Przetargi.pl
Budowa tuneli nieogrzewanych - 2 szt

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 20 21 , fax. 46 833 32 28
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 20 21, fax. 46 833 32 28
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa tuneli nieogrzewanych - 2 szt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie 2 szt. tuneli foliowych wraz z wyposażeniem, a w szczególności: - sporządzenie projektu budowlanego, - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji wraz z pozwoleniem na budowę, - sporządzenie projektów wykonawczych i kosztorysu uproszczonego, - kompleksowe wykonanie pełnego zakresu zadania w oparciu o sporządzone projekty. Szczegółowy opis techniczny zadania obejmuje Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie obejmuje fazę projektową oraz fazę wykonawczą i będzie realizowane w trzech niżej opisanych etapach: Etap I 1. Opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i instalacyjnego wraz z projektem zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i niezbędnym do realizacji robót budowlanych - po 6 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie zapisu i PDF. 2. Sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych (we wszystkich branżach) - po 2 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie zapisu i PDF. 3. Sporządzenie kosztorysu uproszczonego - po 2 egzemplarze każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie zapisu i PDF. 4. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (IBIOZ). 5. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. Etap II - 40% wartości robót budowlanych i instalacyjnych Etap III - 60% wartości robót budowlanych i instalacyjnych Etap II i III obejmuje budowę 2 szt. tuneli foliowych nieogrzewanych o wskazanych parametrach lub lepszych: Tunel foliowy nr 1 - szt. 1 do upraw gruntowych lub w substratach na płask (bez instalacji wynoszącej tzn. rynny uprawowe, stoły itp.) papryki, pomidora oraz warzyw liściowych w okresie bezmroźnym III-XI (z możliwością okresowego zainstalowania mobilnej instalacji grzewczej typu nagrzewnica) o wymiarach: - szerokość nawy 9,00 m - długość 30,00 m - wysokość całkowita 4,50 m - wysokość do podciągów poprzecznych 3,00 m - wysokość ścian bocznych 2,50 m - rozstaw przęseł 2 mb - liczba naw 1 szt. - powierzchnia całkowita 270,00 m2 - wytrzymałość na obciążenie wiatrem ok. 100 km/h - obciążenie śniegiem ok. 45 kg/m2 Konstrukcja: - stalowa, wszystkie elementy ocynkowane, - proste ściany boczne, łukowa część dachowa, - na styku odcinka prostego ściany i łuku dachu - rynny stalowe ocynkowane z odprowadzeniami pionowymi, - pokrycie dachu i boków pojedynczą folią antykondensacyjną, stabilizowaną UV (wytrzymałość folii - min. 5 sezonów) o przepuszczalności światła powyżej 90%, dyfuzyjności około 15%, grubości 150 ?m, - ściany szczytowe pokryte poliwęglanem komorowym, - drzwi przesuwne z poliwęglanu (2,5 m wysokości i 3,2 m szerokości), - przęsła tunelu osadzone na stopach betonowych z wpuszczonymi kotwami mocującymi i opaską betonową, - druty uprawowe z naciągami, rozpięte wszerz tunelu, na wysokości ok. 2,5 m (poniżej systemu zwijania siatki przeciwowadziej) w odstępach 1 m, - wietrznik górny: roleta obustronna - indywidualna dla każdej połaci dachowej, oś wietrznika w kalenicy, stopień otwarcia każdej rolety - do 50 % powierzchni dachu, otwieranie rolety niezależne na każdej połaci, roleta poruszająca się płynnie (otwieranie - w kierunku kalenicy), mechanizm zwijania rolety wyposażony w motoreduktory, możliwość automatycznego i manualnego włączania mechanizmu, otwieranie rolety na podstawie danych z komputera klimatycznego, - wietrznik boczny: roleta na obu ścianach, mocowanie rolety w części przyrynnowej, stopień otwarcia każdej rolety - do 100% powierzchni ściany, otwieranie rolety niezależne na każdej połaci, roleta poruszająca się płynnie (otwieranie - w kierunku rynny), mechanizm zwijania rolety wyposażony w motoreduktory, możliwość automatycznego i manualnego włączania mechanizmu. Wyposażenie: - siatka entomologiczna biała (np. SP22 lub SP24 lub równoważna) zabezpieczająca przed migracją szkodników do wnętrza obiektu, wielkość oczek uniemożliwiająca migrację najmniejszych szkodników (wciornastek, przędziorek) - ok. 1mm x 1mm. Siatka zamontowana poziomo poniżej podciągów poprzecznych i pionowo na ścianach bocznych na mechanizmie zwijania/rozwijania typowym dla cieniówki/kurtyny, - system mikrozraszania/zamgławiania, przewody podwieszone na wys. ok. 2,5 m, przewody doprowadzające wodę do mikrozraszaczy, podwieszone na wysokości 2,5 m, mikrozraszacze z wkładką zamgławiającą i antykapaczem, liczba przewodów i mikrozraszaczy oraz zasięg mikrozraszaczy pozwalający na równomierne zamgławianie kubatury tunelu, przyłącze do zaworu czerpalnego w czołowej części tunelu (oddzielne dla każdego tunelu), możliwość automatycznego i manualnego sterowania instalacją, - instalacja nawadniająca naziemna: magistrale doprowadzające wodę do przewodów nawadniających ułożone wzdłuż jednej ściany tunelu, podłączenie każdej magistrali do zaworu czerpalnego w czołowej części tunelu, przewody nawadniające ułożone w poprzek tunelu, 30 linii (po 25 emiterów na każdej), przewody z zaworami odcinającymi dopływ z magistrali, emitery kroplowe typu CNL (bez emisji wody przy niskim ciśnieniu) z bagnetem labiryntowym, - wietrznik górny: roleta obustronna - indywidualna dla każdej połaci dachowej, oś wietrznika w kalenicy, stopień otwarcia każdej rolety - do 50% powierzchni dachu, otwieranie rolety niezależne na każdej połaci, roleta poruszająca się płynnie, mechanizm zwijania rolety wyposażony w motoreduktory, możliwość automatycznego i manualnego włączania mechanizmu, otwieranie rolety na podstawie danych z komputera klimatycznego, - wietrznik boczny: roleta na obu ścianach, oś rolety w części przyrynnowej, stopień otwarcia każdej rolety - do 100% powierzchni ściany, otwieranie rolety niezależne na każdej połaci, roleta poruszająca się płynnie, mechanizm zwijania rolety wyposażony w motoreduktory, możliwość automatycznego i manualnego włączania mechanizmu, - instalacje kablowe - zasilająca, pomiarowa i sterująca, (panele elektryczne obejmujące zabezpieczenia i elementy wykonawcze dla - 2 silników wietrzenia górnego, 2 silników wietrzenia bocznego, silnika mechanizmu siatki przeciwowadziej, silnika wentylatora pionowego), każdy z silników posiada przełącznik umożliwiający obsługę ręczną i sterowanie automatyczne, gniazda elektryczne z zabezpieczeniem przepięciowym, - drzwi przesuwne o wym. 2,50 x 3,20 m z poliwęglanu - 2 szt., - druty uprawowe z naciągami, rozpięte wszerz tunelu, na wysokości ok. 2,5 m (poniżej systemu zwijania siatki przeciwowadziej) w odstępach 1 m, - komputer klimatyczny wspólny dla tunelu nr 1 i nr 2. Tunel foliowy nr 2 - szt. 1 do upraw gruntowych lub w substratach na płask do zamontowania stołów ażurowych lub prostych, mobilnych stelaży pod wielodoniczki. Tunel przystosowany do uprawy w okresie bezmroźnym III-XI (z możliwością okresowego zainstalowania mobilnej instalacji grzewczej typu nagrzewnica) o wymiarach: - szerokość nawy 9,00 m - długość 30,00 m - wysokość całkowita 4,50 m - wysokość do podpory upraw 3,00 m - wysokość ścian bocznych 2,50 m - rozstaw przęseł 2 mb - liczba naw 1 szt. - powierzchnia całkowita 270,00 m2 - wytrzymałość na obciążenie wiatrem ok. 100 km/h - obciążenie śniegiem ok. 45 kg/m2 Konstrukcja: - stalowa, wszystkie elementy ocynkowane, - proste ściany boczne, łukowa część dachowa, - na styku odcinka prostego ściany i łuku dachu - rynny stalowe ocynkowane z odprowadzeniami pionowymi, - pokrycie dachu pojedynczą folią antykondensacyjną, stabilizowaną UV (wytrzymałość folii - min. 5 sezonów) o przepuszczalności światła powyżej 90%, dyfuzyjności około 15%, grubości 150 ?m, - pokrycie boków podwójną folią pompowaną, folią antykondensacyjną, stabilizowaną UV (wytrzymałość folii - min. 5 sezonów) o przepuszczalności światła powyżej 90%, dyfuzyjności około 15%, grubości 150 ?m, poduszka powietrzna z możliwością spuszczania powietrza w okresie letnim i powtórnego pompowania na okres od jesieni do wiosny, mechanizm rolowanych ścian bocznych po spuszczeniu powietrza z poduszki, - ściany szczytowe pokryte poliwęglanem komorowym, - drzwi przesuwne z poliwęglanu (2,5 m wysokości i 3,2 m szerokości), - przęsła tunelu osadzone na stopie betonowej z wpuszczonym kotwem mocującym i opaską betonową, - wietrznik górny po jednej stronie kalenicy: wietrznik otwierający się od końca boku prostego, uruchamianie - silnik trójfazowy, otwieranie zmechanizowane i ręczne, - wietrznik boczny: roleta na obu ścianach (podwójna powłoka powstała po spuszczeniu powietrza z poduszki powietrznej, po okresie przymrozków) działająca w okresie letnim, bez międzypompowania, powtórne pompowanie rolety możliwe w okresie przymrozków jesiennych i utrzymywanie jej do wiosny, mocowanie rolety w części przyrynnowej, stopień otwarcia każdej rolety - do 100% powierzchni ściany, otwieranie rolety niezależne na każdej połaci, roleta poruszająca się płynnie, mechanizm zwijania rolety wyposażony w motoreduktory, możliwość automatycznego i manualnego włączania mechanizmu. Wyposażenie: - siatka entomologiczna biała (np. SP22 lub SP24 lub równoważna) zabezpieczająca przed migracją szkodników do wnętrza obiektu, wielkość oczek uniemożliwiająca migrację najmniejszych szkodników (wciornastek, przędziorek) - ok. 1mm x 1mm. Siatka zamontowana w otworach wietrzników górnych (konstrukcyjnych) - na stałe i na ścianach - na prowadnicy linkowej (system dwóch linek poziomych - na dolnym i górnym poziomie prostego odcinka ściany), - cieniówka/kurtyna termoizolacyjna wewnętrzna (np. PH44 lub równoważna) z pasków aluminiowych i polietylenowych, 45% zacienienia i do 52 % oszczędności energii, linkowy system zwijania/rozwijania, - system mikrozraszania/zamgławiania, przewody podwieszone na wys. ok. 2,5 m, przewody doprowadzające wodę do mikrozraszaczy, podwieszone na wysokości 2,5 m, mikrozraszacze z wkładką zamgławiającą i antykapaczem, liczba przewodów i mikrozraszaczy oraz zasięg mikrozraszaczy pozwalający na równomierne zamgławianie kubatury tunelu, przyłącze do zaworu czerpalnego w czołowej części tunelu (oddzielne dla każdego tunelu), możliwość automatycznego i manualnego sterowania instalacją, - instalacja nawadniająca naziemna: magistrale doprowadzające wodę do przewodów nawadniających ułożone wzdłuż jednej ściany tunelu, podłączenie każdej magistrali do zaworu czerpalnego w czołowej części tunelu, - przesuwne ramię zraszające z dyszami, zbiornikiem nawozów, z szyną do prowadzenia kabla zasilającego i węża, długość belki do 4,5 m, pasmo zraszania 4,5 m, wysokości od gruntu do wylotu dysz - 1,5 m - 2,0 m (możliwość regulacji wysokości), tor ruchu wzdłuż tunelu, możliwość obrotu belki o 180o w płaszczyźnie poziomej (wówczas prowadnica ramienia zainstalowana w podłużnej osi tunelu, na wys. min. 2 m), sterowanie ramieniem zraszającym automatyczne i manualne, - wietrznik górny po jednej stronie kalenicy: wietrznik otwierający się od końca boku prostego, uruchamianie - silnik trójfazowy, otwieranie zmechanizowane i ręczne, - wietrznik boczny: roleta na obu ścianach (podwójna powłoka powstała po spuszczeniu powietrza z poduszki powietrznej, po okresie przymrozków) działająca w okresie letnim, bez międzypompowania, powtórne pompowanie rolety możliwe w okresie przymrozków jesiennych i utrzymywanie jej do wiosny, oś rolety w części przyrynnowej, stopień otwarcia każdej rolety - do 100 % powierzchni ściany, otwieranie rolety niezależne na każdej połaci, roleta poruszająca się płynnie, mechanizm zwijania rolety wyposażony w motoreduktory, możliwość automatycznego i manualnego włączania mechanizmu, - instalacje kablowe - zasilająca, pomiarowa i sterująca, (panele elektryczne obejmujące zabezpieczenia i elementy wykonawcze dla - 2 silników wietrzenia górnego, 2 silników wietrzenia bocznego, silnika kurtyny/cieniówki, silnika wentylatora pionowego, silnika ramienia zraszającego), każdy z silników posiada przełącznik umożliwiający obsługę ręczną i sterowanie automatyczne, gniazda elektryczne z zabezpieczeniem przepięciowym, - drzwi przesuwne o wym. 2,50 x 3,20 m z poliwęglanu - 2 szt, - komputer klimatyczny wspólny dla tunelu nr 1 i nr 2. Komputer klimatyczny dla tunelu 1 i 2 sterujący procesami: wietrzenia, pracą mechanizmu zwijania/ rozwijania siatki i kurtyny/cieniówki, instalacji zamgławiającej. Komputer klimatyczny z możliwością połączenia z komputerem typu PC z zainstalowanym oprogramowaniem, umożliwiającym wprowadzanie, przeglądanie i gromadzenie danych klimatycznych. Komputer będzie obsługiwał 2 tunele wolnostojące. Komputer powinien posiadać wyjścia sterujące dla: - wietrzenia górnego - 4 sygnały (2 sygnały dla każdego tunelu - po 1 dla każdej połaci dachowej), - wietrzenia boków - 4 sygnały (po 2 sygnały dla każdego tunelu - po 1 dla każdej ściany), - mechanizmu typowego dla kurtyny/cieniówki - 2 sygnały (po 1 sygnale dla każdego tunelu), - wentylatorów - 2 sygnały (po 1 sygnale dla każdego tunelu), - zamgławiania - 1 sygnał dla każdego tunelu, - ramienia zraszającego - 2 sygnały dla 1 tunelu. Komputer powinien posiadać wejścia sterujące dla pomiaru temperatury i wilgotności w obu tunelach, wymagany eksport danych do Excela, archiwizacji danych - co najmniej 7 dni. Możliwość programowania - ustalania nowych parametrów. System ma pracować na systemie Windows 7. Dane z komputera klimatycznego mają być przesyłane na komputer PC drogą radiową za pośrednictwem sieci Ethernet. Komputer PC znajduje się w odległość ok. 1 km od tuneli. Komputer klimatyczny będzie współpracował ze stacją klimatyczną (dostawa Zamawiającego) wyposażoną w czujnik prędkości i kierunku wiatru, czujnik radiacji, czujnik temperatury i wilgotności powietrza, czujnik opadów deszczu, czujnik wilgotnego liścia - stacja jest wyposażeniem ściśle współpracującym z Komputerem sterującym klimatem w tunelach foliowych. Stacja będzie podłączona do komputera klimatycznego przez firmę dostarczającą stację. Kontener wolnostojący o powierzchni min. 15 m2 (wielkość dostosowana do instalacji wewnątrz) wykonany z płyty warstwowej, wysokość 2,6 - 2,8 m. Kontener wyposażony w: - instalację elektryczną (oświetlenie, gniazda wtykowe), - instalację grzewczą (grzejnik elektryczny), - instalację wody użytkowej z sieci miejskiej z licznikiem poboru wody, - umywalką (komora gospodarcza pralnicza o wymiarach ok. 70 x50x25cm, polipropylenowa lub kompozytowa), - oknem (otwieralno-uchylnym) z zamkiem i kratą, - drzwi z zamkiem patentowym i zabezpieczeniem antywłamaniowym. W kontenerze należy zainstalować: 1. Pompownię - z podłączeniem dla pomp dozujących (dozownik proporcjonalny) z filtrami i oprzyrządowaniem oraz jednym sterownikiem, pracujących w 2-4, niezależnych układach równoległych (po 2 dozowniki w każdym układzie). 2. Uzdatniacz wody z zasilaniem. 3. Dodatkowy zbiornik na wodę - 6 m3. Uzdatniacz wody z zasilaniem - odżelaziacz wraz z instalacją podłączeniową do źródła wody i instalacji rozprowadzającej wodę do nawodnień. Odżelazianie polegać ma na przemianie (przy udziale doprowadzonego do wody tlenu) związków łatwo rozpuszczalnych w związki trudno rozpuszczalne, które można wychwycić na piaskowym złożu filtracyjnym. Wychwycone w górnej części złoża związki żelaza będą okresowo usuwane poprzez zmianę kierunku przepływu wody oraz otworzenie zaworu popłucznego. Dane techniczne odżelaziacza; - realizacja procesu płukania sterowana ręcznie, - butla stalowa o pojemności 500 dm3, - wydajność 5,5 m3/h, - wlot 5/4, - odżelazienie wody do poziomu 0,3-0,5 mg/l. Wymagania instalacji zasilającej: - podłączenie do ujęcia wody wodociągowej - podłączenie do instalacji rozprowadzającej wodę do systemów nawodnień kroplowych z możliwością prostego odłączenia odżelaziacza. Woda deszczowa z tuneli rynnami będzie zbierana do systemu zbierania i drenażu wody deszczowej dla powierzchni zbiorczej do 800 m2 (przy średniej rocznej sumie opadu ok. 380 m3). Zbiorniki należy ustawić na zewnątrz w pobliżu tuneli. System musi składać się z: - zbiornik/ zbiorniki na wodę deszczową o pojemności ok. 11m3 (1 x 11 m3 lub 2 x 6 m3) - pokrywa/pokrywy zbiorników - dopływ(y) i odpływ(y) przelewowy - filtr(y) zbierający lub przepływowy - rura(y) wznośna - pompa umożliwiająca dostarczenie wody do zraszaczy pod ciśnieniem wskazanym przez producenta zraszaczy z możliwością przełączenia między zbiornikami. Instalacje dla tunelu nr 1 i 2: - podłączenie wody z sieci miejskiej, Zamawiający doprowadzi przyłącze wody z sieci miejskiej do budynku kontenerowego z rury wodociągowej PE 50 x 4,6. W budynku kontenerowym zamontowany będzie przez Zamawiającego zawór odcinający i wodomierz. - podłączenie energii elektrycznej (instalacja 230 V) kablem 5 x 6 mm2, rozdzielnia znajduje się w budynku, przyłącze należy poprowadzić z budynku po ścianie a następnie ziemią do pomieszczenia kontenerowego, cały system musi posiadać zasilanie podtrzymujące do 40 minut np. UPS. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonania robót zgodnie z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zasadami sztuki budowlanej. 3. Terminowej realizacji przedmiotu zadania. 4. Prowadzenia wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi. 5. Wyposażenia swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót. 6. Wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami i wiedzą techniczną. 7. Prowadzenia dokumentacji robót. 8. Prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz zgodnie z przepisami ppoż. 9. Terminowego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w stanie technicznym nadającym się do użytkowania zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego wraz z wszelkimi dokumentami dopuszczającymi do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 10. Dostarczenia niezbędnych atestów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia. 11. Okazania na żądanie Zamawiającego certyfikatu (deklaracji) zgodności z obowiązującymi normami lub w przypadku ich braku właściwą aprobatę techniczną w stosunku do wbudowanych materiałów. 12. Wykonania BIOZ i tablicy informacyjnej. 13. Usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót. 14. Przestrzegania uwag jednostek uzgadniających, które są zawarte w dokumentacji technicznej. 15. Usuwania wszelkich usterek stwierdzonych podczas odbiorów w terminach technicznie i organizacyjnie uzasadnionych. 16. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egz. oraz inwentaryzacji geodezyjnej. Opracowując dokumentację projektową należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Po opracowaniu całości dokumentacji należy ją przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Wszystkie użyte materiały i urządzenia do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie nazwy własne użyte w specyfikacji i programie funkcjonalno-użytkowym oznaczają pożądany standard materiałów, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiał do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonawca zobowiązany będzie do ustanowienia kierowników budowy w branży budowlanej i elektrycznej. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu robót objętych SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym, wraz z pracami towarzyszącymi takimi, jak: przygotowanie terenu i zaplecza robót, uprzątniecie terenu robót po zakończonych pracach, itp. Wykonawca pokryje we własnym zakresie koszty niezbędnych materiałów i usług. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zadanie. Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy nieodpłatnie wodę i energię elektryczną dla potrzeb budowy. Oferując cenę ryczałtową za wykonanie całości zadania Wykonawca podejmuje się wykonania wszystkich usług oraz robót koniecznych do wykonania zadania i winien przewidzieć w niej także koszty wykonania prac nie objętych programem funkcjonalno-użytkowym, a koniecznych do wykonania zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Instytut Ogrodnictwa, ul. Rybickiego 15/17
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452146006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inhort.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach