Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2017-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Władysława Łokietka 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA UL. ZAGAJNIKOWEJ I UL. SATURNA W MIEJSCOWOŚCI OSIEK WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ – ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Zagajnikowej i ul. Saturna w miejscowości Osiek wraz z infrastrukturą towarzyszącą – etap I. I. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa ul. Zagajnikowej i ul. Satrurna w miejscowości Osiek wraz z infrastrukturą towarzyszącą – etap I”, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów, tj.: ul. Zagajnikowa: - budowa drogi gminnej – ul. Zagajnikowej na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. Gwiezdnej o szerokości 5,50 m (nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm), długości ok 400,00 m, - przebudowa włączenia ul. Zagajnikowej do drogi powiatowej nr 1230D - ul. Piłsudskiego, która wynika z poszerzenia ul. Zagajnikowej do parametrów ulicy klasy D, - przebudowa włączeń dróg wewnętrznych zlokalizowanych w ciągu budowanego odcinka ul. Zagajnikowej (włączenia te projektowane są jako zjazdy publiczne), - wprowadzenie separacji ruchu pieszych od ruchu pojazdów poprzez budowę jednostronnego chodnika o szerokości 2,00 m, - budowa odwodnienia ul. Zagajnikowej w postaci kanalizacji deszczowej (średnica zmienna od Ø 200 do Ø 400) o długości ok. 400,00 m, z której wody opadowe mają być odprowadzane do rowu zlokalizowanego na północ od ul. Zagajnikowej wraz z czyszczeniem i modernizacją tego rowu na długości ok. 480,00 m, a także przebudową istniejących przepustów o średnicy 400mm – 600mm, - budowa studni chłonnych, - budowa oświetlenia ulicznego z zasilaniem od ul. Różanej, dł. ok 420,00 m, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego, - przebudowa kolizyjnego uzbrojenia (m. in. sieci wodociągowej, elektroenergetycznej, zabezpieczenie sieci gazowej i teletechnicznej), ul. Saturna: - budowa drogi wewnętrznej ul. Saturna o szerokości 5,0m i długości ok. 150m (nawierzchnia z kostki betonowej), - budowa zjazdów indywidualnych oraz dojść do posesji oraz do miejsc odbioru odpadów komunalnych, - budowa oświetlenia ulicznego na odcinku ok 150m, - budowa sieci kanalizacji deszczowej (odwodnienie drogi) o dł. ok. 230,00 m. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa inwestycja podzielona jest na etapy, dokumentacja projektowa udostępniona Wykonawcom dotyczy budowy drogi ul. Zagajnikowej – I etap oraz budowy dróg wewnętrznych ulic Saturna, Gwiezdnej i Neptuna. Zamawiający informuje, że zakres niniejszego postępowania obejmuje budowę ul. Zagajnikowej – I etap oraz budowę drogi wewnętrznej ul. Saturna. III. W celu dostosowania funkcjonalności obiektów dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg, zjazdów, chodników, c) robót elektrycznych, d) robót sanitarnych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 36 000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1235D w miejscowości Chróstnik w zakresie budowy chodnika.
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja drogi powiatowej 2510D w m. Pilchowice o dł. 2,130 oraz drogi powiatowej nr 2520D na odc. Wleń-Łupki-Klecza o długości 1,150 km
Dodano: 2024-06-21 - Budowa chodnika na DK5 w Strzegomiu
Dodano: 2024-06-18 - Przebudowa (modernizacja) drogi wewnętrznej w miejscowości Gorzyca na terenie Gminy Lubin.
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa ul. Dębowej w miejscowości Długołęka, gm. Długołęka
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
Dodano: 2024-06-10 - Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu Głogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowości Sobczyce
Dodano: 2024-06-04 - Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa drogi gminnej – ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
Dodano: 2024-05-28