Gmina Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05135 Wieliszew, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 822 596 , fax. 227 822 732
- Data zamieszczenia: 2018-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliszew
ul. Modlińska 1
05135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 227 822 596, fax. 227 822 732
REGON: 1327057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Zacisze w miejscowości Janówek Pierwszy, Gmina Wieliszew - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ul. Zacisze w msc. Janówek Pierwszym – poprawa bezpieczeństwa” w celu poprawy stanu technicznego ulicy poprzez wykonanie nowej nawierzchni jezdni od km 0+026,83 do km 0+417,87 wraz z przebudową kolizji 2 słupów oświetlenia drogowego oraz kolizji odcinka energetycznej linii kablowej niskiego napięcia (nN) długości 31 m. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót budowlanych polegających na budowie chodników po obu stronach ulicy Zacisze oraz zjazdów indywidualnych i celu publicznego w drogi boczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz płatności – tabela wartości elementów zryczałtowanych. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Sielcu na potrzeby świetlicy wiejskiej”
Dodano: 2024-07-15 - Budowa centrum opieki nad dzieckiem w Żelechowie /żłobek plus przedszkole/ - rozbiórka budynków.
Dodano: 2024-07-04 - Remont alejki w Parku Szczęśliwickim w Warszawie
Dodano: 2024-06-06 - Wykonanie dodatkowego zjazdu (wjazdu) w związku z rozbudową budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Maz., wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Maz.
Dodano: 2024-04-11 - Roboty budowlane : 1. Rozbiórka szkolnej rzutni granatem nr 1 i 2 oraz strzelnicy typu „B” (element placu treningów ogniowych) w Zegrzu 2. Rozbiórka budynku nr 40 w Rembertowie
Dodano: 2024-01-29 - Przebudowa nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej łączącej ulicę Husarską oraz ulicę Siwińskiego w Legionowie
Dodano: 2023-12-15 - Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Wadowicach – etap II (3 części)
Dodano: 2023-11-15 - 165.Zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3 – wymiana platformy dźwigowej na dźwig osobowy.
Dodano: 2023-11-14 - Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych i dwóch budynków gospodarczych położonych przy ul. J. Piłsudskiego 5 oraz ul. J. Piłsudskiego 5a w Ząbkach
Dodano: 2023-11-13 - Rozbiórka istniejących budynków: budynek frontowy lewy, budynek frontowy prawy, budynek oficyny lewej oraz budynki gospodarcze wraz z wykonaniem robót towarzyszących
Dodano: 2023-11-06