Przetargi.pl
Budowa ulicy Polnej w Kozłowie - projekt

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
    REGON: 53994000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2019-r.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Polnej w Kozłowie - projekt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Budowa ulicy Polnej w Kozłowie – projekt“, obejmującej projekt budowy drogi na odcinku około 570mb, tj. od nieruchomości nr 14 do nieruchomości nr 32, wraz z infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o przebieg naniesiony na załączonym podkładzie mapowym wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 3. Zakres projektu winien uwzględniać: a) opracowanie winno zawierać kompletną dokumentację projektową budowy drogi na odcinku ok. 570 mb, tj. od nieruchomości nr 14 do nieruchomości nr 32, wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Przebieg projektowanej drogi naniesiono na załączonym podkładzie mapowym. b) wszystkie niezbędne do realizacji pozwolenia i uzgodnienia, na podstawie których Zamawiający uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę lub właściwy organ nie wniesie sprzeciwu do zgłoszenia robót, c) szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających: 10 mb, d) szerokość nawierzchni jezdni: 5,0 m, e) kategoria obciążenia ruchem: KR2, f) klasa drogi: KD, gminna. 3. Konieczne prace geodezyjne związane z opracowaniem dokumentacji projektowej i postępowaniem rozgraniczeniowym, zlecane będą przez Gminę Sośnicowice w oparciu o wytyczne projektanta. 4. Wymagania Zamawiającego do zawartości opracowania: 4.1. Projekt budowlany: - 3 egz. 4.1.1. projekt zagospodarowania terenu 4.1.2. projekt architektoniczno-budowlany 4.2. Projekt wykonawczy branży drogowej - 5 egz. 4.3. Przedmiar robót - 5 egz. 4.4. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 4.5. Specyfikacje techniczne - 5 egz. 4.6. Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych podłoża - 3 egz. 4.7. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz. 4.8. Projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy - 5 egz. 4.9. Projekt docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 4.10. Inwentaryzacja zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi i plan wyrębu - 3 egz. 4.11. Operat wodno-prawny - 3 egz. 4.12. Wersja elektroniczna całości dokumentacji na nośniku elektronicznym - 2 egz. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca; w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu wszelkich materiałów, usług oraz ponosi koszty opłat administracyjnych, jak również opłaca pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w związku z realizacją prac stanowiących przedmiot zamówienia powstanie obowiązek uiszczenia jakiejkolwiek należności: podatkowej, administracyjnej lub skarbowej, Wykonawca zobowiązuje się uiścić ją we właściwym urzędzie w terminie określonym w obowiązujących przepisach prawa; z tego tytułu nie przysługuje mu żadne roszczenie od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji i uzgodnień rozwiązań projektowych z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane prowadzonego w oparciu o ustawę Pzp oraz realizacji robót na jego podstawie. Dokumentacja projektowa powinna, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Pzp oraz być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „o parametrach wyższych lub równoważnych”. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego, bowiem brak przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy – Załącznik 1 do SIWZ - wypełniony i podpisany. Upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych dołączonych do oferty. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie (lub inne dokumenty) muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywania, - zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zadanie, których wskazane zdolności dotyczą, 1) Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach