Przetargi.pl
Budowa ulicy Batorego w Jarocinie wraz z budową oświetlenia

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Batorego w Jarocinie wraz z budową oświetlenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Zamówienie obejmuje budowę ulicy Batorego w Jarocinie w zakresie ścieżki rowerowej, przebudowy skrzyżowania ul. Batorego z ul. Słowackiego, przebudowy istniejącej nawierzchni jezdni oraz chodnika wraz z budową oświetlenia ulicznego. Odcinek drogi gminnej objęty budową wynosi 504,5 m i rozpoczyna się przy skrzyżowaniu z ul. Wojska Polskiego. Podstawowe parametry techniczne: - szerokość pasa ruchu: 3,0 m - odwodnienie: za pomocą wpustów deszczowych poprzez przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej - klasa techniczna: L-lokalna - prędkość projektowa: 30 km/h - pochylenie poprzeczne jezdni: 2% - kategoria ruchu: KR3 Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11S 50/70 – gr. 4 cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - warstwa wyrównawcza: beton asfaltowy AC 16 W 50/70 – śr. gr. 5 cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - frezowanie profilujące o średniej grubości 2 cm - istniejąca nawierzchnia z betonu asfaltowego Konstrukcja nawierzchni jezdni w miejscu poszerzeń: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11S 50/70 – gr. 4 cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W 50/70 – śr. gr. 5 cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - warstwa podbudowy: beton asfaltowy AC 16P 50/70 – gr. 7 cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,8 km/m2 - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm – gr. 8 cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm – gr. 15 cm - stabilizacja gruntu cementem Rm = 5,0 MPa – gr. 10 cm Konstrukcja zjazdów: - kostka betonowa czerwona gr. 8 cm - podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu C8/10 – gr. 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm = 5,0 MPa – gr. 10 cm - od strony jezdni należy ułożyć krawężnik najazdowy 15x22x100 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem - zjazdy należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30x100 cm na ławie z betonu C12/15 Konstrukcja ścieżki rowerowej: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 8S 50/70 kolor czerwony – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm – gr. 10 cm - warstwa mrozoochronna grunt stabilizowany cementem Rm = 1,5 MPa – gr. 20 cm Konstrukcja chodnika: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej – gr. 6 cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4 – gr. 4 cm - stabilizacja gruntu cementem Rm = 5 MPa – gr. 10 cm Odwodnienie pasa drogowego: Odwodnienie odcinka drogi gminnej oraz skrzyżowania realizowane będzie powierzchniowo poprzez odpowiednie pochylenie poprzeczne i podłużne zapewniające sprawne odprowadzenie wód opadowych i roztopowych. Wody opadowe będą zbierane przez ściek przykrawężnikowy i kratki wpustów deszczowych połączonych przykanalikami z istniejącą kanalizacją deszczową. Należy wybudować 27 szt. wpustów deszczowych na studniach betonowych Ø500 z osadnikami oraz kratami żeliwnymi D400. Przykanaliki z rur PCV Ø200 należy połączyć z istniejącymi studniami rewizyjnymi Ø1000. Parametry geometryczne ronda: - średnica zewnętrzna Dz = 22,0 m - średnica przejezdnej wyspy środkowej Dw = 8,0 m - szerokość jezdni ronda – 7,0 m - pochylenie poprzeczne – 2% - jezdnia ronda - pochylenie poprzeczne – 4% - jezdnia wyspy przejezdnej Wloty: - szerokość 3,0 m ÷ 4,5 m - promienie wyokrąglające – R = 6 ÷ 10 m Promienie wyokrąglające powierzchnie najazdowe – R = 7 ÷ 10 m Wyloty: - szerokość 3,0 m ÷ 4,0 m - promienie wyokrąglające – R = 8÷12 m Konstrukcja nawierzchni jezdni ronda oraz wyspy przejezdnej: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S 50/70 – gr. 4 cm (wyspa przejezdna kolor czerwony) - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W 50/70 – gr. 5 cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - warstwa podbudowy: beton asfaltowy AC 16 P 50/70 – gr. 7 cm - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2 - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm – gr. 8 cm - kruszyw łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm – gr. 15 cm - stabilizacja gruntu cementem Rm = 5,0 MPa – gr. 10 cm. Konstrukcja nawierzchni przejezdnych: - kostka brukowa betonowa szara – gr. 10 cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4 – gr. 4 cm - podbudowa z chudego betonu C8/10 – gr. 20 cm - stabilizacja gruntu cementem Rm = 5,0 MPa – gr. 10 cm Oświetlenie: Zamówienie obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z lokalizacją słupów oświetlenia ulicznego na ulicy Batorego w Jarocinie. Montaż linii kablowej: Na obwodzie I zastosować kabel YAKY 4x25 mm2 o długości 116/132 m wraz z kablem sterującym YKY 2x1,5 mm2 – 4 lampy. Na obwodzie II zastosować kabel YAKY 4x25 mm2 o długości 455,8/511,8 wraz z kablem sterującym YKY 2x1,5 mm2 – 14 lamp. Oświetlenie wykonać jako 3 fazowe. Kabel prowadzić trasą tak, jak pokazano na planie sytuacyjnym. Kabel układać w wykopie kablowym na głębokości minimum 70 cm na podsypce piaskowej o grubości 10 cm. Ułożony kabel w wykopie podlega odbiorowi przed zasypaniem przez inwestora i podlega inwentaryzacji geodezyjnej. Całkowite zasypanie rowu kablowego wykonać gruntem rodzimym stosując warstwowe zagęszczenie. Żyłę neutralną kabla we wskazanych słupach należy podłączyć do wykonanego uziemienia roboczego o rezystencji R<10Ω. W przypadku skrzyżowań z innymi sieciami oraz pod wjazdami na posesje należy zastosować rury osłonowe DVK 75 a w przypadku przejścia kabla pod ulicami rury osłonowe SRS 110. Słupy oświetleniowe: Słupy oświetleniowe typu stalowego, okrągłe, ocynkowane, stożkowe o wysokości 8 metrów do wykopu bezpośredniego w ilości 18 szt. W słupach zastosować tabliczki TB-1. Słupy należy montować w miejscach wskazanych na planie. Słup PS7 jest słupem rozgałęźnym. Słupy powinny mieć średnicę głowicy 42 mm, 60 mm lub 76 mm. Słup do bezpośredniego wykopu do ziemi powinien być zabezpieczony antykorozyjnie. Oprawy oświetleniowe: Dla oświetlenia dla klasy drogi ME4a dobrano oprawy typu LED o całkowitej mocy oprawy nie większej niż 70W w ilości 10 szt. Połączenie złącza TB-1 z oprawą wykonać przewodem YDY 4x1,5 mm2. Oprawa powinna spełniać następujące parametry: - oprawa wykonana w technologii LED, zewnętrzna, drogowa - całkowita moc oprawy nie większa niż 70W (moc końcowa eksploatacji) - oprawy wyposażone w autonomiczny system redukcji mocy - oprawa wyposażona w zabezpieczenie przeciwprzepięciowe min. 10 kV - ograniczenie emisji światła emitowanego w stronę nieboskłonu ( dyrektywa UE Dark Sky) - trwałość źródeł LED nie mniejsza niż 80 000 h - funkcja redukcji mocy realizowana poprzez obniżenie strumienia świetlnego całego modułu LED (strumień świetlny ulega redukcji o 50% przy zachowaniu rozsyłu bryły fotometrycznej oprawy jak dla 100% strumienia światła) - gwarancja producenta min. 8 lat - certyfikat ENEC - oprawa z autonomicznym systemem regulacji moc świecenia - II klasa ochronności elektrycznej - strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 3800lm - temperatura barwowa źródła światła LED – 4000-4500K. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.” Budowa ulicy Batorego w Jarocinie wraz z budową oświetlenia” – Branża drogowa; „Budowa ulicy Batorego w Jarocinie wraz z budową oświetlenia” – Branża elektryczna oraz kosztorysy ofertowe. UWAGA! 1. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź SST zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. 2. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności wynikające pomiędzy projektem budowlanym a SST dokumentem odniesienia jest SST określająca w szczegółach rozwiązania techniczne. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei wyrównywanie terenu 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III – V SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Wyżej wymienione prace obejmują: roboty przygotowawcze, roboty drogowe, zabezpieczenie kabli, docelową organizację ruchu kołowego. Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.5.1. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 69.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM - „Budowa ulicy Batorego w Jarocinie wraz z budową oświetlenia”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Kosztorys ofertowy. 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach