Przetargi.pl
Budowa ulicy Kosynierów wraz z odwodnieniem realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa ulicy Kosynierów w Koszalinie

Gmina Miasto Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 , fax. 094 3488625
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600, fax. 094 3488625
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Kosynierów wraz z odwodnieniem realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa ulicy Kosynierów w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ulicy Kosynierów wraz z odwodnieniem realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa ulicy Kosynierów w Koszalinie Zakres rzeczowy: Zakres rzeczowy obejmuje budowę ul. Kosynierów wraz z odwodnieniem na odcinku od ul. Spokojnej do ulicy Rybackiej (odc. A-B), oraz przebudowę ul. Kosynierów wraz z odwodnieniem na odcinku od ul. Rybackiej do ul. Sienkiewicza (odc. B-C). 1. branża drogowa - klasa ulicy D. 1.1. jezdnia - nawierzchnia jezdni z asfaltobetonu - szerokość jezdni 5 m 1.2. chodniki - chodniki dwustronne przylegające bezpośrednio do jezdni o szer. 1,5 m do 2,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego 1.3. zjazdy na posesje - nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego 2. branża sanitarna 2.1. Kanalizacja deszczowa - dn 200/300 z rur typu WIPRO 2.2. Usunięcie kolizji z gazociągiem - przełożenie gazociągu de 125 x 7,1 mm PE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2) Warunki szczegółowe: a) doświadczenia zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykonał co najmniej: - ulicę lub drogę o nawierzchni ulepszonej - sieć kanalizacji deszczowej o łącznej wartości minimum 500 tys. zł Zamawiający uzna: 1. Wykonanie robót związanych z budową ulicy lub drogi o nawierzchni ulepszonej oraz sieci kanalizacji deszczowej zrealizowanych jako jedną inwestycję, której wartość powinna wynosić minimum 500 tys. zł lub 2. Wykonanie robót związanych z budową ulicy lub drogi o nawierzchni ulepszonej oraz robót związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej zrealizowanych jako dwa odrębne zadania inwestycyjne. W wykazie robót należy podać wartość każdej z w/w robót, natomiast łączna ich wartość powinna wynosić minimum 500 tys. zł b) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować min. 2 osobami z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem (branża budowlana i sanitarna) należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierownika budowy (branża drogowa) oraz kierownika robót (branża sanitarna) c) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy - Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości minimum 200 tys. zł na realizację zadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III (w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Informacja o osobach przewidzianych do pełnienia obowiązków kierownika robót oraz osobie, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy z udokumentowaniem uprawnień zawodowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, złożona na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ, 4) Wykaz robót budowlanych wskazanych w pkt 5 ppkt 2a), złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozdziału III SIWZ, 5) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały należycie wykonane (m.in. referencje), 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy zagraniczni: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 2), SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w ppkt 1) lit a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach