Przetargi.pl
Budowa ujęć wody, budowa i remont odcinków sieci wodociągowej, budowa lokalnej oczyszczalni ścieków i odcinków sieci kanalizacji w Gminie Radków - etap 1 – z podziałem na części.

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-420 Radków, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 74 873 50 00
  • Data zamieszczenia: 2022-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    Rynek 1
    57-420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. +48 74 873 50 00
    REGON: 890718159
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ujęć wody, budowa i remont odcinków sieci wodociągowej, budowa lokalnej oczyszczalni ścieków i odcinków sieci kanalizacji w Gminie Radków - etap 1 – z podziałem na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część nr 1. Budowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w Ratnie Górnym.1) Zakres prac obejmuje budowę ujęcia wody pitnej, stacji uzdatniania wody oraz wykonanie sieci wodociągowej. Ujęcie wRatnie Górnym, wykorzystujące zasoby wód podziemnych części zlewni potoku Posna (Nysy Kłodzkiej), zostanie wykonanena wypływie źródlanym. Obudowa ujęcia – komora, będzie wykonana z kręgów betonowych perforowanych o średnicy 1,50m z zasypem żwirem płukanym o miąższości 0,6 m wokół ścian komory i warstwą 0,5 m w dnie, posadowiona na głębokości1 metra poniżej terenu. Obudowę ujęcia wyprowadzono 0,5 m nad powierzchnię gruntu i wyposażono w przelew orazzamykaną na kłódkę klapę włazu. Ujęta woda rurociągiem grawitacyjnym PCV o średnicy 250 mm doprowadzana będzie dozbiornika wody surowej przed Stacją Uzdatniania Wody. Następnie uzdatniona woda rurociągiem PE Ø 160 mmdoprowadzana będzie do istniejącej gminnej sieci wodociągowej.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz STWiORB - stanowiące załączniki doSWZ.2. Wykonawca winien zapoznać się z całym projektem i STWiORB, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżności dotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycjiokreślonej w ofercie. Przedmiary robót stanowią element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawcawinien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiekwątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonegoUmową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w STWiORBoraz w projekcie. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz InspektoraNadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiastpowiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty idostarczone materiały będą zgodne z Dokumentacja Przetargową i STWiORB. Dane określone w DokumentacjiPrzetargowej i w STWiORB będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramachokreślonego przedziału tolerancji.2.1. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ichspełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jakoniezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.2.2. Kosztem Wykonawcy jest także:1) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawobudowlane;2) sporządzenie dokumentacji geodezyjno – powykonawczej;3) nadzór archeologiczny, w zakresie robót ziemnych.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placubudowy, zaplecza budowy (np. naprawy, woda, energia elektryczna, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.).3.1. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszegozapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzinmiejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się zdokumentacją techniczną.3.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty,specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podaneniektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane wszczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy,parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżąokreślonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzecjakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumiewymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanieprzykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunkudo określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakterprzykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych,co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrachlub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiałylub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówieniazostał opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej isystemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym.4. Gwarancja rękojmia.1) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji irękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.2) Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 doSWZ3) Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.5. Wizja lokalna.Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót orazwarunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza sięmożliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.Część nr 2. Przebudowa stacji uzdatniania wody w Karłowie.1) Zakres prac obejmuje: przebudowę istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Karłów polegająca na rozbiórceistniejącego budynku podziemnego i postawienie nowego budynku kontenerowego stacji uzdatniania wody wraz z budowąnowego zbiornika wody wraz z przebudową instalacji zewnętrznych wod-kan oraz wykonanie odwiertu. Na terenie w/w stacjiw związku z planowaną budową nowego odwiertu dopasowanego do aktualnych potrzeb miejscowości oraz koniecznościąuzdatnienia jej oraz dopasowaniem do aktualnych przepisów bhp i sanitarno-higienicznych w tym zakresie. Obszar podplanowaną przebudową zlokalizowany jest na działce nr 155 obręb Karłów, której właścicielem jest Gmina Radków.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz STWiORB - stanowiące załączniki doSWZ.2. Wykonawca winien zapoznać się z całym projektem i STWiORB, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżnościdotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycjiokreślonej w ofercie. Przedmiary robót stanowią element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawcawinien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiekwątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonegoUmową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w STWiORBoraz w projekcie. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz InspektoraNadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiastpowiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty idostarczone materiały będą zgodne z Dokumentacja Przetargową i STWiORB. Dane określone w DokumentacjiPrzetargowej i w STWiORB będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramachokreślonego przedziału tolerancji.2.1. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ichspełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jakoniezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.2.2. Kosztem Wykonawcy jest także:1) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawobudowlane;2) sporządzenie dokumentacji geodezyjno – powykonawczej;3) spełnienie wymogów zawartych w Decyzji Starosty Kłodzkiego zatwierdzającej projekt robót geologicznych na wykonanieotworu awaryjnego Ka – 1a w Karłowie dz. nr 155.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placubudowy, zaplecza budowy (np. naprawy, woda, energia elektryczna, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.).3.1. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszegozapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzinmiejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się zdokumentacją techniczną.3.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty,specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podaneniektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane wszczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy,parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżąokreślonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzecjakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumiewymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanieprzykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunkudo określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakterprzykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych,co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrachlub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiałylub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówieniazostał opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej isystemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym.4. Gwarancja rękojmia.1) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji irękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.2) Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 doSWZ.3) Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.5. Wizja lokalna.Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót orazwarunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza sięmożliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.Część nr 3. Budowa pompowni wody wraz ze zbiornikiem oraz siecią wodociągową w Pasterce.1) Zakres prac obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przepompownią wody, zbiornikiem do magazynowania wodyoraz wykonaniem odwiertu w Pasterce. Dla zapewnienia ciągłości dostaw wody dla miejscowości Pasterka zaprojektowano pompownię wody wraz ze zbiornikiem magazynującym wodę. Zaprojektowano budynek kontenerowy o konstrukcji stalowejoraz zbiornik o konstrukcji stalowej, którego podstawę stanowić będzie okrąg o średnicy 3,8m i wysokości 4,92m opojemności 50m3.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz STWiORB - stanowiące załączniki doSWZ.2. Wykonawca winien zapoznać się z całym projektem i STWiORB, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżnościdotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycjiokreślonej w ofercie. Przedmiary robót stanowią element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawcawinien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiekwątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonegoUmową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w STWiORBoraz w projekcie. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz InspektoraNadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiastpowiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty idostarczone materiały będą zgodne z Dokumentacja Przetargową i STWiORB. Dane określone w DokumentacjiPrzetargowej i w STWiORB będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramachokreślonego przedziału tolerancji.2.1. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ichspełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jakoniezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.2.2. Kosztem Wykonawcy jest także:1) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawobudowlane;2) sporządzenie dokumentacji geodezyjno – powykonawczej;3) spełnienie wymogów zawartych w Decyzji Starosty Kłodzkiego zatwierdzającej projekt robót geologicznych naposzukiwanie i rozpoznawanie zwykłych wód podziemnych na potrzeby budowy ujęcia wody w miejscowości Pasterka.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placubudowy, zaplecza budowy (np. naprawy, woda, energia elektryczna, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.).3.1. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszegozapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzinmiejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się zdokumentacją techniczną.3.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty,specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podaneniektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane wszczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy,parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżąokreślonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzecjakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumiewymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanieprzykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunkudo określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakterprzykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych,co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrachlub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiałylub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówieniazostał opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej isystemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym.4. Gwarancja rękojmia.1) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji irękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.2) Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 doSWZ.3) Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.5. Wizja lokalna.Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót orazwarunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza sięmożliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach