Przetargi.pl
Budowa ulicy K.K. Baczyńskiego w Namysłowie wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy K.K. Baczyńskiego w Namysłowie wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe: 1.Roboty pomiarowe w terenie równinnym. 2.Karczowanie krzaków i podszyć średnich. 3.Roboty ziemne w gruncie kat. III-IV z odwiezieniem urobku na odległość 5 km. 4.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne. 5.Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 20 cm pod drogi i zjazdy. 6.Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm pod chodnik. 7.Wykonanie górnej w-wy podbudowy z tłucznia kamiennego grub. 8 cm pod chodnik. 8.Wykonanie podbudowy pomocniczej z tłucznia kamiennego grub. 20 cm pod drogi i zjazdy. 9.Skropienie podbudowy asfaltem. 10.Ułożenie krawężników wibroprasowanych betonowych 15 x 30 ( w tym łukowych R - 10 m) na ławie betonowej z oporem B - 15. 11.Ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 12.Wykonanie podbudowy zasadniczej grub. 7 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej standard I. 13.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 6 cm standard I. 14.Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 5 cm standard I. 15.Chodniki z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na warstwie podsypkowej z miału kamiennego grub. 3 cm. 16.Przepust rurowy pod zjazdem z rur polipropylenowych na ławie żwirowej ze ściankami czołowymi z betonu B - 20 o średnicy 50 cm. 17.Ścieki z elementów betonowych typu ACO grub. 15 cm na ławie betonowej B - 15. 18.Podłączenie ścieku do sieci kanalizacyjnej z rur PCV 100 mm. 19.Wykonanie palisady z kołków lub słupków średnicy 7 - 9 cm wbitych na głębokość 1.20 m w gruncie kat. I-III. 20.Oczyszczenie rowów z namułu grubości 20 cm z wyprofilowaniem dna i skarp. 21.Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi wielootworowymi. 22.Regulacja pionowa urządzeń (zaworów , włazów). 23.Montaż oznakowania pionowego docelowego z folią II generacji o powierzchni do 0.3 m? (ostrzegawcze, zakazu i nakazu) na słupkach stalowych ocynkowanych ? 50 mm. 24.Humusowanie poboczy z ziemi dowiezionej z obsianiem traw. 2) Kanalizacja deszczowa: 1. Roboty pomiarowe w terenie równinnym dla trasy kanalizacji deszczowej. 2. Roboty ziemne - wykopy liniowe i jamiste dla kanału, studni i studzienek w gruncie kat. III-IV na głębokość do 3.0 m, szerokość 0.8-2.5 m oraz w obrębie kolizji z odwiezieniem urobku na odległość 1 km. 3. Pełne umocnienie ścian wykopów liniowych o głębokości do 3 m wypraskami stalowymi w gruncie kat. I-II wraz z rozbiórką (szerokość do 1m). 4. Zasypanie wykopów o ścianach pionowych grunt. kat. IV. 5. Odwiezienie nadmiaru urobku z wykopów na odległość do 10 km. 6. Ułożenie kanału z rur PCV ? 400 mm łączonych na uszczelkę na podłożu z pospółki grub. 20 cm. 7. Ułożenie kanału z rur PCV ? 315 mm łączonych na uszczelkę na podłożu z pospółki grub. 20 cm. 8. Ułożenie kanału z rur PCV ? 250 mm łączonych na uszczelkę na podłożu z pospółki grub. 20 cm. 9. Przykanaliki z rur PCV ? 200. 10.Wykonanie studni rewizyjnych systemowych średnicy 630 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego. 11. Wykonanie studni rewizyjnych systemowych średnicy 800 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiego. 12.Wykonanie studzienek ściekowych betonowych średnicy 500 mmm z osadnikiem bez syfonu. 13.Drenaż - podsypka filtracyjna z piasku z zakupu na obsypanie rurociągu wraz z zagęszczeniem. 14.Próby szczelności kanału dla każdego z odcinków. 3) Oświetlenie: 1.Roboty ziemne dla rowów kablowych i słupów w gruncie kat. III-IV głębokość wykopu 0.8 m, szerokość 0.4 m. 2.Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego szerokości 0.4 m. 3.Zasypywanie rowów dla kabli gruncie kat. III-IV. 4.Układanie rur osłonowych z PCV o średnicy do 140 mm - 13 odcinków. 5.Ręczne układanie kabli w rowach kablowych - 20 odcinków. 6.Zarobienie na sucho końca kabla 1 - żyłowego o przekroju żył do 50 mm?. 7.Montaż i stawianie słupów oświetleniowych SSO 60/80/3p z fundamentem FB-W150. 8.Montaż przewodów do opraw oświetleniowych- wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m. 9.Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego sodowego na słupach. 10.Montaż układu sterującego oświetleniem wraz z układem opomiarowania zużycia energii elektrycznej. 11.Badanie linii kablowej NN - kabel 4 żyłowy. 12.Badania i pomiary instalacji uziemiającej i skuteczności zerowania. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z zakresem robót na obiekcie w celu ujęcia pełnego zakresu robót podstawowych i pomocniczych dla właściwego sporządzenia kalkulacji i wykonania zamówienia, oraz zapoznania się z istniejącym uzbrojeniem. Wszystkie materiały zastosowane przy wykonaniu w/w robót winny posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (należy dostarczyć Zamawiającemu). Na roboty jw. wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty protokołu odbioru robót. Roboty objęte umową należy wykonać zgodnie ze: -szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, -przedmiarem robót, -ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późn. zm), -ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr. 92, poz.881), -ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z póź. zm ), -rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr. 43, poz. 430)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 23.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia trzy tysiące 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają wymogi określone w siwz: Wykonawca, musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję kierownika budowy w zakresie budowy dróg oraz kierowników robót w zakresie instalacji zewnętrznych kanalizacyjnych i instalacji elektrycznych posiadają uprawnienia (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby); Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej podobnej roboty w zakresie nawierzchni drogowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego - do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać posiadanie rocznego przychodu brutto za ostatni rok obrotowy na poziomie co najmniej wartości brutto przedstawionej w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - Wykonawca, musi wykazać, że osoby będące pełnić funkcję kierownika budowy w zakresie budowy dróg oraz kierowników robót w zakresie instalacji zewnętrznych kanalizacyjnych i instalacji elektrycznych posiadają uprawnienia (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby); wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej podobnej roboty w zakresie nawierzchni drogowych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego - do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia); rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (Wykonawca musi wykazać posiadanie rocznego przychodu brutto za ostatni rok obrotowy na poziomie co najmniej wartości brutto przedstawionej w ofercie); aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach