Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6211675, 6213257 , fax. 022 6297196
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
ul. Kruczkowskiego 3 3
00-380 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6211675, 6213257, fax. 022 6297196
REGON: 01330574900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa tymczasowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Nowakowskiego i Poniatowskiego (dr. woj. nr 720) w Błoniu - nr postępowania 080/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa tymczasowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Nowakowskiego i Poniatowskiego (dr. woj. nr 720) w Błoniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot Zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł netto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, tj. min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej. Wyżej wymienione osoby powinny należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wskazane osoby powinny wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego Zamówienia. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę : 100 000,00 zł Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch Zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. zał. nr 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zał. nr 6. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, zał. nr 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 8. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana istniejących opraw oświetlenia wewnętrznego na oprawy oświetleniowe w technologii LED dla trzech kondygnacji w budynkach A i B oraz w pomieszczeniach warsztatowych Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie przy alei XX - lecia 12 w ramach projektu: Działania energooszczędne w budynkach użyteczności publicznej należących do Powiatu Sochaczewskiego, znajdujących się w Sochaczewie, Giżycach i Teresinie - współfinansowanego ze środków NFOŚiGW
Dodano: 2015-05-27 - ZAMIANA OŚWIETLENIA ŚWIETLÓWKOWEGO, METALOHALOGENKOWEGO, ŻAROWEGO NA OŚWIETLENIE ZE ŹRÓDŁAMI ŚWIATŁA LED
Dodano: 2015-03-27 - Wymiana istniejących opraw oświetlenia wewnętrznego na oprawy oświetleniowe w technologii LED dla trzech kondygnacji w budynkach A i B oraz w pomieszczeniach warsztatowych Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie przy alei XX - lecia 12 w ramach projektu: Działania energooszczędne w budynkach użyteczności publicznej należących do Powiatu Sochaczewskiego, znajdujących się w Sochaczewie, Giżycach i Teresinie - współfinansowanego ze środków NFOŚiGW
Dodano: 2015-03-20 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego - awaryjnego w budynku przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie
Dodano: 2014-09-26 - Budowa oświetlenia ulic: Dojazdowej w Skrzeszewie oraz Mickiewicza i Dolnej w Kałuszynie
Dodano: 2014-08-08 - Projekt i budowa oświetlenia drogowego na w. Mszczonów przy trasie drogi krajowej nr 8 realizowana w ramach zadania Rozbudowa drogi krajowej nr 8 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku granica województwa mazowieckiego/łódzkiego - Radziejowice
Dodano: 2014-06-20 - REMONT OŚWIETLENIA ULIC: ZGODY (ODC. UL. JASNA - UL. CHMIELNA); JASNEJ (ODC. UL. H. SIENKIEWICZA - UL. PRZESKOK); SZPITALNEJ (ODC. UL. G. BODUENA - UL. CHMIELNA) W WARSZAWIE
Dodano: 2014-03-12 - Wykonanie wymiany oświetlenia w budynkach: Miejskim Przedszkolu nr 3, Miejskim Przedszkolu nr 1, Miejskim Przedszkolu nr 4 oraz Gimnazjum nr 1 w Sochaczewie w ramach zadania inwestycyjnego Oszczędność energii w budynkach użyteczności publicznej miasta Sochaczew
Dodano: 2012-10-03 - Wykonanie oświetlenia ul. Promiennej i ul. Księżycowej w Chotomowie.
Dodano: 2010-06-29 - Roboty remontowe w branży budowlanej i elektrycznej
Dodano: 2009-11-02