Gmina Supraśl ogłasza przetarg
- Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
- Data zamieszczenia: 2019-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
ul. Piłsudskiego 58
16-030 Supraśl, woj. podlaskie
tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
REGON: 50659148000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. Kościelnej w Supraślu - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II etap budowy ulicy Kościelnej polega na wykonaniu chodników, wjazdów, linii oświetlenia ulicznego w ulicy Kościelnej oraz nawierzchni w ul. Ks.O.Sidorowicza, Piłsudskiego i łącznika między tymi ulicami wraz z robotami towarzyszącymi. Zamówienie obejmuje wykonanie II etapu remontu, budowy i przebudowy ulicy Kościelnej w Supraślu od ulicy Ks.O.Sidorowicza do ul. Piłsudskiego ( od km 0+500 do km 0+623) w zakresie budowy chodników z kostki brukowej betonowej model mozaik stare miasto, kolor grafit, wjazdów z kostki kamiennej nieregularnej gr. 6 cm ( kostka granitowa mieszana kolorystycznie w proporcji szaro ruda ½ powierzchni, wangga ¼ i szwed ¼) na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej), wpustów ulicznych z przykanalikami ( 8 wpustów – od nr W13 do W20), zieleńców, robót wykończeniowych oraz regulacji armatury do poziomu nowej nawierzchni. W ramach zamówienia przewidziano także wykonanie nawierzchni fragmentu powiatowej ulicy Piłsudskiego ( od km 0+000 do km 0+073) dł. 73 m, szer. 9,40 m z kostki kamiennej nieregularnej 10 cm ( kostka granitowa mieszana kolorystycznie w proporcji szaro ruda ½ powierzchni, wangga ¼ i szwed ¼) na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej z chudego betonu kl. C 5/6), z robotami towarzyszącymi. Należy także wykonać nawierzchni części ulicy ks. O. Sidorowicza ( od km 0+000 do km 0+102,40) dł. 102,4 m z kostki kamiennej nieregularnej 10 cm ( kostka granitowa mieszana kolorystycznie w proporcji szaro ruda ½ powierzchni, wangga ¼ i szwed ¼) na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej z chudego betonu kl. C 5/6) wraz z parkingiem w takiej samej technologii oraz chodnikami, wjazdami, wpustami ulicznymi z przykanalikami ( 4 wpusty – od nr W21 do W24) i robotami towarzyszącymi. Przewidziano również wykonanie nawierzchni ( od km 0+000 do km 0+79,30) dł. 79,3 m z kostki kamiennej nieregularnej gr. 6 cm oraz 10 cm ( kostka granitowa mieszana kolorystycznie w proporcji szaro ruda ½ powierzchni, wangga ¼ i szwed ¼) na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej z chudego betonu kl. C 5/6), parkingów z geokraty, robót towarzyszących. Na odcinku ul. Ks.O.Sidorowicza w zakres robót wchodzi również budowa i przebudowa infrastruktury podziemnej - budowa kanalizacji deszczowej ( 48 m.b. Ø 300 PP, wpusty uliczne z przykanalikami). Należy również wykonać II etap kablowego oświetlenia ulicznego ze stylowymi słupami i lampami oświetlenia ulicznego – słupy nr S1B÷S14B ( 14 szt.), S4A- S5A-S7A ( 3 szt.) oraz S1C÷S4C ( 4 szt.). – łącznie 21 słupów z oprawami i robotami towarzyszącymi. Prace w pobliżu urządzeń elektroenergetycznych należy wykonać zgodnie z warunkami wydanymi przez PGE Dystrybucja Białystok, załączonymi rysunkami i schematami. Prace w pobliżu gazociągu należy prowadzić zgodnie z warunkami Zakładu Gazowniczego w Białymstoku. Zakres objęty zamówieniem przedstawia opracowana dokumentacja z niezbędnymi uzgodnieniami i warunkami. W zakres oferowanej ceny wchodzi pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą oraz opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić dojazd do posesji mieszkańcom oraz pojazdom służb ratunkowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ). Załączona dokumentacja zawiera szerszy zakres niż ten będący przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 30 000 zł 2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); c) wadium UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej 1268B od miejscowości Babiki w kierunku Zubrzycy Wielkiej oraz od DW674 w kierunku miejscowości Babiki na terenie Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-01-17 - Modernizacja infrastruktury drogowej i przestrzeni użyteczności publicznej na terenie Powiatu Monieckiego
Dodano: 2023-12-15 - Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych nr 1230B i 1345B na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w Powiecie Sokólskim
Dodano: 2023-04-14 - Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1287B Trejgle - Białogorce - Ozierany Wielkie - Łosiniany - Rudaki
Dodano: 2023-03-14 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki – Szczęsnowicze Knyszewicze na terenie Gminy Szudziałowo w Powiecie Sokólskim
Dodano: 2023-03-05 - Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji miejskiej w Suchowoli
Dodano: 2023-02-15 - Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych nr 1230B i 1345B na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w Powiecie Sokólskim
Dodano: 2023-01-11 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki – Szczęsnowicze Knyszewicze na terenie Gminy Szudziałowo w Powiecie Sokólskim
Dodano: 2023-01-11 - Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacji miejskiej w Suchowoli
Dodano: 2022-12-30 - Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych nr 1230B i 1345B na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w Powiecie Sokólskim
Dodano: 2022-11-09