Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6565800, 6565815 , fax. 085 6565803
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2 2
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 085 6565800, 6565815, fax. 085 6565803
REGON: 05002691100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Spacerowej w Siemiatyczach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są roboty budowlane - Budowa ulicy Spacerowej w Siemiatyczach, polegające na: - budowie linii energetycznej napowietrznej. - robotach przygotowawczych i rozbiórkowych 501m2 - robotach ziemnych 545m3 - wykonaniu przykanalików i wpustów 23,5m3 -ustawieniu krawężnika 304,4mb. - wykonaniu chodnika z kostki betonowej brukowej 333,66m2 - wykonaniu podbudowy 908,6m2 - wykonaniu nawierzchni z mieszanki min.-bitumicznej gr.4cm (w-wa wiążąca i ścieralna)2x 908,63m2 - ustawieniu barier ochronnych 60mb. - oznakowaniu ulicy (znaki pionowe szt.11,oznakowanie poziome 18,02m2). Szczegółowy przedmiot zamówienia zawierają specyfikacje techniczne i przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego przetargu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium w wysokości 7.500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). Wadium może być wniesione w każdej formie dopuszczonej w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca winien dokonać przelewu na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Oddz. Regionalny Białystok 47 1020 1332 0000 1002 0037 5030 - Urząd Miasta Siemiatycze. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia Wadium w pieniądzu za termin jego wpływu przyjmuje się datę wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie Wadium musi być dołączony do oferty. W przypadku wnoszenia Wadium w gwarancjach lub poręczeniach bankowych postanowienia zawarte w tych dokumentach muszą umożliwiać Zamawiającemu bezwarunkowe (na żądanie) aktywowanie takiej gwarancji bądź poręczenia, o ile wystąpi jeden z przypadków, w których Wykonawca traci wadium (wraz z ewentualnymi odsetkami) na rzecz Zamawiającego. Wadium wraz z odsetkami przechodzi na rzecz Zamawiającego w następujących przypadkach: 1)jeśli Wykonawca wycofa swoją ofertę po upływie terminu składania ofert, 2)jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, c)zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zwrot Wadium dokonany zostanie w trybie zgodnym z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złożył właściwą, właściwie podpisaną i prawidłowo sporządzoną ofertę Wykonawca nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P. z. p. i spełniania warunków art. 22 ust. 1 pkt 4 P. z. p. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień art. 22 ust. 1 pkt 1 P. z. p Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 P. z. p.) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 P.z.p.) - Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie OC od skutków prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 P. z. p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta prawidłowo sporządzona i podpisana przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta. 2. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy 3. Podpisany i parafowany projekt umowy 4. Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Oferenta warunków art. 22 ust. 1 P. z. p i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 P.z.p. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 ppkt 1) lit. a i b oraz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. 10. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej wartości składanej oferty. 11. Pełnomocnictwo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.siemiatycze.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 104745B /droga wojewódzka nr 671 Morusy-Góra/ wraz z odcinkiem drogi powiatowej nr 1391B /Góra-Zygmunty/
Dodano: 2016-06-27 - Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w ulicy Hołowieskiej
Dodano: 2016-06-22 - Budowa ulicy Myśliwskiej w Bielsku Podlaskim ( ul. Bema od ul. Obozowej skrzyżowanie z ul. Myśliwską).
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 104741B Bajki Zalesie-Peńskie w km 0+000 - 1+500
Dodano: 2016-04-08 - Budowa nawierzchniw ul. Lipowej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2016-03-24 - Budowa nawierzchni, kanalizacji deszczowej w ulicy Hołowieskiej
Dodano: 2016-03-21 - Przebudowa dróg gminnych w Narewce - ulic: Ogrodowej, Majowej, Nadrzecznej i Wąskiej
Dodano: 2016-03-11 - Nawierzchnia bitumiczna w ul. Gołębiej w Hajnówce
Dodano: 2015-07-13 - Budowa ul. Modrzewiowej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2015-06-01 - Budowa zaułka ulicy Dębowej w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2015-04-16