Przetargi.pl
Budowa ulic Królowej Bony, Królowej Jadwigi i Dąbrówki wraz z odwodnieniem.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic Królowej Bony, Królowej Jadwigi i Dąbrówki wraz z odwodnieniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych ulic: Królowej Bony, Królowej Jadwigi i Dąbrówki w Biłgoraju. W ramach zadania przewiduje się także wykonanie kanalizacji deszczowej, doświetlenia przejść dla pieszych, przebudowę kolizji. Zadanie planowane jest do dofinansowania z udziałem środków z Budżetu Państwa w ramach programu „Fundusz Dróg Samorządowych”. Zakres zadania obejmuje między innymi: a) Roboty przygotowawcze – pomiary, zdjęcie ziemi urodzajnej, wycinka i karczowanie pni, wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, b) roboty rozbiórkowe elementów ulic i nawierzchni wraz z wywozem z terenu budowy, c) roboty ziemne – wykonanie koryta pod chodniki, zjazdy, jezdnie, d) profilowanie i zagęszczanie podłoża, e) wzmocnienie podłoża geosiatką, f) elementy ulicy - krawężniki, obrzeża, g) wykonanie podbudowy na jezdni, zjazdach, chodnikach, uzupełnienie szczeliny przy krawężnikowej, h) wykonanie nawierzchni zjazdów, chodników z kostki betonowej, i) wykonanie nawierzchni jezdni z SMA, j) roboty wykończeniowe – plantowanie powierzchni gruntu wraz z obsianiem mieszanką traw na całej szerokości pasów drogowych, k) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome i pionowe, l) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej oraz drenażu wraz z włączeniem do sieci istniejących i próbami szczelności oraz odbudową nawierzchni po robotach. m) przebudowa sieci gazowej, n) oświetlenie przejść dla pieszych z linią kablową wraz z badaniami i pomiarami, o) przebudowa urządzeń infrastruktury telekomunikacyjnej z zabezpieczeniem kabli NN i teletechnicznych, p) obsługa geodezyjna oraz inne roboty towarzyszące. Przyjęte parametry techniczno – użytkowe projektowanej ulicy Królowej Bony: a) droga jednojezdniowa dwupasowa, dwukierunkowa, b) kategoria drogi – gminna, c) przekrój uliczny, d) podstawowa szerokość jezdni – 5,5 m z przewężeniem do 4,0 m, Przyjęte parametry techniczno – użytkowe projektowanej ulicy Królowej Jadwigi: e) droga jednojezdniowa dwupasowa, dwukierunkowa, f) kategoria drogi – gminna, g) przekrój uliczny, h) podstawowa szerokość jezdni – 5,5 m, Przyjęte parametry techniczno – użytkowe projektowanej ulicy Dąbrówki: i) droga jednojezdniowa dwupasowa, dwukierunkowa, j) kategoria drogi – gminna, k) przekrój uliczny, l) podstawowa szerokość jezdni – 5,5 m, Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni drogowej przyjmując obciążenie ruchem KR1 oraz trudne warunki gruntowo-wodne dla wszystkich ulic: 1/ Konstrukcja ulicy: - 4 cm – w-wa ścieralna – SMA 11 S, - 5 cm – AC 16 W 35/50, - 8 cm – kruszywo łamane stabilizowane mech 0/31,5 (podbudowa zasadnicza), - 12 cm – kruszywo łamane stabilizowane mech 0/63, (podbudowa zasadnicza), - 5 cm – w-wa pośrednia z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 15 cm – geosiatka komórkowa wypełniona kruszywem - 5 cm – w-wa pośrednia z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5 - 15 cm – geosiatka komórkowa wypełniona kruszywem, - w-wa separacyjno – filtracyjna z geotkaniny polipropylenowej, - podłoże gruntowe G4. 2/ Konstrukcja chodnika: - 6 cm – nawierzchnia – betonowa kostka brukowa, Holland, szara, - 4 cm – podsypka cementowo-piaskowa, - 12 cm - w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5, - 15 cm – w-wa mrozoodporna – mieszanka związana spoiwem hydraulicznym C1,5/2 MPa, 3/ Konstrukcja zjazdów: - 8 cm – nawierzchnia – betonowa kostka brukowa, Holland, grafit, - 4 cm – podsypka cementowo-piaskowa, - 18 cm - w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31,5, - 20 cm – w-wa mrozoodporna – mieszanka związana spoiwem hydraulicznym C1,5/2 MPa Krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Krawężniki układane pod skosem należy dopasowywać do siebie, docinając końce. Szczelin nie wypełniać zaprawą cementową. Obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Szczegółowy zakres opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR, SIWZ. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy i uzupełniający do sporządzenia wyceny przez Wykonawcę. ISTOTNE INFORMACJE: 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni ulicy celem uzyskania destruktu asfaltowego, płyt drogowych. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych kostkę brukową należy rozbierać ręcznie, segregować, układać na paletach i wywozić w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Analogicznie należy postępować ze wszystkimi materiałami rozbiórkowymi nadającymi się do ponownego wbudowania. 2. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki takie jak kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej (destrukt) oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt ułożenia na palecie kostki betonowej z rozbiórki (palety dostarczy Zamawiający). Ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km. 3. Wszystkie słupki znaków pionowych, włazy kanałowe, zasuwy oraz inne napotkane urządzenia uzbrojenia podziemnego (owalne) należy obrobić kostką trapezową w kolorze nawierzchni, w jakiej występuje napotkane urządzenie. 4. Dopuszcza się możliwość korekty lokalizacji zaprojektowanych zjazdów w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem działki przyległej. Wykonawca wykona zjazdy do granicy istniejącego lub projektowanego pasa drogowego oraz wszystkie dojścia do furtek z chodnika lub projektowanej jezdni. 5. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 6. Wybrany wykonawca w przypadku zaistnienia potrzeby wyrażonej przez Zamawiającego, udostępni pas drogowy innemu podmiotowi (PGK, PGE, PGNIG, ORANGE itd.) w celu zrealizowania ewentualnej przebudowy przez zarządcę sieci uzbrojenia podziemnego istniejącego w obrębie pasa drogowego a nie objętego przedmiotowym projektem. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 8. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt: opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 10. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia) co, do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. b) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu nawierzchni bitumicznych. c) Czynności związane z pracami polegającymi na budowie sieci elektrycznych i teletechnicznych. d) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu kanalizacji deszczowej. 11. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: - zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac, ale w ramach tego obiektu. - wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. - Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 12. Minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r.poz. 110, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu lub pozostałych formach o których mowa w rozdziale IX pkt 3 SIWZ, musi z nich wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa ulic Królowej Bony, Królowej Jadwigi i Dąbrówki wraz z odwodnieniem 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2) -5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach