Przetargi.pl
Budowa ul. bocznej Marcina - dojazd do budynku mieszkalnego wielorodzinnego na os. Homera w Bieruniu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. bocznej Marcina - dojazd do budynku mieszkalnego wielorodzinnego na os. Homera w Bieruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy bocznej Marcina, tj. dojazdu do budynku mieszkalnego wielorodzinnego na osiedlu Homera w Bieruniu, obejmująca: - budowę odcinka drogi gminnej klasy L o długości 135 m wraz z jednostronnym chodnikiem; - budowę kanalizacji deszczowej; - budowę linii oświetlenia ulicznego; - przebudowę linii kablowej SN 20 kV. B) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu oraz utrwalenie granic znakami granicznymi. 2. Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: a) droga klasy L, kategoria ruchu KR4 (jezdnia z kostki betonowej - pow. 842,0 m2), b) chodnik z kostki betonowej - pow. 214,0 m2, c) zjazdy do posesji z kostki betonowej - pow. 48,0 m2, d) regulacja urządzeń istniejących. 3. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 4. Zieleń. 5. Budowa sieci kanalizacji deszczowej - o dł. 91m. 6. Budowa oświetlenia ulicznego: a) kabel YAKXs 4x35 mm2 - dł. 171 m, zasilający słupy oświetleniowe, b) słupy oświetleniowe na fundamencie betonowym wraz z oprawami oświetleniowymi - 5 kpl., 7. Przebudowa linii kablowej SN 20 kV: a) przełożenie kabla średniego napięcia SN 20 kV - dł. około 510 m, b) wykonanie przewiertu dla kabla SN pod drogą - dł. 13 m, C) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: 1. Projekt Budowlany - branża: drogowa z odwodnieniem, elektryczna. 2. Projekt Wykonawczy - branża: elektryczna. 3. Projekt docelowej i tymczasowej organizacji ruchu. 4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 5. Przedmiary robót - branża: drogowa z odwodnieniem, elektryczna. D) Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: a) zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, c) zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, d) wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej, e) dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów, f) zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty, g) zapewni bieżącą obsługę geodezyjną, h) przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, w tym przede wszystkim wynikających ze STWiORB, nie ujętych w przedmiarze robót. i) weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji, j) zapewnieni warunki bezpieczeństwa na drodze w okresie jej wykonywania poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego, oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania, k) prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót, l) będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia, m) zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.), n) naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót, o) w przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych, p) przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót; q) wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z budowana drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu); r) wykona tymczasową organizację ruchu (zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dostawa, montaż i demontaż oznakowania); s) wykona dokumentację powykonawczą wg § 10 ust. 4 umowy w 4 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). E)Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonych w SIWZ i STWOiR. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. F)Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy, z wyłączeniem urządzeń, na które udzielana będzie gwarancja producenta. G)Przedmiotowe zamówienie będzie finansowane przez Kompanię Węglową S.A. Katowice Oddział KWK Ziemowit w Lędzinach. H) Nazwy i kody według słownika CPV: kod CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę kod CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne kod CPV: 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu kod CPV: 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych kod CPV: 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych kod CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg kod CPV: 45233221-4 Malowanie nawierzchni kod CPV: 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych kod CPV: 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych kod CPV: 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej, kod CPV: 45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych, kod CPV: 45312311-0 Instalowanie oświetlenia, kod CPV: 45314200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej, kod CPV: 45314300-4 Kładzenie kabli, kod CPV: 45315300-1 Instalowanie linii energetycznych, kod CPV: 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego, kod CPV: 45317000-2 Inne instalacje elektryczne. kod CPV: 77314100-5 Usługi w zakresie trawników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 7 000,00 zł ( słownie: siedemtysięcyzłotych 00/100) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP.271.5.2013 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia pn. Budowa ul. bocznej Marcina - dojazd do budynku mieszkalnego wielorodzinnego na os.Homera w Bieruniu. Termin wniesienie wadium w pieniądzu oznacza uznanie kwoty wadium, wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz musi obejmować okres nie krótszy niż termin związania ofertą tj. nieprzerwanie obejmujący okres 30 dni włącznie z dniem wyznaczonym do składania ofert. W przypadku przesyłania wadium pocztą, należy na opakowaniu umieścić zapis: Wadium do przetargu (nazwa postępowania). Należy przekazać do kasy Urzędu Miejskiego w Bieruniu, 43-150 Bieruń, Rynek 14 do godz.10.00 (wpisać dzień składania ofert). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, zaleca się wskazać informacyjnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach