Przetargi.pl
Budowa ul. Armii Ludowej w Sierpcu wraz z kanalizacją deszczową

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 09200 Sierpc, ul. Piastowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Piastowska
    09200 Sierpc, woj. mazowieckie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Armii Ludowej w Sierpcu wraz z kanalizacją deszczową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest 1). wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej w warstwach, szerokościach i przekrojach określonych w dokumentacji technicznej, od zakończenia zakresu na ul. Powstańców około 100 mb – powierzchni około 560 m2 2). wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami ulicznymi, 3). wykonanie chodników i zjazdów oraz terenów zielonych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, 4). wycinka kolidujących drzew z wywiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 7 km 5). rozbiórka kolidującego ogrodzenia betonowego z metalowymi przęsłami drzew z wywiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 7 km 2. Zamawiający informuję, iż wskazane w dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ, przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie stanowią preferencji Zamawiającego. 3. Po wykonaniu inwestycji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację na nośniku zewnętrznym w formacie .dxf lub .dwg (AutoCad 2004) w obowiązującym układzie współrzędnych 2000 4. Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż w ramach wykonywanych robót budowlanych, przed ich rozpoczęciem, Wykonawca jest zobligowany przygotować i uzyskać od Zamawiającego opinię projektu tymczasowej organizacji ruchu. 5. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 1) Projekt zagospodarowania terenu 2) Projekty budowalne i wykonawcze poszczególnych branż oraz Projekt Stałej Organizacji Ruchu 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231110-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach