Przetargi.pl
Budowa ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią.Zamawiający zamówienie podzielił na części: 1.Budowa nawierzchni pieszo-jezdni i wjazdów w ulicy Różanej w Występie. Budowa drogi gminnej dł. 395,0 mb (od km 0+333,90 do km 0+666,00 z jednym sięgaczem); nr działki cz. 301/11, 562/6, 578, 577, 576, obręb Występ i obejmuje wykonanie: 1)Roboty przygotowawcze polegające na wytyczeniu trasy dróg w terenie równinnym, 2)Roboty ziemne wykonywane ręcznie oraz koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, 3)Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej /humusu/ za pomocą spycharek 4)Formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami, z zagęszczeniem nasypu, z ziemi dostarczanej środkami transportu kołowego, 5)Ustawienie krawężników betonowych, 6)Ustawianie obrzeży betonowych, 7)Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża, 8)Warstwy odsączające w korycie lub na całej szerokości drogi - zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 9)Podbudowa z betonowa z dylatacją, 10)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, 11)Organizacja ruchu polegająca na: montażu słupków do znaków drogowych, przymocowaniu niepodświetlonych znaków drogowych, oznakowaniu poziomym jezdni farbami chlorokauczukowymi, poprzez ręczne malowanie, montażu słupków zabezpieczających ruch, 12)Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego 13)Humusowanie z obsianiem trawą, 14)Regulacja pionowa: włazów kanałowych 15)Regulacja pionowa: zaworów wodociągowych 16)Regulacja pionowa: studzienek telefonicznych 17)Układanie w wykopie rur ochronnych z PCW 18)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych. 2.Budowa odcinka ulicy Polnej w Potulicach - etap I. Budowa odcinka ulicy Polnej w Potulicach - etap I; dł. 113,50 mb (od km 0+104,50); nr działki 143/17, 143/33 obręb Potulice i obejmuje wykonanie: a)Roboty przygotowawcze polegające na wytyczeniu trasy dróg w terenie równinnym, b)Roboty rozbiórkowe polegające na: rozebranie ław pod krawężniki i obrzeża, rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 15x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, rozebranie obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej o wymiarach: 8x30 cm, rozebranie mechaniczne podbudowy betonowej o grubości: 12 cm, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 8 cm na podsypce: cementowo-piaskowej, z wypełn. spoin zapr. piaskiem, rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, z płyt: betonowych 35x35x5 cm, na podsypce piaskowej, załadowanie gruzu koparko-ładowarką samochodów samowyładowczych przy załadunku i wyładunku mechanicznym, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki samochodem samowyładowczym z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym, c)Wykonanie wykopów d)Wykonanie nasypów e)Ustawienie krawężników betonowych wystających i wtopionych f)Ustawianie obrzeży betonowych g)Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża h)Warstwy odsączające na poszerzeniach - zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm i)Wykonanie podbudowy betonowej j)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej k)Roboty odwadniające polegające na: wykonywaniu wykopów oraz przekopów wykonywanych na odkład koparkami przedsiębiernymi, ręczne zasypywaniu wnęk za ścianami budowli wodnoinżynieryjnych warstwami ziemi grubości 15 cm z zagęszczeniem, wykonywaniu studni chłonnych z kręgów żelbetowych, wykonaniu podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty, montażu rurociągów z rur polietylenowych, wykonaniu studzienek ściekowych ulicznych betonowych z gotowych elementów l)Organizacja ruchu polegająca na: montażu słupków do znaków drogowych, przymocowaniu niepodświetlonych znaków drogowych, m)Humusowanie z obsianiem trawą n)Zabezpieczenie sieci energetycznej i telekomunikacyjnej o)Regulacje wysokościowe urządzeń infrastruktury podziemnej p)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych q)Przebudowa sieci telekomunikacyjnej polegająca na: budowie kabla XzTKMXpw 2x2x0,8 z zastosowaniem osłony kablowej KM-1, wymianie ramy i pokrywy w studni kablowej, zabezpieczeniu istniejących kabli ziemnych rurą dwudzielną AROT r)Przebudowa linii napowietrznej polegająca na: montażu i stawianiu słupów linii napowietrznej, mechanicznym pogrążaniu uziomów pionowych prętowych, montażu ogranicznika przepięć w liniach napowietrznych, montażu przewodów izolowanych linii napowietrznej nn, montażu przyłączy przewodami izolowanymi, badaniu i pomierzeniu instalacji uziemiającej, demontażu słupów żelbetowych linii nn, odpięciu i podłączeniu przyłączy napowietrznych z przewodów nieizolowanych z wejściem na słup, wymianie wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg mocowanych na słupie, rozmontowaniu słupów żelbetowych zdemontowanych. 3.Budowa drogi gminnej w Olszewce. Budowa drogi gminnej w Olszewce; dł. 177,66 mb (od km 0+21,10 do km 0+371,76); nr działki 111, 85/2 obręb Olszewka i obejmuje wykonanie: a)Roboty przygotowawcze polegające na wytyczeniu trasy dróg w terenie równinnym, b)Roboty rozbiórkowe polegające na rozebraniu nawierzchni z brukowca, betonu, ław pod krawężniki, krawężników betonowych, c)Roboty zabezpieczające polegające na układaniu w wykopie rur ochronnych, d)Wykonanie wykopów, e)Wykonanie nasypów, f)Ustawienie krawężników betonowych, g)Ustawianie obrzeży betonowych, h)Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża, i)Wykonanie warstw odsączających o gr. 10 cm po zagęszczeniu, j)Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 22 cm po zagęszczeniu, k)Ułożenie geosyntetyku na połączeniu z nową podbudową, l)Czyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej, m)Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, n)Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową , o)Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowych - warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości: 3 cm p)Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania polegające na: ręcznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonaniu warstwy odsączającej na poszerzeniach, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości: 6 cm - szarej, na podsypce piaskowej, q)Roboty odwadniające polegające na wykonaniu studni chłonnej z kręgów żelbetowych, o średnicy: 1,0 m i głębokości 2,0 m r)Organizacja ruchu polegające na: zdjęciu niepodświetlonych tablic znaków drogowych, montażu słupków do znaków drogowych: z rur stalowych o średnicy 70 mm, przymocowaniu niepodświetlonych tablic znaków drogowych, s)Humusowanie z obsianiem trawą, t)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych. 4.Budowa ulicy Tuwima w Nakle nad Notecią - etap I. Budowa ulicy Tuwima nr 90863C w Nakle nad Notecią - etap I; dł. 307 mb; nr działki 323/1, 295 obręb Nakło n. Not. i obejmuje wykonanie: a)Roboty przygotowawcze polegające na wytyczeniu trasy dróg w terenie równinnym, b)Roboty rozbiórkowe polegające na: rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm ręczne (bez odwozu), rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 15x30 cm, na podsypce piaskowej (z odwozem gruzu), rozebranie chodników z płyt: betonowych 35x35x5 cm, na podsypce piaskowej (z odwozem gruzu), c)Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0,25 m3, (korytowanie ) z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, d)Wykonanie wykopów, e)Wykonanie nasypów, f)Ustawienie krawężników betonowych wystających i wtopionych, g)Ustawianie obrzeży betonowych, h)Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża, i)Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, j)Podbudowa betonowa z dylatacją, k)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podsypce cement-piaskowej, l)Plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, m)Humusowanie z obsianiem trawą, n)Regulacja pionowa: włazów kanałowych, o)Regulacja pionowa: zaworów wodociągowych, p)Regulacja pionowa: studzienek telefonicznych, q)Roboty odwadniające polegające na: układaniu rurociągów z rur PCW łączonych na uszczelki gumowe, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych, r)Organizacja ruchu polegająca na: montażu słupków do znaków drogowych: z rur stalowych, przymocowaniu niepodświetlonych tablic znaków drogowych średnich, s)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych. 5.Przebudowa drogi na osiedlu Łokietka w Nakle nad Notecią Przebudowa drogi na osiedlu łokietka w Nakle nad Notecią od km 0+002.00 do km 0+318.27 długości 316.27 mb i obejmuje wykonanie: a)Roboty pomiarowe polegające na wytyczeniu trasy dróg w terenie równinnym, b)Rozbiórki polegające na: frezowanie śr. gr. 4 cm, rozbiórka nawierzchni bitumicznej średniej gr. 5 cm (odwóz materiału z rozbiórki, utylizacja po stronie wykonawcy, ilość materiału z rozbiórki 0.35m3) - pod ściek przykrawężnikowy, rozbiórka podbudowy z kruszywa średniej gr. 16 cm (odwóz materiału z rozbiórki, utylizacja po stronie wykonawcy, ilość materiału z rozbiórki 1.12m3) - pod ściek przykrawężnikowy c)Jezdnia: oczyszczenie istniejącej nawierzchni, skropienie emulsja asfaltowa szybkorozpadowa pod w-we wyrównawcza, w-wa wyrównawcza AC11S, skropienie emulsja asfaltowa szybkorozpadowa pod w-we ścieralna, w-wa ścieralna AC11S gr. 4 cm d)Roboty wykończeniowe: regulacja ist. wpustów kanalizacji deszczowej, regulacja włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wymiana istniejących włazów żeliwnych (w jezdni) na włazy betonowe z kołnierzem betonowym prefabrykowanym z betonu, ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem-piask gr. 3 cm na ławie betonowej e)oznakowanie poziome, pionowe, elementy Brd - Projekt stałej organizacji ruchu: tarcze znaków demontaż istniejącego oznakowania pionowego, słupki demontaż istniejącego oznakowania pionowego, demontaż U-17, montaż U-17, znaki pionowe - tarcze, znaki pionowe - słupki 70 mm, f)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych 6.Przebudowa ulicy Dębowej w Ślesinie. Przebudowa ulicy Dębowej w Ślesinie; dł. 188,30 mb; nr działki 299, 301/11 obręb Ślesin i obejmuje wykonanie: a)Roboty przygotowawcze polegające na wytyczeniu trasy dróg w terenie równinnym, przesadzaniu drzew i sadzeniu drzew; b)Roboty zabezpieczające polegające na ułożeniu w wykopie rur ochronnych z PCW; c)Wykonanie wykopów; d)Wykonanie nasypów; e)Ustawienie krawężników betonowych; f)Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; g)Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 15 cm; h)Podbudowa betonowa bez dylatacji o grubości warstwy po zagęszczeniu 12 cm; i)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 4 cm; j)Roboty odwadniające - rurociągi z rur ciśnieniowych PCW; k)Organizacja ruchu polegająca na: zdjęciu niepodświetlonych tablic znaków drogowych, montażu słupków do znaków drogowych: z rur stalowych o średnicy 70 mm, przymocowaniu niepodświetlonych tablic znaków drogowych; l)Humusowanie z obsianiem trawą; m)Regulacje wysokościowe urządzeń infrastruktury podziemnej n)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych 7.Przebudowa ulicy Młyńskiej w Nakle nad Notecią. Przebudowa ulicy Młyńskiej w Nakle nad Notecią; dł. 776,50 mb; nr działki 2538, 2565/8 obręb Nakło nad Notecią i obejmuje wykonanie: a)Roboty pomiarowe polegające na wytyczeniu trasy dróg w terenie równinnym; b)Roboty rozbiórkowe polegające na rozebraniu ław, krawężników betonowych i kamiennych, nawierzchni asfaltowej, nawierzchni z kostki betonowej; c)Roboty zabezpieczające (układanie rur ochronnych z PCW); d)Ustawienie krawężników betonowych; e)Oczyszczanie i skropienie nawierzchni; f)Warstwa profilowa z mieszanki mineralno-asfaltowej; g)Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 3 cm; h)Roboty wykończeniowe i)Roboty odwadniające polegające na ułożeniu rurociągu z rur ciśnieniowych PCW, studzienek ściekowych ulicznych betonowych; j)Organizacja ruchu polegająca na: zdjęciu niepodświetlonych tablic znaków drogowych, montażu słupków do znaków drogowych: z rur stalowych o średnicy 70 mm, przymocowaniu niepodświetlonych tablic znaków drogowych k)Regulacje wysokościowe urządzeń infrastruktury podziemnej l)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych. 8.Przebudowa ulicy Spacerowej w Paterku. Przebudowa ulicy Spacerowej w Paterku; dł. 188 mb; nr działki 344/34, 344/33, 345/7, 344/42, 343/15, 354/6, 341/1 obręb Paterek i obejmuje wykonanie: a)Roboty przygotowawcze polegające na odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych; b)Roboty rozbiórkowe polegające na rozebraniu nawierzchni bitumicznej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni betonowej, płyt betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, krawężników, ław, obrzeży, cięcie nawierzchni bitumicznej oraz usunięcie słupków i tarcz znaków pionowych c)Wykonanie wykopów d)Wykonanie nasypów e)Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża f)Podbudowa betonowa z betonu cementowego gr. 10 cm g)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej; h)Ustawienie krawężników betonowych; i)Obrzeża betonowe; j)Wypełnienie szczelin przy krawężnikach bitumiczną masą zalewową; k)Humusowanie z obsianiem powierzchni skarp trawą; l)Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej m)Regulacje wysokościowe urządzeń infrastruktury podziemnej n)Organizacja ruchu polegająca na postawieniu słupków oraz tarcz do oznakowania pionowego; o)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych 9.Przebudowa zatoki parkingowej w ulicy Powstańców Wielkopolskich w Nakle nad Notecią. Przebudowy zatoki parkingowej w ulicy Powstańców Wielkopolskich w Nakle nad Notecią droga gminna 090850C; dł. 224,87 mb (od km 0+030,28 do km 0+255,15); nr działki 2215 obręb Nakło nad Notecią i obejmuje wykonanie: a)Roboty przygotowawcze polegające na wytyczeniu zatoki parkingowej; b)Roboty rozbiórkowe polegające na rozebraniu obrzeży, krawężników, płytek chodnikowych, nawierzchni bitumicznej, podbudowy z kruszywa, kostki brukowej i cięcie nawierzchni bitumicznej; c)Wykonanie poszerzenia - wykop pod konstrukcję, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wzmocnienie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, oczyszczanie, skraplanie, położenie warstw wiążącej i ścieralnej; d)Wykonanie wykopów; e)Wykonanie nasypów; f)Ustawienie krawężników betonowych; g)Obrzeża betonowe; h)Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża; i)Wykonanie warstw odsączających o gr. 10 cm po zagęszczeniu; j)Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo-cementowej grubości 4 cm; k)Humusowanie gr. 5 cm z obsianiem trawą; l)Organizacja ruchu polegająca na zdemontowaniu części znaków, ustawieniu nowych znaków pionowych oraz wykonaniu oznakowania poziomego; m)Pomiar powykonawczy zrealizowanych obiektów drogowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną z części, na więcej części lub na całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wydane decyzje administracyjne, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji 3. Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1)projekty budowlane, 2)przedmiary robót, 3)projekty stałej organizacji ruchu, 4)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5)kosztorysy ofertowe. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzjach administracyjnych. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane, przedmiary robót, projekty stałej organizacji ruchu, kosztorysy ofertowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie Zamawiający wskazuje i zastrzega, iż Wykonawca nie jest uprawniony do jakichkolwiek jednostronnych interpretacji jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności zawartych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjach administracyjnych, a wszelkie tego rodzaju wieloznaczności lub niejednoznaczności winien niezwłocznie zgłaszać Inspektorom Nadzoru, do których kompetencji należy wiążące dla Wykonawcy wyjaśnienie tych wieloznaczności lub niejednoznaczności. 4.Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady 1)Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji; 2)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały przez okres 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego; 3)Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełnioną kartę gwarancyjną w dniu końcowego odbioru robót; 4)Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wygasają po upływie 36 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego; 5)Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po okresie określonym w pkt. 2) i 4), jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 5. Rozwiązania równoważne 1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania; 2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej; 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); 4) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych i przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1)Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez co należy rozumieć projekty budowlane, przedmiary robót, projekty stałej organizacji ruchu, kosztorysy ofertowe), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, p.poż., oraz poleceniami Inspektorów Nadzoru a także Nadzoru Autorskiego (w przypadku ustanowienia); 2)Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektorów Nadzoru) na ich wbudowanie; 3)Opracowanie szczegółowego planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. Nr. 120 poz. 1126); 4)Opracowanie Planu Realizacji Inwestycji. Treść PRI Wykonawca uzgodni w sposób pisemny z Inspektorami Nadzoru; 5)Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone na podstawie odbioru końcowego, jeżeli odbiór nastąpi bez istotnych wad i każdy obiekt wchodzący w skład całego zadania będzie spełniał wymagania projektowe oraz Zamawiający uzyska wszelkie niezbędne decyzje przewidziane prawem budowlanym; 6)Wykonawca przygotuje wymagane prawem dokumenty oraz wniosek do Powiatowego Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów, dla których istnieje konieczność uzyskania takiej decyzji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w art. 57 ustawy Prawo budowlane; 7)Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie decyzje, niezbędne celem przystąpienia do użytkowania Obiektu. Zamawiający udzieli odpowiedniego pełnomocnictwa Wykonawcy, uprawniającego go do występowania w imieniu Zamawiającego przed odpowiednimi organami; 8)Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych, muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE; 9)Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie; 10)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości); 11)zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie; 12)Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym dokumentację powykonawczą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej; 13)Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: a)dziennik budowy; b)oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, zgodnie z postanowieniami art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; c)atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome; d)dokumentację powykonawczą; e)powykonawczą inwentaryzację geodezyjną; f)dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń; g)instrukcje obsługi wszystkich urządzeń ruchomych i nieruchomych; h)protokoły z badania materiałów i urządzeń; i)inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego operatu. 14)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni każdorazowo do kontroli przez Inspektora Nadzoru; 15)Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i zastosowanej technologii odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów; 16)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a)Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt:Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych; b)Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi; 17)Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych Podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień: a)warunkiem podzlecenia wykonania robót Podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy Wykonawcą, a Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji projektowej określającej zakres robót zlecanych Podwykonawcy; b)jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; c)uwagi Zamawiającego do projektu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy, maksymalnie w ciągu 14 dni; d)za wykonane roboty przez Podwykonawcę pełna odpowiedzialność odszkodowawcza spoczywa na Wykonawcy; e)Wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania Podwykonawcy; f)Podwykonawca nie może powierzyć zleconej roboty kolejnemu Podwykonawcy. g)zapłata należnego wynagrodzenia dla Podwykonawców będzie dokonywana na podstawie cesji wierzytelności na rzecz Podwykonawców wynikającej ze stosownej umowy między Wykonawcą i Podwykonawcą. 7.1. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy : 1)uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa, przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia zezwoleń, decyzji, postanowień, ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie; 2) aktualizacja wszelkich uzgodnień projektu budowlanego - wykonawczego i poniesienie kosztów z tym związanych; 3)po stronie Wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania umowy - uwzględnić należy w kosztach ogólnych budowy), po uzyskaniu zgody Inspektora Nadzoru: a)uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., elektroenergetyczne) oraz wobec sanepidu i ochrony środowiska, o ile takie wystąpią; b)poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych; 4) wykonanie powykonawczej dokumentacji (naniesienie zmian powykonawczych w projektach budowlano-wykonawczych); 5)dostosowanie się do Wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w SST DM-00.00.00; 6)usunięcie po zakończeniu robót zaplecza i urządzeń zaplecza Wykonawcy, uporządkowanie placu budowy; 7)przygotowanie wszystkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa dokumentów; 8. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia 1)wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną kosztorysową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 niniejszego rozdziału; 2)podstawą ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną (zawierający zestawienie kosztów materiałów) na podstawie przedmiaru i dokumentacji projektowej wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ, STWiORB; 3)Zamawiający przewiduje comiesięczne rozliczenia za wykonane części robót lub roboty kontynuowane. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie Harmonogram rzeczowo - finansowy, stanowiący załącznik do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą oraz protokół odbioru częściowego, zaopiniowany przez Inspektora Nadzoru (w zależności od rodzaju wykonanych robót ) oraz zatwierdzony przez Zamawiającego; 4)wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy opracuje Harmonogram rzeczowo - finansowy, o stopniu szczegółowości wynikającym z dokumentacji projektowej i poszczególnych robót. Dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmianę Harmonogramu rzeczowo-finansowego, po uzyskaniu pozytywnej pisemnej opinii Inspektorów Nadzoru za zgodą Zamawiającego; 5)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki; 6)Zamawiający nie przewiduje faktury pro-forma. 9.Dostępność dokumentacji projektowej 1)dokumentacja projektowa, STWiORB dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, a dla zainteresowanych Wykonawców za pośrednictwem poczty na płycie DVD; 2)płyta DVD ze SIWZ oraz dokumentacją projektową, przedmiarami robót, STWiORB zostanie nieodpłatnie przesłana do zainteresowanego Wykonawcy niezwłocznie po złożeniu wniosku faksem; 3)kompletna dokumentacja projektowa w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u Lotara Ziomka w dniach roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach