bank Polski Nr 58 1020 1026 0000 1202 0230 4897 najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, Kopię przelewu należy załączyć do oferty. - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8; 02-656 Warszawa, a złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW Oddział w Ostrołęce - pokój 16 w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy pzp. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien być podpisany przez Pełnomocnika. 5.Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne, co najmniej przez okres związania ofertą tj. 30 dni. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie w/w pkt. 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach