Przetargi.pl
Budowa ulicy jednokierunkowej na osiedlu przy ul. Lwóweckiej w Pniewach wraz z odwodnieniem

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2938601 , fax. 061 2910097
  • Data zamieszczenia: 2010-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2938601, fax. 061 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy jednokierunkowej na osiedlu przy ul. Lwóweckiej w Pniewach wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie prace i roboty wynikające z dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych i przedmiaru robót z uwzględnieniem UWAG !!! zawartych poniżej w niniejszej SIWZ,. W zakresie zamówienia pozostają w szczególności: roboty budowlane związane z budową nawierzchni drogowej, budową sieci kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania drogowego, a także inne prace. tj. przygotowawcze, porządkowe, oznakowanie robót (w tym wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych, uzyskanie niezbędnych zgód na jego realizację i wykonanie oznakowania czasowego), prace geodezyjne w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz zapewnienie uprawnionej osoby do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania poleceń właścicieli sieci wbudowanych w terenie prowadzenia robót, wynikających z uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej. Wymaga się udzielenia 36-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UWAGA !!! 1. Zamawiający wyłącza z zakresu robót elementy, których nie należy ujmować w ofercie (kosztorysować) i wykonywać, tj.: 1.1. chodnik przy budynkach wielorodzinnych, zlokalizowanych na działkach numer ewidencyjny 920/14, 920/15, 920/16 i 920/17, 1.2. opaski przy budynkach wielorodzinnych, zlokalizowanych jak wskazano w punkcie 1.1. 2. Zamawiający wprowadza do wykonania w miejsce chodnika (patrz UWAGA !!! punkt 1.1.) utwardzenie terenu o powierzchni 50 m2 i o długości obramowania 132,0 mb, które należy ująć w ofercie (skosztorysować) i wykonać. 3. Konstrukcję utwardzenia nawierzchni, o której mowa w punkcie 2 należy wykonać zgodnie z projektem dla wyłączonego z realizacji chodnika, a obramowanie utwardzenia należy wykonać zgodnie z wskazaniami dokumentacji projektowej dla szczegółu nr 6 - SZCZEGÓŁ OBRAMOWANIA CHODNIKA. 4. Płyty drogowe z demontażu należy złożyć we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w odległości nieprzekraczającej 4 km od miejsca demontażu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113 poz. 759). a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kas oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym w Dusznikach O/ Pniewy. Nr konta bankowego: 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pniewy.nowoczesnagmina.pl/?c=744
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach