Przetargi.pl
Budowa ulicy Krótkiej i Szkolnej z parkingiem w Benicach

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7227454 , fax. 062 7228251
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    ul. Hugona Kołłątaja 7 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7227454, fax. 062 7228251
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Krótkiej i Szkolnej z parkingiem w Benicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi budowa ulicy Krótkiej i Szkolnej z parkingiem w Benicach. Zakres robót obejmuje : Ulica Krótka: - jezdnia o długości 129,30 mb, szerokości 4,0 m, o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z podbudową i obustronnym krawężnikiem, - odwodnienie kanał deszczowy, wpusty uliczne. Ulica Szkolna: - jezdnia o długości 261,30 mb, szerokości 4,0 m, o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z podbudową z obustronnym krawężnikiem (od KM 0+000,00 do KM 0+ 068,00 [m] brak krawężnika), - odwodnienie kanał deszczowy, wpusty uliczne (od KM 0+000,00 do KM 0+ 068,00 [m] odwodnienie powierzchniowo); Pętla autobusowa : - nawierzchnia o powierzchni 135,00 m? z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm barwy szarej - typ fazowa; Mijanka: - nawierzchnia o powierzchni 295,00 m? z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm barwy szarej- typ fazowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi byc zabezpieczona - przez cały okres obowiązywania ofertą wadium w wysokości 5.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3/. nie zalegają z uiszczaniem podatków; 4/. nie zalegają z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 5/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : - min. 3 zadania dotyczące budowy lub przebudowy ulic, dróg lub placów o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 PLN (brutto) każde zadanie. Do doświadczenia nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty dróg i ulic. Wykazane zadania winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie b/. zapewnią osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. kierownik budowy branży drogowej, kierownik robót drogowych lub majster oraz min. 30 osób personelu w tym : bitumiarze (5 osób), brukarze (5 osób), monter kanalizacji deszczowej (4 osoby), operator układarki (1 osoba), operator równiarki (1 osoba), operator spycharki (1 osoba), operator walca statycznego (1 osoba), operator walca wibracyjnego (1 osoba), operator koparki (1 osoba) oraz robotnicy niewykwalifikowani (min. 10 osób); Kierownik budowy - inżynier lub technik budownictwa drogowego, kierownik robót drogowych lub majster - technik lub inżynier budownictwa ogólnego lub drogowego, wymagana bezwzględnie stała obecność na budowie; c/. dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: wytwórnia mas bitumicznych- 1szt, układarka mas bitumicznych-1szt, walec drogowy statyczny>10t - 1 szt, walec drogowy wibracyjny -1szt, spycharka -1szt, samochód ciężarowy samowyładowczy > 8t -4 szt, płyta wibracyjna typu lekkiego -1szt, płyta wibracyjna typu ciężkiego -1szt, stopa wibracyjna -1szt, piła spalinowa do cięcia betonu -1szt, równiarka samojezdna -1szt, koparka podsiębierna o poj. łyżki >0,25 m3 -1szt, młot pneumatyczny - 1szt, transport przystosowany do przewozu masy bitumicznej w ilości zależnej od odległości dowozu masy tak aby zachować ciągłość układania, kocioł do podgrzewania bitumu , niwelator -1szt, teodolit -1szt; 6/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: a/. posiadają ubezpieczenie od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 300 tys. PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4/. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5/. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień. Kierownik budowy winien załączyć: uprawnienia budowlane branży drogowej, ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym dany wykonawca ma swoja siedzibę. 6/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca /jeśli dotyczy/. 7/.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 8/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował wykonawca /jeśli dotyczy/. 9/. Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 10/. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach