Przetargi.pl
Budowa ul. Sadowej - projekt

Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
  • Data zamieszczenia: 2021-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
    ul. Gen. W. Sikorskiego 41
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
    REGON: 52384400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Sadowej - projekt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę i budowę dróg gminnych wraz z odwodnieniem dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Sadowej - projekt”. 2. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy dróg wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wymaganych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm.) wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (w zakresie zaznaczonym na mapie stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ); 2) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na ewentualne przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej, kolidujących z sieciami i obiektami projektowanymi wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekty obejmujące usunięcie kolizji powinny być uzgodnione z właścicielami urządzeń; 3) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych gruntu i opracowanie dokumentacji geotechnicznej dla wszystkich odcinków projektowanych dróg, sprawdzenie istniejącej konstrukcji drogi (ul. Sadowej) i zbadanie jej nośności; 4) wykonanie projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót i uzyskanie niezbędnych uzgodnień i zatwierdzeń. 5) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na jej wprowadzenie. 6) wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych koniecznej do wykonania przedmiotu zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej, 7) przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; w przypadku, gdy dla realizowanego przedsięwzięcia nie będzie ona wymagana, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania przedmiotowej decyzji potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania. 8) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. Wykonanie operatu wodnoprawnego uzależnione jest od sposobu projektowania odwodnienia drogi. W przypadku, gdy dla realizowanego przedsięwzięcia, zgodnie z obowiązującymi przepisami nie będzie wymagane uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego do wydania decyzji-pozwolenie wodnoprawne, potwierdzającą brak konieczności jej uzyskania. 9) sporządzenie inwentaryzacji zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowanymi, planu wyrębu oraz uzyskanie zezwolenia na ewentualną wycinkę drzew i/lub krzewów. 10) wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów na zaprojektowane roboty – układ szczegółowy i uproszczony; kosztorysy należy wykonać oddzielnie dla każdego odcinka drogi i dla każdej z branż w programie kosztorysowym NORMA lub innym kompatybilnym, przekazane winny być w formie papierowej a także na nośniku elektronicznym - wgrane w formacie *ath (w formie edytowalnej) i *pdf, Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 8. Wymagana ilość dokumentacji projektowo – kosztorysowej: 1) mapa do celów projektowych - 1 egz., 2) projekt budowlany budowy drogi - 5 egz., 3) projekt wykonawczy budowy drogi - 2 egz., 4) projekt budowlany i wykonawczy na ewentualne przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej, kolidujących z sieciami i obiektami projektowanymi wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do realizacji zadania – 5 egz. 5) projekt tymczasowej organizacji ruchu opracowany na czas budowy – 3 egz. 6) projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz. 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla każdej z branż -2 egz., 8) kosztorys inwestorski -1 egz., 9) kosztorys szczegółowy - 1 egz., 10) przedmiar robót wraz z obmiarem -1 egz., 11) utrwalenie wyżej wymienionych dokumentów (ppkt 2-10) na nośniku elektronicznym w formacie – *pdf i *dwg (ppkt 2-4), dodatkowo część opisową z ppoz. 2-7 opracowaną w środowisku np. Microsoft Word, Open Office.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach