Przetargi.pl
Budowa układu komunikacyjnego wraz z zatoką autobusową na skrzyżowaniu al. M. B. Fatimskiej i ul. Słonecznej w Tarnowie

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100; 6883101 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100; 6883101, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa układu komunikacyjnego wraz z zatoką autobusową na skrzyżowaniu al. M. B. Fatimskiej i ul. Słonecznej w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegającego na: a) opracowaniu dokumentacji projektowej koniecznej do uzyskania prawomocnej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz b) wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. Budowa układu komunikacyjnego wraz z zatoką autobusową na skrzyżowaniu al. M. B. Fatimskiej i ul. Słonecznej w Tarnowie. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 2.1. w ramach zadania zaprojektuj: a) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót wymagających pozwolenia na budowę, b) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót (Uwaga: nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia obiektu dla ruchu pojazdów i pieszych - należy zapewnić dostęp do budynków i podmiotów gospodarczych działających przy al. M. B. Fatimskiej) oraz projektu docelowej organizacji ruchu, c) uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie Delegatura w Tarnowie na realizację zadania, d) uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów typu: warunki techniczne, uzgodnienia, opinie, sprawdzenia, decyzje, itp., w tym decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, decyzji pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych, przy czym koszty uzyskania uzgodnień, opinii, sprawdzeń, decyzji ponosi Wykonawca. Do występowania w imieniu Zamawiającego udzielone zostanie pełnomocnictwo, e) zapewnienie nadzoru autorskiego. 2.2. w ramach zadania wybuduj - wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych decyzji i zezwoleń administracyjnych oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym: a) roboty przygotowawcze, b) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, c) wycinka drzew i krzewów oraz ewentualne nasadzenia drzew zgodnie z wydaną decyzją wycinki drzew, d) budowa dodatkowego pasa do skrętu w prawo o nawierzchni z betonu asfaltowego, e) budowa i przebudowa zatok autobusowych, f) przebudowa chodników, g) rozbiórka i budowa ogrodzeń, h) wykonanie elementów małej architektury i wyposażenia ulicy w urządzenia BRD, i) przebudowa odwodnienia, j) przebudowa oświetlenia drogowego, k) wykonanie przewiertu sterowanego pod jezdnią al. M. B Fatimskiej w celu umożliwienia oświetlenia zatoki autobusowej po stronie przeciwnej, l) przebudowa i/lub zabezpieczenie istniejących sieci podziemnych i naziemnych na warunkach wydanych przez gestorów sieci, m) uporządkowanie placu budowy, n) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji, o) innych wynikających z dokumentacji projektowej, p) wykonanie dokumentacji fotograficznej wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności robót zanikających, q) sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów potrzebnych do zmiany w ewidencji gruntów użytku oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków w zakresie wyburzeń, r) sporządzenie harmonogramu finansowo-rzeczowego, s) zapewnienie dojazdu do obiektów handlowo-usługowych, t) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych, u) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego obiektów budowlanych na dzień wydania decyzji ZRID przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami. Rodzaje i ilości robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie przygotowywania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie rękojmi na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zdik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach