Przetargi.pl
Budowa trzech Gminnych Centrów Zbiórki Odpadów (GCZO) oraz Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych (GPZON) na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w ramach zadania inwestycyjnego Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz, Sławków

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2011-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa trzech Gminnych Centrów Zbiórki Odpadów (GCZO) oraz Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych (GPZON) na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w ramach zadania inwestycyjnego Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz, Sławków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 4.845.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi p.n. Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz, Sławków zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami. Roboty budowlane obejmują zakres: - trzy punkty Gminnych Centrów Zbiórki Odpadów (GCZO) 1.Al.Piłsudskiego a) budynek - konstrukcja i architektura - wyposażenie - instalacja wodno- kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania i wentylacji, - instalacja elektryczna, - instalacja teletechniczna (telefon, monitoring, czujniki przeciwpożarowe), b) przyłącza i sieci wodociągowe, kanalizacja deszczowa i sanitarna c) wyburzenia d) zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem i zielenią oraz placem manewrowym (z odwodnieniem i oświetleniem). 2) Al. Zwycięstwa a) budynek - konstrukcja i architektura - wyposażenie - instalacja wodno- kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania i wentylacji, - instalacja elektryczna, - instalacja teletechniczna (telefon, monitoring, czujniki przeciwpożarowe), b) przyłącza i sieci wodociągowe, kanalizacja deszczowa i sanitarna c) zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem i zielenią oraz drogą dojazdową z parkingiem (z odwodnieniem i oświetleniem) 3) Szałasowizna a) budynek - konstrukcja i architektura - wyposażenie - instalacja wodno- kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania i wentylacji, - instalacja elektryczna, - instalacja teletechniczna (telefon, monitoring, czujniki przeciwpożarowe), b) przyłącza i sieci wodociągowe, kanalizacja deszczowa i sanitarna c) zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem i zielenią oraz drogą dojazdową (z odwodnieniem i oświetleniem) - oraz jeden Gminny Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych GPZON), z lokalizacją MZPOK LIPÓWKA II a) budynek - konstrukcja i architektura - wyposażenie - instalacja wodno- kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania i wentylacji, - instalacja elektryczna, - instalacja teletechniczna (telefon, monitoring, czujniki przeciwpożarowe), b) przyłącza i sieci wodociągowe, kanalizacja deszczowa i sanitarna c) wyburzenia d)zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem i zielenią oraz drogą dojazdową wraz z placem manewrowym (z odwodnieniem i oświetleniem) - wykonanie i zabudowa tablic zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WSL na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji: 1) tablice informacyjne - 4 szt. 2) tablice pamiątkowe - 4 szt. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, przedmiarów robót, STWiOR. 2. Rozwiązania równoważne 2.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych; pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanymi decyzjami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3. Gwarancja i rękojmia Na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych 3 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par. 1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udziela rękojmi na okres 3 lat od daty protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3 000.000 zł. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 78 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro lub w Biurze Obsługi Interesanta-stanowisko księgowe nr 7. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, z adnotacją pracownika Zamawiającego, który dokonał jego przyjęcia potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. Utrata wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Ustawy. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną