Przetargi.pl
BUDOWA UL. DERENIOWEJ W JABŁONNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I KANALIZACJĄ SANITARNĄ

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 767 73 32 , fax. 22 774 38 34
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    ul. Modlińska 152
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    tel. 22 767 73 32, fax. 22 774 38 34
    REGON: 13270442000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA UL. DERENIOWEJ W JABŁONNIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I KANALIZACJĄ SANITARNĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zgodnie z: a) dokumentacjami projektowo – kosztorysowymi pn.: „Budowa ulicy Dereniowej w Jabłonnie wraz z towarzyszącą infrastrukturą tj.: kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym, przebudową sieci sn oraz przebudową sieci nn" oraz „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Dereniowej w Jabłonnie”, b) opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Projekt drogowy zakłada budowę jezdni o szerokości 5,50m o nawierzchni z betonu asfaltowego o grub. 5cm. Przyjęto opracowania jednostronnego chodnika o szerokości 2,00m z betonowej kostki brukowej o grub. 8cm. W opracowaniu ujęto dojazd do każdej działki poprzez zjazd bramowy. Szerokość zjazdów 4,50m – 5,00m. Nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej grub. 8cm. Dodatkowo zaprojektowano dojścia do istniejących furtek o szerokości 1,00m. Projektowaną konstrukcję jezdni przyjęto pod obciążenie ruchem KR2. Do wykonania projektu przyjęto następujące parametry: - przekrój uliczny drogi klasy „D” (dojazdowa); - obciążenie ruchem na poziomie KR2; - dwa pasy ruchu po 2,75m szerokości każdy; - chodnik o szerokości 2,00m, - zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki betonowej szer. zmiennej 4,50 – 5,00m - odwodnienie będzie się odbywać do projektowanych skrzynek rozsączających, zlokalizowanych na odcinku od skrzyżowania z ulicą Brzozową do miejsca początku poboczy, z funkcją rozsączania. Projekt zakłada także budowę oświetlenia ulicznego, przebudowę sieci elektroenergetycznych (sieci nn oraz sn). Projekt został zatwierdzony prawomocną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Projekt budowy kanalizacji sanitarnej zakłada budowę sieci kanalizacji sanitarnej DN 200mm w ul. Dereniowej, z włączeniem do istniejącej studni, usytuowanej na kanale DN 300mm w ul. Szkolnej, oznaczonej na planie sytuacyjno-wysokościowym jako Si, o rzędnych: 81.01/76.90. Zaprojektowano: - kanał sanitarny DN200mm z rur PCV SN 8 - 753,50mb; - kanał sanitarny DN160mm z rur PCV SN 8 - 226,00mb; - kanał tłoczny Dz110x6,6mm z rur PE SDR 17,0 - 11,50mb. Kanały sanitarne DN 160mm, DN200, należy wykonać z rur PCV do kanalizacji zewnętrznej, kielichowych o sztywności „SN8” (typ ciężki), kielichowych, łączonych za pomocą uszczelek gumowych na wcisk. Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać do granic posesji. W linii granicy kanały należy zaślepić. Kanał tłoczny zaprojektowano z rur PE-HD Dz110x6,6mm SDR 17,0, łączonych poprzez zgrzewanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacjach projektowych: „Budowa ulicy Dereniowej w Jabłonnie wraz z towarzyszącą infrastrukturą tj.: kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym, przebudową sieci sn oraz przebudową sieci nn” oraz „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Dereniowej w Jabłonnie”, opracowanymi przez firmę DROMACC Maciej Białoszewski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa wadium w wysokości 100 000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego, o numerze: 79 8013 1016 2002 0009 7014 0002, na którym w terminie składania ofert musi znaleźć się wnoszone wadium. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 23.10.2019 r. do godz. 10:00 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 6. Oryginał wadium wniesionego w formie ustalonej w ust. 5 pkt 2-5 należy złożyć w odrębnej kopercie. Do oferty należy dołączyć kopię podpisaną za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 3) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 10. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. W dokumencie gwarancji powinny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta. 11. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy wraz z kalkulacją szczegółową ceny oferty; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów); 3) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach