Przetargi.pl
Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych Skaszewo I, gm. Gzy, pow. pułtuski

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Warszawskich 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6725022 , fax. 023 6725022
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie
    ul. Powstańców Warszawskich 11 11
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6725022, fax. 023 6725022
    REGON: 00058558400063
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych Skaszewo I, gm. Gzy, pow. pułtuski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie inwestycyjne pn. Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych Skaszewo I, gm. Gzy, pow. pułtuski. Powierzchnia przewidziana do melioracji wg rozpoznania potrzeb melioracji użytków rolnych wynosi 413,00 ha. Inwestor dysponuje następującymi materiałami: - wnioskami właścicieli o wykonanie melioracji wodnych szczegółowych, - rozpoznaniem potrzeb melioracji użytków rolnych pn. Skaszewo Szyszki opracowanym w 1993 roku przez Biuro Projektowo - Usługowe Wodnych Melioracji, Wodociągów i Kanalizacji MELWODPROJEKT Sp. z o.o. w Warszawie. Wymagany zakres prac projektowych: - pomiary geodezyjne i mapy do celów projektowania w skali 1: 2000 pod obszar objęty dokumentacją projektową, - projekt budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133) wraz z oświadczeniami i zaświadczeniami wymaganymi w zakresie wykonywania i sprawdzania dokumentacji projektowych - 5 egz., w tym: > mapy, obliczenia, opis rozwiązań projektowych, zestawienia, > uzgodnienie projektu z właściwymi organizacjami i instytucjami, > okazanie dokumentacji projektowej zainteresowanym użytkownikom, > aktualne wypisy z rejestru gruntów, > opracowanie szczegółowego wykazu użytkowników z wyszczególnieniem powierzchni przewidzianej do melioracji w podziale na poszczególne rodzaje melioracji, tj. drenowanie, odwodnienie rowami, itp., > opracowanie wykazu użytkowników, którzy będą wyłączeni z projektu melioracji wraz z oświadczeniami, że nie będą wnosić roszczeń z tytułu wykonania melioracji w ich sąsiedztwie, > opracowanie wykazu użytkowników, którzy zrezygnowali z wykonania melioracji wraz z oświadczeniami, że wyrażają zgodę na przeprowadzenie urządzeń melioracji wodnych przez swoją działkę w celu odprowadzenia wód z wyżej położonych gruntów, - projekt wykonawczy opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz., - operat wodnoprawny sporządzony zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.) - 4 egz., - inwentaryzacja drzew i krzewów koniecznych do wycinki z terenu nieruchomości, ze wskazaniem właściciela nieruchomości, na której rosną drzewa i krzewy, nazwy gatunku drzew i krzewów, obwodu pnia na wysokości 1,30 m, wielkości powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy - 4 egz., wraz z uzyskaniem decyzji na wycinkę drzew i krzewów, - kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 3 egz.; do kosztorysu należy załączyć wykaz rzeczowy i cenowy robocizny, surowców, produktów, urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, - przedmiar robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz., - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz., - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz., - opracowanie analizy ekonomicznej przedsięwzięcia inwestycyjnego - 2 egz., - wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - 3 egz., - materiały do wystąpienia o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - karta informacyjna przedsięwzięcia z kompletem map i załącznikami - 3 egz. oraz w formie elektronicznej, - materiały do wystąpienia o wydanie decyzji celu publicznego z kompletem map i załącznikami - 3 egz. oraz w formie elektronicznej, - opracowania projektowe (projekt budowlany i wykonawczy z kompletem map projektowych, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) na nośniku elektronicznym (płyta CD z plikami w formacie pdf). Rozwiązania projektowe należy uzgodnić z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach