Przetargi.pl
Budowa ulicy Nadwieprzańskiej w Krasnymstawie

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Nadwieprzańskiej w Krasnymstawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1: Budowa ul. Nadwieprzańskiej. Przedmiot zamówienia stanowi II Etap budowy ulic: Czechowicza i Nadwieprzańskiej w Krasnymstawie, który obejmuje budowę drogi gminnej – ul. Nadwieprzańskiej od km 0+000 do km 0+316,36 wraz z budową oświetlenia drogowego - linii kablowej doziemnej ze słupami wyposażonymi w oprawy oświetleniowe typu LED oraz siecią kanalizacji deszczowej – kanały z rur PEHD SN8 do kanalizacji grawitacyjnej z gładką ścianką wewnętrzną i zewnętrzną o średnicy 300/341mm, studzienki kanalizacyjne z rur PEHD Ø 1200 mm, przyłącza od wpustów deszczowych z rur kanalizacyjnych z PP SN8 Ø 200/226 mm z gładką ścianką wewnętrzną i zewnętrzną, wpusty deszczowe żeliwne z osadnikami z rury dwuściennej PEHD SN4 Ø 500/570 mm, w zakresie: Odcinek od D3 do D5, w tym: • studnie: D4 i D5, • wpusty: W5 i W6 z przyłączami do studni, • kanał rura Ø 300/341 mm odcinek od końca sięgacza wyprowadzonego ze studni D3 poza pas drogowy ulicy Czechowicza) do studni D4 oraz odcinek od studni D4 do D5, oraz między innymi: uzyskanie od właścicieli istniejących na terenie budowy urządzeń infrastruktury technicznej (sieci) aktualnych informacji branżowych dotyczących ich tras przebiegu; roboty rozbiórkowe; wywóz i utylizację materiałów z rozbiórek; roboty ziemne; regulację istniejących studni i skrzynek istniejących urządzeń ulicznych; przebudowę i zabezpieczenie istniejących kabli i sieci elektrycznych oraz teletechnicznych; zabezpieczenie na terenie objętym robotami istniejących urządzeń uzbrojenia terenu; urządzenie poboczy; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; pełną obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Parametry projektowanej drogi: Klasa techniczna „D”, Prędkość projektowa Vproj. = 30 km/h; Kategoria ruchu KR2; Grupa nośności podłoża G2. Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach Zadania 1 określają: 1) Proj. Bud. Tom 1 - Projekt Zagospodarowania Terenu. 2) Proj. Bud. Tom 2 cz. 1 – branża drogowa – budowa ul. Nadwieprzańskiej. 3) Proj. Bud. i Wyk. Tom 3 – branża sanitarna – budowa kanalizacji deszczowej. 4) Proj. Bud. i Wyk. tom 5 – branża telekomunikacyjna – przebudowa sieci Telekomunikacyjnych. 5) Dokumentacja Geotechniczna. 6) Projekt Stałej Organizacji Ruchu - ul. Nadwieprzańska. 7) Projekt Czasowej Organizacji Ruchu - ul. Nadwieprzańska. 8) Specyfikacje Techniczne. 9) Pozwolenie na budowę – Decyzja Nr AB.6740.253.2017 wydana przez Starostę Krasnostawskiego w dniu 07.07.2017 r. Zadanie 2: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Nadwieprzańskiej – Etap II” w tym: 1) Sieć wodociągowa - ul. Nadwieprzańska – Etap II. Zakres rzeczowy: Sieć wodociągowa wraz z armaturą: • rury PE 100 SDR11 RC 110x6,6 mm – około 360 m, • hydranty p.poż nadziemne z zasuwą fi 80 mm – 4 szt., • armatura zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym. Nowo wybudowaną sieć wodociągową należy połączyć z istniejącą siecią wodociągową poprzez złącza rurowe lub kołnierzowe z zabezpieczeniem przed przesunięciem wraz z zasuwą odcinającą. 2) Sieć kanalizacji sanitarnej - ul. Nadwieprzańska – Etap II Zakres rzeczowy: Sieć kanalizacji sanitarnej: • rury PP-b klasy S (SN8) Ø 200 – około 150 m, • rury PP-b klasy S (SN8) Ø 160 – około 50 m, • studnie rewizyjne DN 1200 – 7 szt. Nowo wybudowaną sieć kanalizacji sanitarnej należy włączyć do istniejącej studni o rzędnych . 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach Zadania 2 określają: 1) Projekt budowlano-wykonawczy – Sieć wodociągowa, Sieć kanalizacji sanitarnej, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia Nr AB.6743.658.2018 dotyczącego zamiaru budowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wydane przez Starostę Krasnostawskiego w dniu 20.09.2018 r. 4) Załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ „Szczegółowy zakres robót i obowiązków do wykonania w ramach Zadania 2: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Nadwieprzańskiej – Etap II”. 3. Przedmiot umowy należy wykonać przy zapewnieniu dojazdów do poszczególnych posesji sąsiadujących z terenem budowy oraz ze szczególną dbałością o istniejące drogi w rejonie robót. 4. Trasę przejazdu pojazdów w celu przewozu materiałów należy uzgodnić z odpowiednimi zarządcami dróg przed rozpoczęciem robót. Uwaga! 5. Załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia. 6. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty). 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SIWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: Kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres realizacji zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia oświadczenia o spełnienia wymogu określonego w pkt. 6 ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonuje czynności określone w pkt 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust 1 pkt 1) lit k) wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie 61 8200 0008 2001 0000 0417 0004 i wniesione z takim wyprzedzeniem, aby zostało zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 4. Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy Pzp okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. W zakresie dotyczącym podwykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1 dotyczące tych podmiotów. 4. Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 4.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 4.2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4.3. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. 4.4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach