Przetargi.pl
Budowa ul. Jarzębinowej, Akacjowej i Klonowej w Brzegu Dolnym

Gmina Brzeg Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71/3195117
  • Data zamieszczenia: 2023-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg Dolny
    Kolejowa 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71/3195117
    REGON: 931934934
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Jarzębinowej, Akacjowej i Klonowej w Brzegu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 3 odcinków publicznych dróg gminnych: ul. Jarzębinowej, Akacjowej i Klonowej w Brzegu Dolnym wraz z odwodnieniem nawierzchni i budową oświetlenia drogowego (na odcinku ul. Klonowej).2. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Edycja 8).3. Lokalizacja i opis stanu istniejącego dróg: 1) ul. Jarzębinowa - początek projektowanego odcinka ulicy Jarzębinowej zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą Brzozową natomiast koniec ulicy w km 0+266,30 zlokalizowany na skrzyżowaniu z ul. Akacjową; droga posiada pas drogowy o szerokości 10,0m, jezdnia istniejąca w postaci utwardzenia powierzchniowego kamieniem łamanym szer. 4,00-6,00m. Pozostała szerokość pasa drogowego stanowią nawierzchnie gruntowe i pasy zieleni; utwardzone dojazdy do posesji kruszywem kamiennym na szerokości wjazdów;2) ul. Akacjowa - początek projektowanego odcinka ulicy Akacjowej zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą Jarzębinową i Leszczynową natomiast koniec ulicy w km 0+075,33 zlokalizowany na skrzyżowaniu z ul. Klonową; droga posiada pas drogowy o szerokości 15,0m. Jezdnia istniejąca w postaci utwardzenia powierzchniowego kamieniem łamanym szer. 3,50-4,00m. Pozostała szerokość pasa drogowego stanowią nawierzchnie gruntowe i pasy zieleni; utwardzone dojazdy do posesji kruszywem kamiennym na szerokości wjazdów;3) ul. Klonowa - początek projektowanego odcinka ulicy Klonowej zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z ulicą Akacjową natomiast koniec ulicy w km 0+131,99 zlokalizowany na skrzyżowaniu z ul. Leszczynową; droga posiada pas drogowy o szerokości 10,0m. Jezdnia istniejąca w postaci utwardzenia powierzchniowego kamieniem łamanym szer. 2,50-3,00m. Pozostała szerokość pasa drogowego stanowią nawierzchnie gruntowe i pasy zieleni.4. Nawierzchnie do wykonania:1) ul. Jarzębinowa:- ciąg jezdny: 1394,35 m2- ciąg pieszy obustronny z kostki betonowej: 804,86 m2 (nawierzchnię tłuczniową wykonujemy jako ciąg pieszy),- zjazdy: 205,10 m2;2) ul. Akacjowa i ul. Klonowa:- ciąg jezdny: 1196,80 m2,- ciąg pieszy: 529,3 m2,- dwa zjazdy (29,10 m2 x 2 ): 58,20 m2 (ul. Akacjowa),- wzmocnienie skarpy płytami o pow. 28,40 m2 (ul. Klonowa),- instalację oświetlenia ulicznego należy wykonać tylko na ul. Klonowej - fundamenty pod słupy oświetleniowe: 1,50 m2.5. Zgodnie z projektem, zakres zamówienia obejmuje:1) roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, rozbiórkowe;2) roboty ziemne-wykonanie koryta na całej powierzchni drogi, chodników, zjazdów; 3) profilowanie i zagęszczenie podłoża; 4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku ; 5) wykonanie podbudowy z kruszyw kamiennych łamanych; 6) wykonanie podbudowy z „chudego betonu”; 7) wykonanie warstw nawierzchni z kostki betonowej; 8) obsadzenie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej; 9) obsadzenie obrzeży betonowych 30x8 10) odwodnienie korpusu drogowego:a) kanały z rur PVC fi 200,b) studzienki ściekowe; 11) regulacja pionowa istniejących studzienek dla urządzeń podziemnych; 12) montaż oznakowania pionowego i poziomego;13) organizację ruchu zastępczego;14) organizację terenu budowy;15) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;16) wywiezienie i utylizacja urobku z korytowania;17) pełnej obsługi geodezyjnej w tym wytyczenia obiektów w terenie oraz inwentaryzacji18) powykonawczej z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego;19) dostawy materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;20) wykonania dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego);21) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;22) wykonania operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;23) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii.6. Zaprojektowano konstrukcję nawierzchni jezdni, dojazdów do posesji oraz ciągów pieszych z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podbudowie z chudego betonu, warstw z kruszywa łamanego i miału kamiennego. Odwodnienie wszystkich projektowanych nawierzchni z kostki betonowej następuje poprzez spadki poprzeczne i podłużne do zaprojektowanych wpustów ulicznych a następnie odprowadzane do istniejącej kanalizacji deszczowej.8. Szczegółowy zakres robót i podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez Zakład Usług Technicznych Budownictwa Komunikacyjnego i Ogólnego TECHKOM, ul. Zielony Zaułek 14/5, 56-100 Wołów, stanowiąca załącznik do SWZ. 9. Zamawiający informuje, że wartość kosztorysowa robót budowlanych wynosi: 2 078 773,00 zł (bez VAT).10. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 0/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie Oddział Brzeg Dolny nr 25 9583 1022 0100 0130 2001 0015. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, wraz z ofertą, oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.5. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, musi ono spełniać następujące wymogi:1) musi być wystawione na Gminę Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny;2) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.6. Szczegółowe postanowienia dot. wadium zawiera Rozdział 10 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem upływu terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane w zakresie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej o łącznej powierzchni minimum 1000 m2 każde.Jedno zamówienie (umowa) może obejmować kilka różnych odcinków – w takim przypadku wykonawca może sumować powierzchnie. Niedozwolone jest łączenie różnych zamówień (umów) w celu osiągnięcia łącznej powierzchni 1000 m2. W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających wspólnie ofertę zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te zdolności są wymagane.b) dysponują co najmniej następującym sprzętem:- koparko-ładowarką – min. 1 szt.,- środkiem do transportu urobku – min. 1 szt.,- walcem wibracyjnym samojezdnym – min. 1 szt.,- zagęszczarką – min. 1 szt.W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli spełni go co najmniej jeden lub więcej (sumarycznie) wykonawców składających wspólnie ofertę.c) dysponują i skierują do realizacji zamówienia osobę do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli spełni go co najmniej jeden lub więcej (sumarycznie) wykonawców składających wspólnie ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach