Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 3551252 , fax. 018 3551212
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski
ul. Rynek 2 2
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 018 3551252, fax. 018 3551212
REGON: 00052281400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ULICY OKULICKIEGO W GORLICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ulicy Okulickiego w Gorlicach. 1.2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia: a) projekt budowlano - wykonawczy (branża drogowa) - zał. nr 6 do SIWZ, b) projekt budowlano - wykonawczy (branża energetyczna) - zał. nr 7 do SIWZ, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 8 do SIWZ, d) przedmiar robót (branża drogowa) - zał. nr 9 do SIWZ, e) przedmiar robót (branża elektryczna) - zał. nr 10 do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważa budowę lub przebudowę ulicy lub drogi w zakres której wchodziło wykonanie oświetlenia lub przebudowa oświetlenia oraz budowa lub przebudowa kanalizacji deszczowej). b) dysponują osobą która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1/ drogowej; 2/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej 300.000,00 PLN, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w celu potwierdzenia warunku należy wykazać co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie ulicy lub drogi w zakres której wchodziło wykonanie oświetlenia lub przebudowa oświetlenia oraz budowa lub przebudowa kanalizacji deszczowej). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że realizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie, 5. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a/ drogowej; b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; 7. Zaświadczenie o wpisie osób posiadających wymagane uprawnienia o których mowa w pkt 6, do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z wyszczególnieniem nazwy Izby i numeru członkowskiego, 8. Jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy do oferty dołączyć: 9. Informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (należy wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej 300.000,00 PLN)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Gminy Nowy Wiśnicz.
Dodano: 2016-07-27 - 1.Remont drogi gminnej nr 600082K Żydów w kier. przed Żydowie (dz. nr 332/3, 331) w Żydowie w km 0+000-0+430,2. Remont drogi gminnej nr 600070K Złotniki Pastwiska w kier. południowym do wału wiślanego (dz. nr 938/2, 947/5) w Złotnikach w km 0+000-1+930 ,3.Remont drogi gminnej nr 600064K w Wawrzeńczycach - Pompownia I (dz. nr 1235/4) w Wawrzeńczycach w km 0+000-0+650.
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 290460 K Łoski w miejscowości Kurów w km 0+000-0+095 zakres powodziowy
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 290049 K Granice Piątkowskie - Do Kaczorów w miejscowości Piątkowa w km 0+000-0+150 zakres powodziowy oraz 0+150-0+160 zakres własny
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 290062 K Nowakowska w miejscowości Piątkowa w km 0+000-0+150 zakres powodziowy
Dodano: 2016-07-25 - Odbudowa dróg pow. w 2016r związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych Zad. nr.1.Odbudowa drogi powiatowej Racławice - Wrocimowice- Radziemice - Skrzeszowice nr.dr.1235K w miejscowości Wrocimowice i w miejscowości Kaczowice w km1+350 ÷ 1 + 640, w km 1 + 891 ÷ 2 + 240 Zad. nr.2 Odbudowa drogi powiatowej Klimontów - Szczytniki - Kowary- Łętkowice nr.dr. 1260K w miejscowości Obrażejowice w km 12+ 915 ÷ 13 +300 . Zad. nr.3 Odbudowa drogi pow. Gnatowice - Koniusza - Igołomia nr.dr.1266K w miejscowości Gnatowice km 0 + 000 ÷ 0 + 300, w km 0 +950 ÷1 + 594
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej ul. Dobrego Pasterza wraz z budową kanalizacji opadowej
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych na drogach gminnych w Gminie Ochotnica Dolna
Dodano: 2016-07-19 - BZP.271.35.2016 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49.
Dodano: 2016-07-13 - Budowa drogi leśnej nr 15 w Leśnictwie Regetów - wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni.
Dodano: 2016-07-12