Przetargi.pl
Budowa ulicy Kociewskiej o podbudowie tłuczniowej na osiedlu 800 - lecia w Świeciu

Gmina Świecie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3332310 , fax. 052 3311306, 3332360
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świecie
    ul. Wojska Polskiego 124 124
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3332310, fax. 052 3311306, 3332360
    REGON: 00052518000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-swiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Kociewskiej o podbudowie tłuczniowej na osiedlu 800 - lecia w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Kociewskiej o podbudowie tłuczniowej na osiedlu 800 - lecia w Świeciu w zakresie: a) roboty drogowe - roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni, krawężników i podbudowy w ilości 16,7 m3 - roboty ziemne w ilości 580 m3, - wybudowanie krawężników na ławach w ilości 432 mb, - wykonanie podbudowy kamiennej gr. 28 cm na powierzchni 1400 m2, - wykonanie warstwy odsączającej gr. 20 cm o powierzchni 1400 m2, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm na powierzchni 126 m2. b) kanalizacja deszczowa - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 160 mm (Paragma PPb) - 38 mb, - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 315 mm (Paragma PPb) - 28 mb, - studzienki ściekowe uliczne o średnicy 425 mm z osadnikiem - 8 szt. oraz demontaż starych wpustów, - studzienki ściekowe uliczne o średnicy 425 mm z osadnikiem - 2 szt., - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm w gotowym wykopie - 1 szt., - studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 425 mm zamknięte rurą teleskopową i włazem typ D40 - 1 szt. c) usunięcie kolizji projektowej ulicy z istniejącym uzbrojeniem energetycznym - wykonanie przebudowy istniejącej linii SN 15 kV oraz istniejącej linii nn 04 kV - zgodnie z projektem usunięcia kolizji. 2. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia, - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykażą, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - np. referencji lub protokołów odbioru (dla min 1 ww robót budowlanych) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) dysponują lub będą dysponować osobami: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie dróg, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy, osobą posiadającą uprawnienia w branży wod - kan w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz osobą posiadającą uprawnienia w branży instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowisko kierownika robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi, że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby c) dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - koparką podsiębierną, zagęszczarką, walcem drogowym, transportem kołowym, równiarką samojezdną. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia:nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1, 2) dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia w jednej z form niepieniężnych określonych w § 9 SIWZ) 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - Załącznik nr 2, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w § 6 SIWZ wykonawca musi złożyć następujące dokumenty (w zakresie określonym w art. 25 ust. 2 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności dokumentu spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed terminem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m - ce przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6, 4) dokumenty - np. referencje lub protokoły odbioru potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), którymi dysponuje lub będzie dysponował *) wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7, *) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował *) wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dla kierownika budowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 8, *) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach