Przetargi.pl
Budowa ulicy Krasińskiego w Oświęcimiu

MIASTO OŚWIĘCIM ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zaborska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 846 62 22, 33 846 62 23 , fax. 33 842 91 99
  • Data zamieszczenia: 2022-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO OŚWIĘCIM
    ul. Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 846 62 22, 33 846 62 23, fax. 33 842 91 99
    REGON: 072181787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Krasińskiego w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest budowa odcinka drogi od km 0+550,00 w kierunku zachodnim do ul. Fryderyka Chopina (km 1+362,30 – koniec zakresu opracowania) wraz z przebudową skrzyżowań z ul. Szpitalną – drogą powiatowa nr 1894K w km 0+569,47 i ul. Wysokie Brzegi – drogą powiatową nr 1893K w km 1+016,80 wraz z budową chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż tego odcinka drogi oraz budowa sieci infrastruktury technicznej to jest: sieci oświetleniowej niskiego napięcia kablowej wraz z montażem opraw i słupów wzdłuż tego odcinka i zasilaniem, kanalizacji deszczowej na odcinku robót drogowych wraz z włączeniami do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczenie sieci uzbrojenia w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ulicy Krasińskiego w Oświęcimiu” – Etap I, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych. 2) Droga posiadać będzie uliczny przekrój poprzeczny ze spadkiem daszkowym. 3) W celu odprowadzenia wód opadowych na realizowanym obiekcie wykształcone zostaną spadki poprzeczne i podłużne umożliwiające skierowanie wód do projektowanych wpustów deszczowych klasy D400 (zabezpieczonych przed kradzieżą) osadzanych na studzienkach tworzywowych φ 600 z osadnikami. Studnie rewizyjne mają być typowe betonowe z kręgów φ 1000 mm/ φ 1200 mm, łączonych za pomocą uszczelek elastomerowych, element denny prefabrykowany, z pierścieniem odciążającym, wentylowaną pokrywą i włazem typu D-400. 4) Przykanaliki wykonać należy z rur PCV o średnicy 200 mm klasy SN 8. 5) Kolektory kanalizacji deszczowej wykonać z rur tworzywowych PVC-U o średnicy 400 mm/315/250 mm SN8 oraz PP SN8 o średnicy 300 mm. Wszystkie połączenia muszą gwarantować szczelność systemu kanalizacji deszczowej. 6) Nawierzchnię jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego AC11S a nawierzchnię ścieżek rowerowych z z betonu asfaltowo - polimerowego (kolor czerwony). 7) Wykonać należy również budowę chodników z kostki typu holland gr. 8 cm koloru szarego oraz zjazdów z kostki brukowej betonowej behaton gr. 8 cm koloru czerwonego. 8) W ramach zadania należy przebudować sieć wodociągową, gazową, teletechniczną i elektroenergetyczną wg uzgodnień i opracowań branżowych. 9) Dane liczbowe, charakterystyka inwestycji: a) klasa drogi: Z b) kategoria obciążenia ruchem: KR3 c) prędkość projektowa: Vp=50 km/h d) przekrój poprzeczny: uliczny e) szerokość jezdni: 7,00 m f) szerokość ścieżek rowerowych: 3,00/2,50 m g) długość jezdni: ok 812,3 m h) szerokość chodników: 2,00 m i) nawierzchnie: kostka brukowa betonowa/naw. bitumiczna j) ilość budowanych studni deszczowych: 24 kpl. k) ilość budowanych wpustów ulicznych: 23 kpl. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę drogi gminnej - nowego odcinka drogi o przekroju ulicznym, ul. Krasińskiego (bez Nr) od km 0+550,00 do km 1+362,30, w tym: a) budowę ścieżki rowerowej po prawej stronie jezdni, szerokości 2,5 m (na niektórych odcinkach 3,0 m) b) budowę lewostronnego chodnika o szerokości 2,0 m 2) rozbudowę istniejących ulic w zakresie budowy skrzyżowań projektowanej drogi z: a) ul. Szpitalną (droga powiatowa Nr 1894K w km 0+410 na długości 38,2 m), w km 0+569,47 projektowanej drogi, w zakresie budowy dwóch wlotów przedmiotowego skrzyżowania, budowę ścieżek rowerowych i chodników w jego obrębie, przebudowie nawierzchni drogi DP oraz przebudowie sieci, b) ul. Wysokie Brzegi (droga powiatowa Nr 1893K w km 0+480 na długości 40,5 m), w km 1+016,80 projektowanej drogi, w zakresie budowy dwóch wlotów przedmiotowego skrzyżowania, budowę ścieżek rowerowych i chodników w jego obrębie, przebudowie nawierzchni drogi DP oraz przebudowie sieci; 3) budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych w różnych lokalizacjach na całości odcinka; 4) przebudowę istniejących chodników w rejonach włączeń do nowych ciągów; 5) budowę zatoki postojowej autobusowej (w rejonie ul. Szpitalnej), w km 0+623,77 (strona lewa); 6) budowę odcinków kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej sieci odwodnienia; 7) rozbiórkę istniejącego 1-jednego odcinka i budowę 2-dwóch nowych odcinków oświetlenia ulicznego; 8) przebudowę wodociągu magistralnego φ 630 mm na odcinku 154,6 m, od km 0+604,50 do km 0+759,10 oraz zabezpieczenie innych fragmentów sieci; 9) przebudowę 2-dwóch fragmentów gazociągu o łącznej długości 64,5 m, od km 0+969,19 do km 1+008,21; 10) przebudowę i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych: przebudowa - podniesienie napowietrznej sieci NN w km 1+022,35, przebudowa sieci średniego napięcia (15kV) w km od 1+320,40 do km 1+ 328,70, zabudowa przepustów ochronnych na kablach sieci - różne rodzaje na całym odcinku; 11) wycinkę drzew i zieleni kolidujących z inwestycją wg planu wyrębu; 12) rozbiórkę - wyburzenie budynków pozostających w kolizji z przedmiotową drogą: a) w rejonie ul. Szpitalnej – rozbiórka garaży wolnostojących, b) w rejonie ul. Wysokie Brzegi - rozbiórka budynku mieszkalnego wraz z zabudową gospodarczą w obrębie posesji; 13) rozbiórkę innych elementów zagospodarowania: a) rozbiórki istniejących dróg nieulepszonych - obecnych dojazdów do istniejących zabudowań, b) rozbiórki istniejących dróg o nawierzchni ulepszonej, c) rozbiórki ogrodzeń oraz ich ewentualne odbudowy w nowej lokalizacji - zgodnie z prawomocnymi decyzjami odszkodowawczymi. 14) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.: a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, b) oznakowanie budowy na czas robót, c) organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), d) wytyczenie geodezyjne, e) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, f) wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, g) nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, h) inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą, i) raport TV kanalizacji deszczowej po wykonaniu robót, j) badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy, k) wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, l) zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności), m) działania ochronne zgodnie z warunkami BHP, n) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, o) usuwanie odpadów z obszaru budowy oraz usuwanie zanieczyszczeń wynikających z robót wykonywanych (koszty transportu, składowania i zagospodarowania odpadów obciążają wykonawcę), p) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w tym sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót q) nadzorowanie robót, r) wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, s) ubezpieczenie budowy, t) dostawę i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych - zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080.5. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się dołączenie do oferty dowodu jego wniesienia (dokonania przelewu bankowego). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone niżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w zakresie warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100);2) zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100) polegającą na budowie lub przebudowie drogi.3. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wykazanie spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 2, musi zostać dokonane w sposób całościowy względem tego z podmiotów, który będzie wykonywał czynności z tym warunkiem związane. W zakresie warunków, o których mowa w ust. 2 pkt 1, dopuszczalne jest wykazanie spełnienia warunku w sposób łączny.5. Potencjał podmiotu trzeciego1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118‑123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SWZ.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą:a) zobowiązanie podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z określeniem w tym dokumencie zakresu dostępnych wykonawcy zasobów, sposobu i okresu udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów oraz czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą;b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach