Przetargi.pl
Budowa tymczasowego parkingu przy ulicy Kazimierza Wielkiego w Stargardzie - etap I.

Gmina Miasto Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, ul. Stefana Czarnieckiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 784 881 , fax. 915 784 889
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard
    ul. Stefana Czarnieckiego 17
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 784 881, fax. 915 784 889
    REGON: 59191700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tymczasowego parkingu przy ulicy Kazimierza Wielkiego w Stargardzie - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa tymczasowego parkingu przy ulicy Kazimierza Wielkiego w Stargardzie - etap I. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową tymczasowego parkingu przy ulicy Kazimierza Wielkiego w Stargardzie - etap I, w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą m.in.: a) roboty rozbiórkowe, b) budowa miejsc parkingowych, jezdni manewrowych i wjazdu od ul. Kazimierza Wielkiego, c) oświetlenie terenu, d) elementy odwodnienia terenu, e) wycinka zieleni, f) inne roboty ujęte w przedmiarach robót i projekcie budowlanym, oraz g) wszelkie inne, nie wymienione powyżej, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót. Przedmiotem zamówienia objęte są również roboty ujęte w dokumentacji projektowej a pominięte w przedmiarze robót; 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych, uwarunkowań związanych z dostępnością materiałów (urządzeń) lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej – pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania; 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu); 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez projekty budowlane, specyfikacje techniczne (ST) oraz przedmiary robót, 2) przedmiotem zamówienia objęty jest jedynie zakres robót związany z etapem pierwszym, ujęty w wyodrębnionym przedmiarze robót Dokumentacja projektowa obrazuje szerszy, docelowy kształt zagospodarowania terenu; 3) po uwzględnieniu wytycznych Konserwatora zabytków pozyskanych po wykonaniu dokumentacji projekt uległ nieznacznym zmianom, które będą opisane w oddzielnej notatce; 4) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego; 5) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) – załącznik nr 3 do SIWZ; 6) jeżeli postanowienia ST w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót – zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiary robót; 7) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST – zastosowanie mają ustalenia SIWZ; 8) Wykonawca nie będzie zobowiązany do opracowania PZJ, o którym mowa w ST. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej ~2000 m2; 2) ~70 miejsc parkingowych, 3) oświetlenie - 4 słupy oświetleniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223300-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 8 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach