Przetargi.pl
Budowa ujęcia wody w Musułach

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabiawolaakcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ujęcia wody w Musułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty: 2.1. Wykonanie otworu studziennego o głębokości około 95 m wraz z materiałami i próbnym pompowaniem, systemem mechaniczno-udarowym. 2.2. Wykonanie typowej obudowy podziemnego ujęcia wody - z samowypływem lub bez - wybór obudowy z armaturą po odwierceniu studni. Montaż głowicy studni głębinowej orurowanie o średnicy DN 124 mm Montaż kompletnej armatury - manometr, wodomierz, przepustnica zwrotna, przepustnica zaporowa Instalacja pompy głębinowej o wydajności Q=50 m?/h mocy 11,0 kW na rurach tłocznych stalowych, ocynkowanych DN 125 2.3. Wytyczenie trasy przewodu tłocznego. Wykonanie przewodu tłocznego wody surowej ze studni nr 4 do SUW w Musułach Montaż uzbrojenia na sieci rozdzielczej Skrzyżowanie przewodu tłocznego z przeszkodami z kablem telefonicznym i energetycznym, z przewodem kanalizacyjnym i przewodem wodociągowym Montaż przewodów wodociągowych Wykonanie próby ciśnienia, płukanie i dezynfekcja sieci wodociągowej 2.4. Ogrodzenie działki nr ewidencyjny 148/5 na której będzie zlokalizowana studnia nr 4 Wykonanie wewnętrznej drogi dojazdowej o szerokości 3,5 m umożliwiającej dojazd do studni nr 4 Wykonanie trawnika wokół studni nr 4 2.5. Wykonanie przyłącza energetycznego kablowego zasilającego studnię głębinową nr 4 zgodnie z warunkami przyłączenia Nr 1421/RE02/2009 dla V grupy przyłączeniowej do sieci elektroenergetycznej rozdzielczej o napięciu znamionowym 230/400V należącej do przedsiębiorstwa energetycznego PGE Dystrybucja Łódź-Teren S.A. w Łodzi Przedmiot i zakres zamówienia określa Dokumentacja projektowa oraz załączone postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwa podobne zamówienia. Za podobne zamówienie uznaje się wykonanie studni głębinowej wraz z robotami towarzyszącymi o wartości min. 250.000 zł brutto. dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń wodociągowych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi - udokumentują uprawnienia i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi - udokumentują uprawnienia budowlane i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. 1 osobą(geolog) posiadającą uprawnienia do prowadzenia nadzoru geologicznego. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie: posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł, 1.4II. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą , 2. jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. IV. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, (oryginał do wglądu w dniu podpisywania umowy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Wykaz wykonanych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością według wzoru ustalonego w załączniku nr 6. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru ustalonego w załączniku 7, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia budowlane kierownika budowy- udokumentują uprawnienia zawodowe i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego oraz osób wymaganych w rozdz. V pkt 1.2. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 5 . 8) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 4. 9) Do oferty należy załączyć również: 1.1. wypełniony wzór formularza ofertowego wraz z załącznikami według wzorów ustalonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2. Kosztorysy ofertowe - ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Kosztorys ofertowy nie będzie jednak podlegał ocenie na etapie oceny ofert. 1.3. Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia opracowany na okres wykonania robót. 1.4. Oświadczenia: O okresie gwarancji jakości na wykonane roboty - 36 miesięcy licząc od przekazania obiektu do użytkowania. O uporządkowaniu terenu po zakończeniu robot. O sporządzeniu dokumentacji powykonawczej. O wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności i uzyskaniu wymaganych dokumentów w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej zasoby. O ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej. O zaakceptowaniu warunków zapłaty. UWAGA ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności jak przedstawia pkt 1.4 A. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: A.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. A B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: B.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. B.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1, 7 i 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem C.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,potwirdzone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach