Przetargi.pl
„Budowa ulic w rejonie ulicy Nowy Rynek we Wschowie – (Droga Nr 1 – od km 0+000 do km 0+102, Droga Nr 2 – od km 0+000 do km 0+134, Droga Nr 3 – od km 0+000 do km 0+079) wraz z budową oświetlenia drogowego”

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 655 408 600, , fax. 655 401 340
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
    Rynek 1
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 655 408 600, , fax. 655 401 340
    REGON: 52678800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawschowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ulic w rejonie ulicy Nowy Rynek we Wschowie – (Droga Nr 1 – od km 0+000 do km 0+102, Droga Nr 2 – od km 0+000 do km 0+134, Droga Nr 3 – od km 0+000 do km 0+079) wraz z budową oświetlenia drogowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ulic w rejonie ulicy Nowy Rynek we Wschowie - (Droga Nr 1 – od km 0+000 do km 0+102, Droga Nr 2 – od km 0+000 do km 0+134, Droga Nr 3 – od km 0+000 do km 0+079) wraz z budową oświetlenia drogowego”. 2.Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych na podstawie Umowy Nr 33/50/31/2019 z dnia 19 czerwca 2020 roku o dofinansowanie zadania nr 33/50/31/2019 pn. „Budowa trzech odcinków drogi gminnej nr 104029F zlokalizowanej w rejonie ul. Nowy Rynek we Wschowie”. 3.Zakres zadania: 3.1. DROGA Nr 1 od km 0+000 do km 0+102 3.2. DROGA Nr 2 od km 0+000 do km 0+134 3.3. DROGA Nr 3 od km 0+000 do km 0+079 3.4. BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO 3.5. ROBOTY POZOSTAŁE 4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.23.31.20-6 - Roboty w zakresie dróg 45.31.61.10-10 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 5.Lokalizacja inwestycji - 67-400 Wschowa rejon ulicy Nowy Rynek - Działki nr ew.: nr: 387/4, 928, 926/2, 925, 382/4, 379/11, 380/6, 375/9, 375/8, 380/5, 382/3, 387/4 obręb ew. Wschowa. 6.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty bezusterkowego odbioru robót będących przedmiotem zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Udzielony okres rękojmi za wady musi być taki sam jak udzielony okres gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert- patrz Rozdział 15, pkt 2, ppkt 2.2.: Kryteria i sposób oceny ofert. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w n/w załącznikach stanowiących: Załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2a do SIWZ Projekt budowlany – droga Załącznik nr 2b do SIWZ Projekt budowlany – oświetlenie drogowe Załącznik nr 3a do SIWZ Specyfikacja Techniczna - droga Załącznik nr 3b do SIWZ Specyfikacja Techniczna – oświetlenie drogowe Załącznik nr 4 do SIWZ Dokumentacja kosztorysowa Załącznik nr 5a do SIWZ Decyzja Nr 83/2017 Starosty Wschowskiego z dnia 06.04.2017 znak i nr SOB.6740.63.2017 o pozwoleniu na budowę- budowa ulic w rejonie ulicy Nowy Rynek we Wschowie; Załącznik nr 5b do SIWZ Decyzja Nr 210/2017 Starosty Wschowskiego z dnia 12.07.2017 znak i nr SOB.6740.230.2017 o pozwoleniu na budowę – budowa oświetlenia drogowego; Załącznik nr 6 do SIWZ Projekt umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony kosztorys ofertowy – w wersji uproszczonej, w oparciu o przedmiar robót oraz kosztorys „ślepy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ . 2. (Jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– w wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zakres umocowania winien zawierać rodzaj czynności, do których uprawniony jest mocodawca. Pełnomocnictwo powinno uwzględniać czynności, do realizacji których może być upoważniony pełnomocnik, w szczególności: podpisanie oferty przetargowej, podpisywanie załączników do oferty, potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów, które są załączone do oferty. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). 5.Wykonawca/każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – – według załącznika nr 11 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie według załącznika nr 11A do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach