Przetargi.pl
Budowa ulicy Łącznej, Pięknej w Kolumnie

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Łącznej, Pięknej w Kolumnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa ulicy Łącznej, Pięknej w Kolumnie. Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze i ziemne. Rozbiórkę elementów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonanie podsypki piaskowej. Wykonanie podbudowy tłuczniowej. Okrawężnikowanie jezdni. Budowa chodników z kostki betonowej typu Holland. Wykonanie zjazdów do posesji. Ułożenie warstw bitumicznych z mieszanek asfaltobetonowych. Regulacja studzienek i zaworów oraz wpustów, jeśli to konieczne. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Wykonanie uszczelnienia istniejącego kanału deszczowego, jeśli to konieczne. W przypadku stwierdzenia nieszczelności kanału Wykonawca dokona jego odkrycia i w miejscu jego nieszczelności dokona uszczelnienie np. powłoką bitumiczną i dwiema warstwami papy na lepiku. Uwaga! w dokumentacji projektowej, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę, zmieniono konstrukcję nawierzchni - przekrój do zamiennej konstrukcji - załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej - załącznik nr 11 do SIWZ. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty z powodu równoważności zaproponowanych zamienników. Minimalne parametry doboru rozwiązań równoważnych: Projektowany przepust kablowy AROT - dzielona rura do ochrony istniejących kabli oraz naprawy kanalizacji kablowych do stosowania pod drogami, ulicami i torowiskami; rura wykonana z materiału o kolorze niebieskim. W celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania, zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia a w szczególności oględzin zagęszczenia gruntu po wybudowanym w 2013 r. kanale deszczowym na odcinku ul. Łącznej. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. UWAGA: Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w cenie ofertowej wszelkich kosztów i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną, w tym w szczególności: robót przygotowawczych i porządkowych, wycinki drzew, wykonania projektu tymczasowego oznakowania, wykonania i utrzymania oznakowania tymczasowego, które będzie wymuszone organizacją robót, organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zajęcia pasa drogowego, ewentualnego zorganizowania i zagospodarowania placu budowy, wykonania dokumentacji powykonawczej oraz pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza musi być złożona do ośrodka geodezyjnego wraz z oświadczeniem geodety, że obiekt został wybudowany zgodnie z projektem, nie później niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Do zgłoszenia gotowości do odbioru robót Wykonawca załączy potwierdzenie wydane przez ośrodek geodezyjny złożenia inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca będzie prowadził roboty w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego. W celu bezkolizyjnego dojazdu do przedszkola oraz korzystania przez mieszkańców z wjazdów i dojść do posesji Wykonawca na minimum 2 dni przed rozpoczęciem robót, powiadomi Zamawiającego oraz mieszkańców o terminie i zakresie wykonywanych robót. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania. Materiały z rozbiórki nadające sie do ponownego wykorzystania, np. trylinka Wykonawca ma obowiązek przewieźć w miejsce wskazane przez Inwestora w odległości do 5 km. Materiał rozbiórkowy pochodzący z wierzchniej warstwy drogi Wykonawca ma obowiązek przewieźć we wskazane przez Inwestora miejsce w odległości do 5 km. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót, w tym również za uszkodzenia sieci bądź instalacji znajdujących się na terenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 15 000,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lask.pl/archiwum/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach