Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34 , fax. 034 3664305 wew. 60, 3664337
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6 4/6
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34, fax. 034 3664305 wew. 60, 3664337
REGON: 15030984700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Mościckiego w Częstochowie w ramach przebudowy istniejącego pasa drogowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz przebudową kolidującej infrastruktury technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 2. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 3. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp 4. WYKAZ OSÓB KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającymi uprawnieniami kierownika robót w zakresie branży drogowej, kierownika robót w zakresie sieci sanitarnych i kierownika robót w zakresie sieci elektrycznych. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. 5. WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 250 000,00 zł brutto w zakresie budowy lub przebudowy drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp. Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. WYKAZ OSÓB KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE Do oferty na potwierdzenie spełnienia warunku należy załączyć wykaz potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającymi uprawnieniami kierownika robót w zakresie branży drogowej, kierownika robót w zakresie sieci sanitarnych i kierownika robót w zakresie sieci elektrycznych. Do oferty należy dołączyć stosowne uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. 5. WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 250 000,00 zł brutto w zakresie budowy lub przebudowy drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. 6. ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUS Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa obustronnych chodników na ul. Wolnej (odcinek od ul. Faradaya do ul. Olsztyńskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Kopernika.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi bocznej od ul. Kombatantów w Ćwiklicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi bocznej od ul. Wolności w Ćwiklicach
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej ul. Kolonia w Pisarzowicach w km 0+000 do 1+081
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Towarowej w Wilamowicach
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych nr 639042 S i nr 639007 S ul. Kościuszki w Krzepicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych: 1.Przebudowa dwóch bocznych odcinków ul. Głównej w Bukowie 2.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 70 do pos. Nr 66 3.Przebudowa ul. 3-go Maja boczna w Syryni na odc. od pos. Nr 28 do ul. Kościelnej 4.Przebudowa drogi gminnej ul. boczna Dąbrowy w Syryni na odcinku od posesji 18 do posesji nr 17 5.Przebudowa ulicy Nepomucena w Lubomi.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Granicznej w Lubomi - II
Dodano: 2016-07-26 - Budowa dróg na kompleksie mieszkaniowym przy ul. Prusa w Wymysłowie - etap II
Dodano: 2016-07-25