Przetargi.pl
Budowa ulicy Kapitańskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem w miejscowości Rowy, finansowana z dotacji budżetu państwa w ramach Funduszu Dróg Samorządowych

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Kapitańskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem w miejscowości Rowy, finansowana z dotacji budżetu państwa w ramach Funduszu Dróg Samorządowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: budowa ulicy Kapitańskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem w miejscowości Rowy, finansowana z dotacji budżetu państwa w ramach Funduszu Dróg Samorządowych . Opis przedmiotu zamówienia: Dane techniczne: Długość jezdni: 0,367 km Powierzchnia jezdni: 2458,00 m2 Powierzchnia zjazdów: 371,00 m2 Powierzchnia chodników: 790,00 m2 Powierzchnia trawników: 1887,00 m2 Charakterystyka zamierzenia inwestycyjnego: Planowana inwestycja polega na budowie: - ciągu pieszo-jezdnego o szerokości 5,0m, - zjazdów do posesji, - chodników, - wykonania zieleni w liniach rozgraniczających dla obsługi okolicznej zabudowy letniskowej oraz wprowadzenia należytej funkcjonalności pasa drogowego. Przyjęto następujące założenia techniczne: - droga gminna realizowana jako ciąg pieszo - jezdny - prędkość projektowa 30km/h - spadki poprzeczne - przeważnie o wielkości 2% na jezdni, zjazdy max 5% - kategoria ruchu - KR1 - dla całości zamierzenia inwestycyjnego - głębokość przemarzania gruntów - 1,0m Regulacja lub przebudowa armatury sanitarnej: - studzienka kanalizacyjna przeznaczona do regulacji: 4szt - studzienka kanalizacyjna przeznaczona do przebudowy: 9szt - zawory wodociągowe przeznaczone do regulacji: 5szt Oświetlenie obejmuje 13 sztuk opraw oświetleniowych. Latarnie budowane będą w oparciu o słupy stalowe ocynkowane, o wysokości h = 8 m. Zaprojektowano oprawy oświetleniowe LED, o mocy 67 W. Odwodnienie nawierzchni z wód powierzchniowych przewidziano ze spadkiem poprzecznym jednostronnym i spadkami podłużnymi zgodnymi ze spadkiem terenu do wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej z osadnikami. Odprowadzenie wód z ul. Kapitańskiej projektuje się do istniejących kanałów melioracyjnych. Kolektor zbiorczy kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PVC o średnicy de 200/5,9 mm. Trasa kolektora przebiega w projektowanym pasie drogi, głównie w jezdni. Przykanaliki deszczowe z rur PVC de 200/5,9 mm będą odprowadzały wody deszczowe z projektowanej jezdni za pomocą wpustów deszczowych z osadnikiem. Sieć kanalizacji deszczowej oraz przykanaliki od wpustów zaprojektowano z rur PVC de 200/5,9 klasy S. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; .4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. .6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach