Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
- Data zamieszczenia: 2019-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
Skwer Niepodległości 2
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ul. A. Asnyka na odcinku od ulicy W. Łukasińskiego do ulicy I. Paderewskiego w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Budowa ulicy A. Asnyka na odcinku od ulicy W. Łukasińskiego do ulicy I. Paderewskiego w Siedlcach”. 2. Zakres zamówienia: I. Roboty ogólnobudowlane w tym: 1) Obsługa geodezyjna w zakresie wykonywanych robót wraz z inwentaryzacją powykonawczą 2) Roboty drogowe: - budowa jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. - budowa chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - budowa zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego 3) Roboty sanitarne: - budowa kanalizacji deszczowej ze studniami rewizyjnymi i wpustami kanał z rur PCV Ø 250 mm kanał z rur PCV Ø 200 mm 4) Roboty elektryczne: - demontaż istniejących opraw z wysięgnikami - budowa kablowej linii oświetleniowej, - montaż stanowisk słupowych z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi 5) Zagospodarowanie zielenią pasa drogowego 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne przy robotach ogólnobudowlanych podczas realizacji niniejszego zamówienia, tj.: a) układanie nawierzchni drogowych, b) układanie sieci kanalizacji deszczowej c) układanie linii kablowej oraz demontaż i ustawianie słupów oświetleniowych Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. –Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze. zm.), z wyłączeniem osób kierujących budową i robotami budowlanymi, osób wykonujących obsługę geodezyjną. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz zawierające podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3. czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. 9. Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektami budowlanymi i warunkami technicznymi. 10. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zarządcy Drogi projekt czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez Wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu. 11. Regulację włazów studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wpustów deszczowych wykonać na zaprawach szybkowiążących a w przypadku zasów wodociągowych zamontować nowe osłony z rur PCV o średnicy 160 mm. 12. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 08.08.2019r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Budowa ul. A. Asnyka na odcinku od ulicy W. Łukasińskiego do ulicy I. Paderewskiego w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej nr 290420W w miejscowości Nowy Podleck etap 2”
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa drogi w miejscowości Parlin
Dodano: 2024-03-12 - „Przebudowa drogi gminnej nr 290420W w miejscowości Nowy Podleck etap 2”
Dodano: 2024-02-08 - Rozbudowa drogi gminnej ulicy Ostródzkiej polegająca na budowie ciągu pieszego wzdłuż ul. Ostródzkiej
Dodano: 2023-11-17 - Przebudowa drogi w miejscowości Sielec
Dodano: 2023-09-21 - Przebudowa dróg wewnętrznych dochodzących do ul. Polnej w Czerwińsku nad Wisłą
Dodano: 2023-09-05 - Przebudowa drogi w miejscowości Sielec
Dodano: 2023-09-05 - Remont drogi gminnej nr 300216W w miejscowości Goławin oraz drogi gminnej nr 300224W w miejscowości Janikowo
Dodano: 2023-09-04 - Rozbudowa drogi gminnej ul. Błotna w miejscowości Jaktorów na odcinku od ul. Ostatniego Tura do ul. Łąkowej (od km. proj. 0+000,00 do km proj. 0+782,79) gm. Jaktorów pow. Grodziski
Dodano: 2023-05-23 - Rozbudowa drogi gminnej ul. Błotna w miejscowości Jaktorów na odcinku od ul. Ostatniego Tura do ul.Łąkowej (od km. proj. 0+000,00 do km proj. 0+782,79) gm. Jaktorów pow. Grodziski
Dodano: 2023-05-12