Przetargi.pl
Budowa ulicy Kościelnej w Jasienicy

Gmina Tłuszcz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 573 016 , fax. 297 573 016
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuszcz
    ul. Warszawska 10
    05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
    tel. 297 573 016, fax. 297 573 016
    REGON: 55066816600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tluszcz.pl/tluszczpl/page/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Kościelnej w Jasienicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Kościelnej w Jasienicy w Gminie Tłuszcz na odcinku o łącznej długości ok. 0,5km. Lokalizację inwestycji przedstawia rysunek „Plan Orientacyjny”. 2. Stan Istniejący: 1) Inwestycja położona jest na terenie województwa mazowieckiego w miejscowości Jasienica. Istniejąca doga gminna jest drogą gruntową utwardzoną kruszywem betonowym 0/63 grubości ok. 15cm na szerokości zmiennej 3,5 do 4,0m. 2) W stanie istniejącym w ulicy Kościelnej występują następujące sieci uzbrojenia terenu: - brak sieci uzbrojenia terenu. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) karczowanie i wycinkę drzew, 2) wykonanie dwustronnego sączka drenażowego zgodnie z dokumentacją techniczną, 3) wykonanie obustronnego opornika betonowego 12x25, 4) wykonanie nowej konstrukcji jezdni zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, 5) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i poniesienia kosztów dodatkowych związanych z prowadzonymi robotami, np. koszty organizacji ruchu na czas budowy, 6) wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie na podstawie dokumentacji projektowej budowy ulicy Kościelnej w miejscowości Jasienica w Gminie Tłuszcz i zgodnie z decyzją Starosty Wołomińskiego nr 8pz/2015 z dn. 31.07.2015r., decyzją Wojewody Mazowieckiego Nr 507/II/2015 z dnia 14 grudnia 2015r. oraz dokumentacją projektową. 2. Zakres robót szczegółowo został przedstawiony w opisie technicznym do projektu wykonawczego, który został dołączony do dokumentacji projektowej. 3. W przypadku stwierdzenia już w trakcie realizacji robót rozbieżności pomiędzy dokumentami wchodzącymi w skład Dokumentacji – Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie ze stanowiskiem Inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do opracowania kosztorysu powykonawczego. Uwaga !!! Przedmiar robót nie uwzględnia zmian naniesionych w projekcie stałej organizacji ruchu zaznaczonych kolorem czerwonym, które należy uwzględnić w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w banku. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 59 1020 1026 0000 1902 0260 3587 z podaniem numeru przetargu ZP.271.1.17.2019.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach