Przetargi.pl
Budowa ul. Ogrodowej, ul. Kapitana Kazimierza Kucharzewskiego i ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Wysokiem Mazowieckiem.

Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 752 592 , fax. 862 752 593
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki
    ul. Ludowa 15
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 862 752 592, fax. 862 752 593
    REGON: 45001067100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Ogrodowej, ul. Kapitana Kazimierza Kucharzewskiego i ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Wysokiem Mazowieckiem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac dotyczy: - ul. Ogrodowa odcinek o długości 371m ( chodniki - 640m, ścieżka rowerowa – 320 m, nawierzchnia jezdni- 2 285 m2 , zjazd,. kanał technologiczny) – część prac budowalnych opisanych w dokumentacji technicznej jest już wykonana, zamieszczony kosztorys ofertowy stanowi pozostałą do wykonania część prac. - ul. Kap. Kazimierza Kamieńskiego o długości 299 m (wykonanie podbudowy, krawężników, nawierzchni asfaltowej – 299 m, chodników – 514 m, oświetlenie uliczne – 10 szt.), - ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego o długości 552 m ( wykonanie podbudowy, krawężników, nawierzchni asfaltowej – 552 m, chodników – 960 m, oświetlenie uliczne 19 szt.) Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały, oświadczenia kierownika budowy oraz kosztorysy powykonawcze oddzielnie na poszczególne branże. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a) wskaźnik zagęszczenia i nośności podbudowy, b) grubość nawierzchni, c) równość podłużna, d) spadki poprzeczne nawierzchni, e) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, uziarnienie mieszanki kruszyw Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji i całej obsługi geodezyjnej związanej z przebudową ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej na podstawie protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Dopuszcza się faktury przejściowe zgodnie z postanowieniami umowy. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Do faktur wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie podwykonawców i dalszych podwykonawców o braku zaległości w ich wynagrodzeniu. Jeżeli w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót zostały wykazane przykładowe urządzenia i materiały w ofercie można przyjąć inne równoważne urządzenia i materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, do oferty należy dołączyć potwierdzenie równoważności w formie pozwalającej jednoznacznie to określić.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w PKO BP SA O/WYSOKIE MAZOWIECKIE Nr rachunku 81 1020 1332 0000 1402 0941 7629 dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium –postępowanie nr MK.271.16.2019 Budowa ul. Ogrodowej, ul. Kap. Kazimierza Kamieńskiego, i ul. Rot. Witolda Pileckiego w Wysokiem Mazowieckiem.” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej - załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium, - innej niż pieniężnej – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia załączona do oferty. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 4a ustaw pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z ustawowymi przesłankami – art. 46 ust. 4a i ust. 5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożonym oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia . Formularz ofertowy, inne załączniki i oświadczenia wymienione w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach