Przetargi.pl
Budowa tunelu pod torami PKP na przedłużeniu ulicy Kilińskiego do ulicy Składowej w Siedlcach - opracowanie dokumentacji projektowej

Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6430785 , fax. 25 6430718
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 6430785, fax. 25 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tunelu pod torami PKP na przedłużeniu ulicy Kilińskiego do ulicy Składowej w Siedlcach - opracowanie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa tunelu pod torami PKP na przedłużeniu ulicy Kilińskiego do ulicy Składowej w Siedlcach w zakresie niezbędnym do uzyskania wymaganych przepisami odrębnymi zgód i zezwoleń na realizację robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1.Zadanie inwestycje pn.: Budowa tunelu pod torami PKP na przedłużeniu ulicy Kilińskiego do ulicy Składowej w Siedlcach realizowane jest w Porozumieniu z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jako część składowa realizowanego przez PKP PLK S.A. zadania inwestycyjnego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla LCS Łuków - stacja Siedlce, Łuków i Międzyrzec Podlaski (pełen zakres robót) oraz odcinki szlakowe (tylko system sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacja) w ramach projektu POliŚ 7.1-9.1 Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce - Terespol Etap II dofinansowanego ze środków zewnętrznych. 2.W ramach zawartego Porozumienia PKP PLK opracuje projekt i wykona skrzynię tunelu na terenie kolejowym zgodnie z zawartym Porozumieniem §4 ust.4. 3.Miasto Siedlce opracowało koncepcję układu drogowego związanego z budową tunelu na przedłużeniu ulicy Kilińskiego w Siedlcach, która stanowi załącznik do postępowania i którą należy traktować pomocniczo. 4.W rejonie projektowanego tunelu drogowego uchwalono miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego pn.: - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. 3-go Maja w Siedlcach - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Wojska Polskiego I. Wytyczne dotyczące części projektowej 1.Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej niezbędnej do realizacji zamierzenia inwestycyjnego pn.: Budowa tunelu pod torami PKP na przedłużeniu ulicy Kilińskiego do ulicy Składowej w Siedlcach. 2.Zakres dokumentacji obejmuje opracowanie: 2.1.TOM I - dokumentacji budowlano - wykonawczej dojazdów do tunelu od strony ulicy Kilińskiego i Składowej wraz z uzbrojeniem skrzyni tunelu i rozwiązaniem skrzyżowania wyjazdu z tunelu z ulicą Składową w zakresie: Etap I - opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 - wykonanie niezbędnych badań i pomiarów, a)badania ruchu wraz z prognozą b)badania gruntu (odwierty geologiczne) - opracowanie koncepcji układu drogowego i rozwiązania wysokościowego - 4 egz. Etap II - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych ścian szczelnych i murów oporowych zabezpieczających wyjazdy z tunelu - 8 egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych branży drogowej - 8 egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych odwodnienia w zakresie kanalizacji deszczowej i systemu drenów - 8 egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych oświetlenia ulicznego - 8 egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych oświetlenia skrzyni tunelu - 8 egz. - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego zatok postojowych - 8 egz. - opracowanie projektu zagospodarowania zieleni wraz z projektem wycinki i nasadzeń - 8egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych rozwiązania kolizji z infrastrukturą techniczną zlokalizowaną w pasie drogowym kolidującej z nowym układem drogowym po 8 egz. - opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż po 4 egz. - opracowanie przedmiaru robót dla każdej z branż po 2 egz. - opracowanie kosztorysów dla każdej z branży po 2 egz. - opracowanie stałej organizacji ruchu - 4 egz. 2.2.TOM II - opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej zapewnienia ciągłości przejazdu ulicy Kolejowej w Siedlcach nad wyjazdem z tunelu na wysokości ulicy Kilińskiego w Siedlcach w zakresie: - opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych branży drogowej (wykonania płyty mostowej nad dojazdem do tunelu w ciągu ulicy Kolejowej) 8 egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych odwodnienia 8 egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych oświetlenia ulicznego 8 egz. - opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż po 4 egz. - opracowanie stałej organizacji ruchu 4 egz. - opracowanie kosztorysów dla każdej z branży po 2 egz. - opracowanie przedmiaru robót dla każdej z branż po 2 egz Dokumentacja techniczna zapewnienia ciągłości przejazdu ulicy Kolejowej nad dojazdem do tunelu od strony ulicy Kilińskiego powinna być powiązana z dokumentacją dojazdów do tunelu. Zamawiający przewiduje realizację robót w odrębnym terminie. 2.3.TOM III - opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej dojścia i dojazdu przez działkę nr 121-1/102 łączącego projektowany odcinek ulicy łączącej II Etap Wewnętrznej Obwodnicy Miasta Siedlce z ulicą Składową w Siedlcach z działką PKP nr 121-1/123 na której zlokalizowane będzie przejście podziemne dla pieszych w zakresie: - opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych branży drogowej 8 egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych odwodnienia w zakresie kanalizacji deszczowej i systemu drenów 8 egz. - opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż po 4 egz. - opracowanie przedmiaru robót dla każdej z branż po 2 egz. - opracowanie kosztorysów dla każdej z branży po 2 egz. - opracowanie stałej organizacji ruchu 4 egz. - opracowanie projektów budowlano - wykonawczych rozwiązania kolizji z infrastrukturą techniczną kolidującą z nowym układem po 8 egz. Dodatkowo przy projektowaniu należy uwzględnić między innymi: - przewody i kable umieszczone w obiektach inżynierskich powinny mieć cechę nierozprzestrzeniania ognia - konstrukcja tunelu oraz stropu lub ścian rozdzielająca jego nawy powinna posiadać odporność ogniową w zakresie nośności ogniowej R nie mniejszą niż R 240 - kanalizacja deszczowa w tunelu powinna umożliwiać szybkie przejęcie cieczy łatwopalnych i trujących z uszkodzonych zbiorników służących do przewozu towarów niebezpiecznych i odprowadzenie ich do specjalnych zbiorników umieszczonych poza obiektem. Kanalizacja ta powinna zapobiec rozprzestrzenianiu się pożaru - Zapewnienie skutecznej wentylacji grawitacyjnej tunelu - Zapewnienie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego - Zabezpieczenia przed możliwością zalegania gazu LPG stanowiącego źródło zasilania pojazdów samochodowych w zagłębieniach III.Wytyczne w zakresie realizacji: 1.Realizacja powyższego zakresu powinna być wykonana w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz przez osoby posiadające stosowne uprawnienia. 2.Opracowania projektowe realizować zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi: - Warunki techniczne do projektowania branży drogowej. - Warunki techniczne do projektowania branży sanitarnej wydane przez PWiK, - Warunki techniczne do projektowania budowy oświetlenia w załączeniu do przedmiotu zamówienia 3.Przed przystąpieniem do projektowania niezbędna jest wizja w terenie. 4.Przyjęte rozwiązania projektowe winny minimalizować ilość i zakres kolizji z istniejącymi elementami infrastruktury technicznej. Zakres kolizji powinien być uzgodniony z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania projektów budowlanych branż towarzyszących. 5.Dodatkowo zobowiązuje się wykonawcę do opracowania wniosków o wydanie warunków rozwiązania zaistniałych kolizji z infrastrukturą techniczną kolidującą z nowym układem oraz uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych zatwierdzenia dokumentacji i realizacji projektu. 6.Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do: a)Powierzenia funkcji projektantów poszczególnych branż osobom, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w poszczególnych branżach (drogowej, sanitarnej, instalacyjnej itp.). Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zadania wymaga akceptacji Zamawiającego, przy czym zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje co najmniej równoważne z ofertą. b)Ponoszenia odpowiedzialności za działania i zaniechania osób, którym powierzy wykonanie dokumentacji, jak za własne działania lub zaniechania. c)Udostępnienia Opisu Przedmiotu Zamówienia osobom, którym powierzy wykonanie części dokumentacji oraz koordynacji pracy w takim przypadku. Zapewni udział osób, którym powierzył wykonanie części przedmiotu zamówienia w spotkaniach koordynacyjnych. d)Wykorzystania w opracowywanej dokumentacji projektowej najnowszych rozwiązań technologicznych. e)Uzyskania zgody właścicieli posesji na wykonanie odwiertów geologicznych na terenach innych stron trzecich. f)Uzyskania oświadczeń właścicieli terenu o zgodzie na czasowe zajęcie działki pod wykonanie robót związanych z odwiertami geologicznymi. g)Konsultowania z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań. Po otrzymaniu pozytywnej opinii zaproponowanego rozwiązania, Wykonawca umieszcza je w dokumentacji i na Radzie koordynacyjnej prezentuje całokształt. h)Organizowania w trakcie trwania procesu projektowego Rad koordynacyjnych, co najmniej 4 rad w siedzibie Zamawiającego, z udziałem wszystkich kompetentnych jednostek w celu przedstawienia proponowanych rozwiązań projektowych. i)Sporządzania protokołów z Rad koordynacyjnych, a po akceptacji Zamawiającego rozesłania do wszystkich zainteresowanych stron. 7.Zakres i forma opracowanej dokumentacji technicznej musi byś sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami 8.Ilość egzemplarzy dokumentacji do przekazania Zamawiającemu nie uwzględnia egzemplarzy potrzebnych do uzyskania uzgodnień 9.Przekazania wersji elektronicznej dokumentacji spełniającej poniższe wymogi: - każda branża powinna być zapisana do pojedynczego folderu (pliki w formacie PDF) - nazwa pliku/folderu powinna odzwierciedlać temat opracowania - w każdym folderze musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie spis .TXT zawierającym listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych - pliki muszą być zminimalizowane pod względem rozmiaru, jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków technicznych i zdjęć powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych - w celu udostępnienia przez Zamawiającego informacji o przedmiotowym projekcie w systemie informacji publicznej Urzędu Miasta należy również przekazać 1 egzemplarz wersji elektronicznej dokumentacji w formacie CAD, DWG lub DXF w wersji edytowalnej. Ta wersja dokumentacji projektowej powinna zawierać minimum niżej wymienione warstwy tematyczne projektu zapisane w wyżej wskazanych formatach: Geometrię istniejącego i projektowanego układu drogowego, Stałą organizację ruchu, Budowę i przebudowę sieci związanych z obsługa obiektu z rozdzieleniem na poszczególne warstwy, Budowę i przebudowę sieci nie związanych z obsługa obiektu z rozdzieleniem na poszczególne warstwy, Inwentaryzację i zestawienia zieleni i elementów przyrodniczych w obszarze opracowania wraz z oznaczeniem sposobu jego zagospodarowania wynikającego z projektu. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27.06.2013r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 6 600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Budowa tunelu pod torami PKP na przedłużeniu ulicy Kilińskiego do ulicy Składowej w Siedlcach - opracowanie dokumentacji projektowej. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 7:45 do 15:45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach