Przetargi.pl
Budowa ulicy Ogrodowej w Pasłęku

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2482001 , fax. 055 2483180
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2482001, fax. 055 2483180
    REGON: 00052444700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Ogrodowej w Pasłęku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: budowie drogi - ulicy Ogrodowej w Pasłęku wraz z infrastrukturą. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje:jezdnia z asfaltobetonu - 2961,50 m2, parking z kostki betonowej o grubości 8 cm - 1192,36 m2, chodnik z kostki betonowej o grubości 6 cm - 1436,81 m2, wjazdy z kostki betonowej o grubości 8 cm - 261,70 m2, kanalizacja deszczowa - 258,50 m, wpusty uliczne - 19,00 szt, sieć teletechniczna - 106,00 m, sieć oświetlenia ulicy - 602,00 m,słupy oświetlenia ulicy - 17,00 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 40.000,- zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, to jest zrealizowali z należytą starannością, jako główny wykonawca w okresie 5 lat lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 zamówienia, o charakterze i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia to znaczy; wybudował, przebudował, rozbudował co najmniej trzy drogi - ulice o nawierzchni z asfaltobetonu o długości minimum 100 mb wraz z infrastrukturą. c) dysponują, lub będą dysponować niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. odpowiednimi narzędziami i urządzeniami umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót d) dysponują lub będą dysponować odpowiednią ilością zatrudnionych osób w celu realizacji przedmiotu zamówienia, to znaczy co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy, o specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia tj. pełne uprawnienia w branży drogowej. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia f) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, złożone na załączniku Nr 2, wraz z wykazem co najmniej 3 zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. 3. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia 4. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złożone na załączniku Nr 3, wraz z odpisem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz są członkami Polskiej Izby Budownictwa. 5. oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach