Przetargi.pl
Budowa ul. Rosoła / ul. Relaksowa na odc. ul. Jeżewskiego – ul. Rosnowskiego etap I.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 1525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Rosoła / ul. Relaksowa na odc. ul. Jeżewskiego – ul. Rosnowskiego etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Rosoła / ul. Relaksowa na odc. ul. Jeżewskiego – ul. Rosnowskiego etap I. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Rozbiórek nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągów pieszych i rowerowych; ogrodzenia; 2. Przebudowy jezdni istniejącej i budowę drugiej jezdni ulicy – szerokości 6,5 m, warstwa ścieralna z SMA grub. 4 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 16 grub. 9 cm; podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P grub. 14 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 grub. 20 cm, podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 grub. 15 cm; grunt rodzimy zagęszczony do ls = 1,0; krawężnik betonowy 20x30 cm na podsypce cem.-piask. 1:4 grubości 5 cm i ławie bet. C12/15 A=0,085 m2; 3. Dwóch jezdni dodatkowych(odbarczających) o szerokości 5,5 m, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S grub. 5 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W grub. 9 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 grub. 20 cm, grunt stabilizowany cementem C1,5/2,0 grub. 15 cm; grunt rodzimy zagęszczony do ls = 1,0; krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cem.-piask. 1:4 grubości 5 cm i ławie bet. C12/15 A=0,055 m2; 4. Pasa dzielącego o szerokości 2,0 – 5,0 m, kostka bet. szara grub. 8 cm, podsypka cem. – piask. 1:4 grub. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grub. 15 cm, warstwa mrozoodporna z pospółki grub. 21 cm, grunt rodzimy zagęszczony do ls = 1,0; 5. Zatok autobusowych z wiatami przystankowymi: warstwa ścieralna z betonu C35/45 z dylatacjami grub. 22 cm; warstwa poślizgowa z folii 2x; podbudowa z betonu C8/10 grub. 25 cm; podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 grub. 25 cm, grunt rodzimy zagęszczony do ls = 0,97; 6. Chodników po obu stronach drogi o szerokości 2,0 m z płyt betonowych szarych 50x50x7 na podsypce cem. – piask. gr. 4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grub. 15 cm, warstwa mrozoodporna z pospółki grub. 10 cm, grunt rodzimy zagęszczony do ls = 1,0; 7. Ścieżek rowerowych po stronie wschodniej i zachodniej o szerokości 2,5 m: nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S grub. 3 cm; warstwa wiążąca z AC 11W grub. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grub. 15 cm; warstwa mrozoodporna z pospółki grub. 14 cm, grunt rodzimy zagęszczony do ls = 1,0; 8. Oznakowania poziomego z mas chemoutwardzalnych, 9. Oznakowania pionowego: tablice znaków drogowych średnie z folią odblaskową II generacji; 10. Sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Rosnowskiego; • wyjazd/wjazd z drogi odbarczającej; 11. Przebudowy odcinków sieci wodociągowej, 12. Przebudowy punktu kamerowego Systemu Monitoringu Wizyjnego przy skrzyżowaniu z ul. Wąwozową, 13. Przebudowy kanału deszczowego wraz z budową przykanalików, 14. Przebudowy oświetlenia, 15. Przebudowy instalacji sygnalizacji świetlnej ul. Rosoła – ul. Wąwozowa 16. Przebudowy i zabezpieczenia kablowych linii SN i NN, 17. Zabezpieczenia kanalizacji teletechnicznej, 18. Nasadzeń 18 szt. drzew i założenie trawników. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w pkt. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności związane z budową jezdni, parking, chodników, ścieżek rowerowych i zjazdów. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 2 i 3 są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego Podwykonawców oraz przedłożenia do wglądu odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy ww. oświadczenie lub ich kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 2 i 3 przy realizacji Przedmiotu umowy, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania Przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, na warunkach określonych w pkt 2 i 3, posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również:  Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ  Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ;  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ;  Przedmiary robót – załącznik nr 8c do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 150.000,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowego - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. od 13.2. lit. b) do 13.2. lit. e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach