Przetargi.pl
Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi wraz z parkingiem. Zakres obejmuje budowę: a)ul. Turystycznej od km + 00,00 do km + 289,95 oraz ciągu pieszo jezdnego od km 0 + 000,00 do km 0 + 0 84,05 Konstrukcja nawierzchni: - betonowa kostka brukowa wibroprasowana szara gr. 8cm - podsypka żwirowa 0 - 4mm gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa stab. Mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm - stabilizacja piasku cementem Rm= 2,5 MPa - grunt rodzimy b) ul. Sosnowej od km 0 + 000,00 do km 0 + 286,51 oraz ciągu pieszo jezdnego od km 0 + 000,00 do km 0 + 101,05 Konstrukcja nawierzchni: jw. c) miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5,0 m od km 0 + 015,00 do km 0 + 197,50 strona lewa ul. Turystycznej / liczba stanowiska 73/ Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych: - płyta betonowa ażurowa koloru szarego gr. 8 cm - podsypka żwirowa 0 - 4 mm gr. 5 cm - podbudowa z kruszywa stab. Mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm - stabilizacja piasku cementem Rm=2,5 MPa - grunt rodzimy d) miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5,0 m od km 0 + 015,00 do km 0 + 197,50 strona prawa ul. Sosnowa /liczba stanowiska 72/ Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych: jw. e) trzech zespołów parkingowych z których każdy zawiera: - miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6 x 5,0 m szt. 4 - stanowiska dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5 x 5,0 m szt. 22 Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych: jw. dla miejsc postojowych - jezdnię manewrową o szerokości 5,0 m Konstrukcja nawierzchni jezdni manewrowej: jw. dla konstrukcji nawierzchni ul. Turystycznej i ul. Sosnowej f) wjazdów do posesji o konstrukcji jw. h) wykonanie nowego oświetlenia ulicy Sosnowej i Turystycznej oraz parkingu w Sielpi i) przebudowę sieci SN i nn w celu likwidacji kolizji z ulicą Sosnową oraz parkingiem j) demontaż sieci SN i nn kolidującej z jezdnią ul. Sosnowej i parkingiem k) przebudowa istniejącej linii telefonicznej doziemnej kolidującej z przebudową ulicy Turystycznej i Sosnowej w Sielpi, czyli budowę kabla telefonicznego doziemnego oraz budowę i przebudowę studni telefonicznych kablowych Szczegóły przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót. Zamówienie realizowane będzie na podstawie: 1. projektu budowlanego i wykonawczego pn. Budowa ulic Turystycznej i Sosnowej w Sielpi 2. szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych a także specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w branży elektrycznej jak również w branży teletechnicznej 3. zakresu prac wynikającego z przedmiaru robót 4. prawomocnego pozwolenia na budowę NR BP.JJ.7351/ZRID-8/09 z dnia 30.10.2009r. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 16 grudnia 2009r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: 34 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie n.w. oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał. nr 4) f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz kserokopie uprawnień, potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) . g) Kosztorys ofertowy h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach