Przetargi.pl
Budowa tymczasowego chodnika na ul. Holenderskiej w Koszalinie - w ramach zadania inwestycyjnego Osiedle Unii Europejskiej – drogi – ul. Holenderska (chodnik)

Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3488600, 94 3488654 , fax. 94 3488625
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
    Rynek Staromiejski 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3488600, 94 3488654, fax. 94 3488625
    REGON: 330920802
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tymczasowego chodnika na ul. Holenderskiej w Koszalinie - w ramach zadania inwestycyjnego Osiedle Unii Europejskiej – drogi – ul. Holenderska (chodnik)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy: 1. Branża drogowa 1) budowa tymczasowego chodnika na ul. Holenderskiej na odcinku od ulicy Brytyjskiej do ulicy Francuskiej na osiedlu „Unii Europejskiej” - długość chodnika: 745,90 m - szerokość chodnika: 2,00 m ( 1,5 m płyty drogowe + 0,5 m kruszywo łamane) 2) budowa peronów przystankowych, 3) budowa przejść dla pieszych, 4) Oznakowanie na czas budowy, 5) Wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego. 6) Regulacja pionowa studzienek kanałowych i zaworów. konstrukcja: chodnik: - warstwa ścieralna – płyty drogowe pełne 300x150x15 (kruszywo łamane 0/31,5mm), - podsypka piaskowa 0/2 gr. 20 cm 2. Zieleń 1) Czyszczenie terenu w obrębie pasa drogowego, 2) Obsiane trawą na warstwie humusu gr. 5 cm pasa drogowego pomiędzy jezdnią a chodnikiem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym oraz użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi – zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: • W zakresie regulacji studzienek, kratek ściekowych i włazów kanałowych, które należy regulować pierścieniami z tworzyw sztucznych należy przewidzieć możliwość wystąpienia konieczności korekty wysokości istniejących studni poprzez usunięcie podcięcie lub dobudowanie kręgów do wymaganej rzędnej. • Materiał z rozbiórki nadający się do ponownego wykorzystania należy oczyścić, wywieźć i przekazać protokołem zdawczo-odbiorczym na bazę Zarządu Dróg Miejskich w Koszalinie (ul. Przemysłowa), natomiast materiał nie nadający się do wykorzystania (odpad z procesu budowlanego) należy wywieźć na wysypisko odpadów w Sianowie lub inne miejsce uzgodnione na piśmie z właścicielem terenu posiadającego zgodę właściwego organu na składowanie odpadów. Gospodarkę odpadami prowadzić należy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz. U. z 2013r. 21) Dokumenty stwierdzające składowanie odpadów są wymaganymi dokumentami odbiorowymi. Z materiału pozyskanego z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest rozliczyć się z Zamawiającym. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II niniejszej SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100) 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 41 1140 1137 0000 2444 4400 1003 z dopiskiem: BUDOWA TYMCZASOWEGO CHODNIKA NA UL. HOLENDERSKIEJ W KOSZALINIE - w ramach zadania inwestycyjnego „OSIEDLE UNII EUROPEJSKIEJ – DROGI – UL. HOLENDERSKA (chodnik)”- WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN : PL41114011370000244444001003 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 - 7, 75-007 Koszalin a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA!: Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach