Przetargi.pl
Budowa ulic Przyjaciół Dzieci, Jeżynowej i Borówkowej wraz z kanalizacją deszczową w Kowanówku

Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 76 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
    REGON: 00052576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic Przyjaciół Dzieci, Jeżynowej i Borówkowej wraz z kanalizacją deszczową w Kowanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest budowa następujących ulic: 1)Ulica Przyjaciół Dzieci: a)droga znajduje się na terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię piaszczystą umocowaną tłuczniem kamiennym, b)ulice zaprojektowano jako drogę dojazdową do posesji o następujących parametrach technicznych: kategoria ruchu KR1, podłoże G1, szerokość pasa ruchu: 2 x 2.50 m, spadek poprzeczny obustronny daszkowy 2%, prędkość projektowana drogi: 30 km/h, c)przekrój poprzeczny drogi składa się z następujących elementów: pas ruchu szerokości 2 x 2.50 m, beton asfaltowy gr. 4 cm, opaska szerokości 0.50 m, kostka brukowa koloru czerwonego, niefazowana, gr. 6 cm, chodnik o szerokości 1.00 m kostka brukowa niefazowana, koloru szarego, gr. 6 cm, wjazdy o szerokości zmiennej, kostka brukowa koloru grafitowego, niefazowana, gr. 8 cm. d)jezdnia: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, gr. 4 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm. e)chodnik (wraz z opaską): kostka brukowa betonowa, niefazowana, gr. 6 cm (czerwona i szara), podsypka cementowo-piaskowa gr. 10 cm. f)wjazdy: kostka brukowa betonowa, niefazowana, kolor grafitowy, gr. 8 cm, podsypka cementowo- piaskowa (1:4), gr. 5 cm, warstwa tłucznia, gr. 15 cm, warstwa odsączająca z piasku, gr. 15 cm. 2)Ulica Jeżynowa i Borówkowa: a)droga znajduje się na terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię piaszczystą; b)ulice zaprojektowano jako drogę dojazdową do posesji o następujących parametrach technicznych: kategoria ruchu KR1, podłoże G1, szerokość pasa ruchu: 2 x 2.50 m, obustronny chodnik o szer. 1.50 m, spadek poprzeczny obustronny daszkowy 2%, prędkość projektowana drogi: 30 km/h c)przekrój poprzeczny drogi składa się z następujących elementów: pas ruchu szerokości 2 x 2.50 m, beton asfaltowy gr. 4 cm, opaska szerokości 0.50 m, kostka brukowa koloru czerwonego, niefazowana, gr. 6 cm, chodnik o szerokości 1.00 m kostka brukowa niefazowana, koloru szarego, gr. 6 cm, wjazdy o szerokości zmiennej, kostka brukowa koloru grafitowego, niefazowana, gr. 8 cm d)jezdnia: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego, gr. 4 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm, e)chodnik (wraz z opaską): kostka brukowa betonowa, niefazowana, gr. 6 cm (czerwona i szara), podsypka cementowo-piaskowa gr. 10 cm. f)wjazdy: kostka brukowa betonowa, niefazowana, kolor grafitowy, gr. 8 cm, podsypka cementowo- piaskowa (1:4), gr. 5 cm, warstwa tłucznia, gr. 15 cm, warstwa odsączająca z piasku, gr. 15 cm. 3.Odprowadzenie wód deszczowych odbywać się będzie za pomocą: a)kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej fi 400 mm - 173,00 m, b)kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej fi 315 mm - 344,00 m, c)kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej fi 250 mm - 236,00 m, d)kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej fi 250 mm - 72,00 m, e)studnie rewizyjne o średnicy 1000 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 25.09.2009 r., wykonał minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty drogowe o nawierzchni asfaltowej o wartości każdej z robót min. 1.000.000,00 PLN netto. 5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)pozostałe osoby (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) - min. 15 osób posiadających odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. 2.Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy, 2)udzielić na całość wykonanych robót co najmniej 60 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3)wnieść wadium, 4)potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 25.09.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b)wskazanie Zamawiającego, c)rodzaj wykonanych robót, d)wartość wykonanych robót, e)opinię stwierdzającą, że roboty wykonano należycie, f)identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót przedłożony przez Zamawiającego, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót, który stanowi załącznik Dokumentacji projektowej (Załącznik nr 6 SIWZ). Szczegółowe wymagania dotyczące sporządzenia kosztorysu ofertowego określa Dział XVII SIWZ. 3)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl(bip.oborniki.pl)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach