Przetargi.pl
Budowa ulicy Szkolnej w Roszkowie gm. Pruszcz Gdański

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 00053713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Szkolnej w Roszkowie gm. Pruszcz Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Szkolnej od km 0+000 do km 0+829,4 w miejscowości Roszkowo zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.Zakres zamówienia: 1)Dane techniczne dla nawierzchni drogi: a)nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna 0/16 gr. 5 cm, podbudowa 0/25 z betonu asfaltowego gr. 9 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 18 cm, warstwa kruszywa naturalnego gr. 15 cm, b)krawężnik betonowy wystający 30x15x100 cm na ławie z betonu B-15 z oporem, c)krawężnik betonowy wtopiony 25x12x100 cm na ławie z betonu B-15 2)Dane techniczne dla chodnika: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm , warstwa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa gr. 8cm, warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego gr. 100 cm, obrzeże 8x30x100 na podsypce piaskowej. 3)Dane dla zjazdów: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr.15 cm, warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego gr. 10 cm. 4)Dane techniczne dla pobocza: pobocze o zmiennej szerokości z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem Rm= 1,5 Mpa gr. 15 cm. 5)Ustawienie barier typu U od strony rowu oraz ułożenie rur osłonowych pod projektowane oświetlenie uliczne od strony chodnika na całej długości wykonywanego odcinka drogi. 2.Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się z terenem budowy, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.Wykonawca ujmie w cenie oferty koszty wszystkich niezbędnych pomiarów, w tym obsługę geodezyjną na czas budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, odszukanie i regulacje istniejących urządzeń wod-kan, telefonicznych., gaz, energetycznych, zaopatrzenia w wodę i energię placu budowy, ubezpieczenia budowy, oznakowania zajęcia pasa drogowego, wytyczenie i wykonanie objazdów wraz z ich późniejszą likwidacją, zabezpieczenie placu budowy na czas przerwy w robotach z powodu warunków atmosferycznych. 4.Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowego dokumentowania postępu realizowanych robót w formie dokumentacji fotograficznej. Zdjęcia muszą posiadać daty ich wykonania. Dokumentacją fotograficzna jest częścią dokumentów stanowiących podstawę rozliczeń częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000, 00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. 1.Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi spełniać warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia to znaczy: a)w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać zrealizowanie co najmniej dwóch inwestycji polegających na budowie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 2500m2 każda oraz co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie nawierzchni z kostki brukowej/betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000m2, b)dysponować uprawnionym kierownikiem budowy z uprawnieniami w branży drogowej, 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o niżej wymienione dokumenty, które to winny zostać dołączone do ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. 1.formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz, 5.wykaz osób uprawnionych do prowadzenia robót (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, 6.dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa osób wskazanych w załączniku nr 4 do siwz, a przypadku podmiotów zagranicznych innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 lit.b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruzczgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach