Przetargi.pl
Budowa ulicy Ogrodowej w Łochowie

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalochow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Ogrodowej w Łochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na budowie ulicy Ogrodowej w Łochowie o długości 314,58 mb wraz z odwodnieniem do kanalizacji deszczowej – o długości 496,50 mb w oparciu o następujące rozwiązania projektowe: 1)długość 314,58 mb, 2)szerokość jezdni 6 m, 3)szerokość chodnika dwustronnego 2 m (szerokość kostki, bez krawężnika i obrzeża), na przejściach dla pieszych poszerzona do 4 m, 4)szerokość zjazdu indywidualnego zgodna z szerokością istniejących bram posesji, 5)konstrukcja jezdni oraz zjazdów: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, 6)podsypka piaskowo cementowa- gr 5 cm, 7)podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 30 cm, 8)warstwa mrozoodporna z kruszywa naturalnego o gr 15 cm; 9)konstrukcja chodnika: warstwa z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, 10)podsypka piaskowo- cementowa o gr. 3 cm, 11)podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm. Wody opadowe i roztopowe z nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów będą odprowadzane za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanego ścieku przy krawężnikowego, a następnie do projektowanej kanalizacji deszczowej (długość 496,50 mb). 2.Zakres obejmuje wykonanie następujących robót: a)budowę jezdni ulicy o powierzchni: 2 617,35 m2, b)budowę chodników dla pieszych o powierzchni: 1 099,80 m2 c)budowę zjazdów do posesji: 466,50 m2, d)budowę układu odwodnienia polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej o średnicy kanałów: -200 mm długości 40 m, -250 mm długości 6,5 m, -315 mm długości 136 m, -400 mm długości 81,5 m, -500 mm długości 232,5 m, Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1400 mm - 10 szt., o średnicy 1200 mm 10 szt. Studzienki ściekowe o średnicy 500 mm – 19 szt. e) oznakowanie pionowe i poziome. 2.Roboty budowlane podzielono na: 1)roboty przygotowawcze, 2)roboty ziemne, 3)podbudowy, 4)krawężniki/obrzeża, 5)nawierzchnie, 6)chodniki, 7)zjazd indywidualny, 8)roboty wykończeniowe, 9)roboty sanitarne, 10)oznakowanie pionowe i poziome, 11)inwentaryzacja powykonawcza. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składa się: Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także pomocniczo Przedmiar robót, który nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 4.Jeżeli w SIWZ, w tym w Dokumentacji technicznej wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Dokumentacji technicznej. 5.W przypadku, gdy w SIWZ w tym w Dokumentacji technicznej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Dokumentacji. 6.W przypadku wymaganego w Dokumentacji technicznej oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca jest zobowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do potrzebnego zastosowania (zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r., sygn. akt KIO 2315/13). 8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 9.Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ. 10.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11.Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonanie robót i usług związanych z realizacją zamówienia opisanych w dokumentacji przetargowej, w szczególności pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego; 2)ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy; 3)szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej bip.gminalochow.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. *Uwaga: Złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane, w przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1)każdy z Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 2)co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ; 3)każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; 4)każdy z Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ, 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6)oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 7)wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie. 3.Oferta złożona przez Wykonawcę w sposób, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 6 SIWZ musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału; 2)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 4)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 5)dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 6)w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych – opis materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do dokumentacji przetargowej; 7)wyjaśnienie uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w Rozdziale XII ust. 5 SIWZ – jeżeli dotyczy, w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach