Przetargi.pl
Budowa ulicy Polnej - etap I i II

MIASTO SIEDLCE ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO SIEDLCE
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    REGON: 711581765
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Polnej - etap I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia:1) pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanej nawierzchni;2) frezowanie jezdni z betonu asfaltowego;3) wykonanie wykopu w gruncie kat. III-IV, z transportem urobku na odkład;4) ustawienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem;5) profilowanie ręczne, z zagęszczaniem mechanicznym, podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. II-IV;6) wykonanie podbudowy z chudego betonu cementowego Rm=5MPa pod: zjazdy, jezdnię i chodnik;7) wykonanie podbudowy pod jezdnię z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm;8) oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej jezdni emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2;9) wykonanie warstwy wiążącej jezdni z AC 16W 35/50 KR1-2, o grubości 5cm; 10) wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z AC 11S 50/70 KR1-2, o grubości 4cm;11) wykonanie drogi dla pieszych (chodnika) z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8cm, na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem;12) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej czerwonej o gr. 8cm, na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem;13) wykonanie pasa ostrzegawczego z żółtych płyt betonowych z wypustkami, o wym. 35x35x8cm lub kostki brukowej betonowej z wypustkami, o gr. 8cm, na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem;14) ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych;15) wykonanie regulacji pionowej: obudów kluczy zaworów wodociągowych, włazów studzienek rewizyjnych, z użyciem zaprawy szybkowiążącej;16) wykonanie renowacji zieleńca.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy - dodatkowy (załącznik nr 5 do SWZ).3. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SWZ).4. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Zarządcę Drogi projekt czasowej organizacji ruchu - oznakowania robót w czasie trwania budowy. Każda zmiana, w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu, wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale 5 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia13 lipca 2023 r. do godz. 09.45.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale 17 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:a) Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą branżę drogową o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto;b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczeniei wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: osobą, mającą pełnić funkcję kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadającą doświadczenie jako kierownik robót w wykonaniuco najmniej jednej roboty budowlanej branży drogowej polegającej na budowie/przebudowie/remoncie drogi publicznej o wartości minimum200 000,00 zł brutto.Informacje dodatkowe:1) W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia,w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.2) W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia określonew ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz.682 ze zm.) oraz uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.),3) Ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej.3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale 12.4. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 13.5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach