Przetargi.pl
Budowa ul. Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Mazowieckim.

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2012-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 10/16 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Mazowieckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Planowane przedsięwzięcie polega na budowie ulicy Bibliotecznej wraz z odwodnieniem, skanalizowaniem, budową wodociągu oraz oświetleniem terenu. Projektowana ulica Biblioteczna będzie łączyć drogę powiatową - ulicę Św. Antoniego z drogą gminną - ulicą Bohaterów 14 Brygady w Tomaszowie Mazowieckim. Roboty realizowane będą zgodnie z decyzją Nr 4/10, WAB.7330-5/10 z dnia 24.05.2010 r. wydaną przez Starostę Tomaszowskiego na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej - ulicy Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Maz., oraz zgodnie postanowieniem WAB 7330-5/10 z dnia 22.12.2010 r. wydanym przez Starostę Tomaszowskiego o rozpoczęciu robót oraz dokumentacją projektowo-techniczną stanowiącą opis przedmiotu zamówienia 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze (pomiary). 2) Likwidacja i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia 3) Wycinka drzew (wraz z karczowaniem, wywózką i oczyszczeniem terenu). 4) Rozbiórka ogrodzenia, murków oporowych, trzepaków stalowych. 5) Budowa odtworzeniowa ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, 6) Roboty rozbiórkowe budynków, 7) Roboty drogowe w zakresie jezdni, chodników i placów - łączna długość projektowanej ulicy - ok. 350,60 mb, - rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni, chodników, nawierzchni betonowych, - budowa jezdni o szerokości 6 m z mieszanek mineralno-bitumicznych ze zjazdami indywidualnymi, - budowa chodników o szerokości 2 m z kostki betonowej, - budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej na 40 miejsc postojowych, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, oraz z płyt drogowych betonowych sześciokątnych, - wykonanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego, 8) Wykonanie kanalizacji deszczowej, 9) Wykonanie kanalizacji sanitarnej, 10) Wykonanie wodociągu, 11) Przebudowa i zabezpieczenie fragmentów kanalizacji teletechnicznej oraz przebudowa kabli telekomunikacyjnych, TV i przyłączy abonenckich kolidujących z projektowaną ulicą Biblioteczną w Tomaszowie Mazowieckim. 12) Budowa linii oświetlenia ulicznego oraz przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego z montażem złącza kablowego wraz z szafką oświetlenia ulicznego: - ustawienie latarni oświetlenia SAL T1 z oprawami sodowymi SGS 103/100 w szt. 15, - przestawienie latarni oświetlenia ulicznego oraz latarni ciągu pieszych przy ul. Św. Antoniego. 13) Przebudowa linii kablowych NN kolidujących z projektowaną ulicą) 14) Przebudowa istniejącej stacji transformatorowej (kolidującej z projektowaną ulicą i wynikająca z warunków przyłącza do sieci oświetlenia ulicznego). 15) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 3. Podstawowe parametry i wielkości: Zadanie pn. Budowa ul. Bibliotecznej (nazwa projektowa) w Tomaszowie Mazowieckim dotyczy budowy drogi gminnej o klasie D, kategorii obciążenia ruchem KR1, o długości 350,6 mb i następującej charakterystyce: - jezdnia szerokości 6 mb o nawierzchni z betonu asfaltowego z dwustronnym spadkiem poprzecznym 2%, - chodnik szerokości 2 mb z kostki betonowej szarej po jednej stronie jezdni (w rejonie włączenia drogi w istniejące odcinki ulic: Prof. Seweryna i Bohaterów 14 Brygady projektuje się odcinek chodnika obustronnego), - parking z kostki betonowej czerwonej, ilość miejsc postojowych 38+2 (38 miejsc o wymiarach 5,0x2,5 m i 2 miejsca o wymiarach 5,0x3,6 m przeznaczone dla osób niepełnosprawnych), - odwodnienie jezdni powierzchniowe poprzez wpusty deszczowe oraz kratki liniowe, - kanalizacja deszczowa z rur PCV i żelbetowych ?400 w dwóch odcinkach o długości 154,2 mb i 110,6 mb (razem 264,8 mb) wyprowadzona do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. św. Antoniego i ul. Bohaterów 14 Brygady, - kanalizacja sanitarna z rur kamionkowych glazurowanych ?200 w dwóch odcinkach i wprowadzona do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ul. św. Antoniego i ul. Prof. Seweryna, - wodociąg z rur PE zasilany z istniejących wodociągów ?100 w ul. św. Antoniego i ul. Prof. Seweryna, z armaturą odcinającą i przeciwpożarową żeliwną - 2 hydranty nadziemne ?80, - oświetlenie uliczne: 15 szt. latarni nowych i 1 szt. do przestawienia, długość przewodów elektrycznych 420 mb, - usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami: ciepłowniczą, elektroenergetyczną eNN, napowietrzną linią energetyczną, teletechniczną, - rozbiórka istniejących budynków mieszkalnych, gospodarczych oraz innych (9 szt.) zlokalizowanych w pasie projektowanej ulicy, Bilans terenu: - powierzchnia zabudowy 4.008,77 m2, - powierzchnia jezdni 2.182,98 m2, - powierzchnia chodników 749,20 m2, - powierzchnia zjazdów 108,89 m2, - powierzchnia parkingów 842,89 m2, - powierzchnia biologicznie czynna 1.455,06 m2, - powierzchnia zajęcia działek w celu wykonania robót 2.634,52 m2. 4. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace niezbędne do wykonania zadania min.: 1) wykonanie i utrzymanie przejazdów oraz tymczasowego oznakowania; 2) dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp., niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów; 3) koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem; 4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 5) koszty doprowadzenia i utrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 7) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 8) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych; 9) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 11) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 12) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 13) przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego (Użytkownika) w zakresie obsługi i eksploatacji obiektów wraz z urządzeniami i instalacjami; 14) naprawy ewentualnych uszkodzeń nad i podziemnych, punktów poligonowych itp. elementów, lub wykonanie odpowiednich zabezpieczeń, pokrycie kosztów ewentualnych wyłączeń linii energetycznych i innych sieci na czas robót; 15) przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików: - po ich ułożeniu, - po wykonaniu warstw podbudowy (przed ułożeniem nawierzchni) oraz dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów należy wycenić wraz z ceną ich inspekcji); 16) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy i przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie; 17) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót - najpóźniej w dniu odbioru; 18) udzielenie wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczaniu inwestycji; 19) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby; 20) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej w 4 egzemplarzach, geodezyjne wytyczenie i dokumentację geodezyjną powykonawczą w 4 egzemplarzach zatwierdzoną przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 4 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, książkę obmiaru, rozliczenie końcowe, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 21) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach